איך לבחור את התבנית הנכונה ב-WooCommerce

איך לבחור את התבנית הנכונה ב-WooCommerce

בחירת התבנית הנכונה בווקומרס

בחירת התבנית הנכונה ב-WooCommerce הוא נושא רחב. היופי בעיני המתבונן, כמו שנהוג לומר. אבל יופי זה שטחי ואתם צריכים לשים לב לדברים חשובים נוספים בנוסף לנראות של התבנית. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את התבנית הנכונה לחנות שלכם.

אסתטיקה

אל תחפשו תבנית שפשוט נראית טוב. זה צריך להיות מתאים. פרארי נראית נהדר אבל היא לא הבחירה הטובה ביותר לרכב בשביל לנסוע ברחבי העיר למשרד כל יום. תחשבו על הקהל שלכם, המותג שלכם והכי חשוב, על המוצרים שלכם. נסו לבחור בתבנית שאתם מרגישים שהיא הכי מחוברת לשלושה האלה. מוכרים רהיטים מנימליסטים? חפשו תבנית עם חלקים ריקים בדף וטיפוגרפיה נקייה. מוכרים צעצועים לילדים? חפשו תבנית עם הרבה צבעים בהירים וכו'.

אם התבנית שאתם חושבים עליה מובנית ב-WooCommerce אז תוודאו שאתם בודקים את כל הדפים ב-WooCommerce כדי להיות בטוחים. אל תשכחו דפים כמו החשבון שלי, עגלת הקניות או דף ה-Checkout.

ווקומרס

תדירות עדכונים

גם WooCommerce וגם WordPress מוציאים עדכונים באופן תדיר, כולל כמה עדכונים גדולים כל שנה. העדכונים האלה יכולים לגרום לפעמים לבעיות בתבניות אם הם לא הסתנכרנו עם הגרסה האחרונה. זה תמיד שווה לבדוק את תדירות העדכונים של התבניות בשביל לבדוק אם מפתח התבנית עדיין מתחזק אותה. בנוסף, תיהיו בטוחים שהתבנית מתאימה לגרסה האחרונה של WordPress ו-WooCommerce לפני שאתם מתקינים אותה.

בשביל לוודא שהתבנית תואמת ל-WooCommerce (לגרסה האחרונה של WooCommerce), אתם יכולים לבצע בדיקה מהירה. תסתכלו על הדמו ותסתכלו בקוד המקור. בתוך קוד המקור, אתם תוכלו לראות תגית בשם Meta Generator שמצהירה על הגרסה של ה-WooCommerce שהיא פעילה בה. זה אמור להיראות משהו כזה:

תגית תבנית ווקומרס

בדקו שהדמו פעיל בגרסה הנוכחית של WooCommerce. אם זה כמה גרסאות אחורה והתבנית לא מעודכנת , לאמומלץ להתקין אותה ולהשתמש בה.

תמיכה

כמעט בכל התבניות והתוספים של WordPress יש באגים מפעם לפעם. אם אתם מוצאים באג אתם צריכים לדעת שזה בר תיקון, או שלפחות ינחו אתכם איך לתקן את זה. אם אתם קונים תבנית פרימיום בדקו שהחנות מוכרת לכם גם אחריות. אם אתם משתמשים באחת מהתבניות של WordPress.org בדקו כמה פעיל פורום התמיכה באתר שלהם.

פונקציונאליות מותאמת אישית

עוד דבר שאתם עשויים לרצות לבדוק זה כמה התבנית תומכת בפונקציונאלית מותאמות אישית (Custom Functionality). חלק מכותבי התבניות (דוגמה מפורסמת לכך הם הכותבים של ThemeForest) מוסיפים כמות גדולה של פונקציונאליות לתוך התבניות שלהם. אפשרויות כמו סליידרים, ווידג'טים וקיצורי-קוד מותאמים אישית, ובניית תוכן הם נפוצים מאוד בתבניות כאלו.

היזהרו כאשר אתם בוחרים תבנית כזאת. אם אתם בוחרים להחליף תבנית מאוחר יותר אתם תאבדו את כל הפונקציונאליות המותאמות שעשיתם ובניתם עד עכשיו. זה יכול להיות בעייתי ביותר אם נעשה שימוש בפונקציונאלית באתר כולו. תדמיינו שאתם משתמשים בסליידר מותאם אישית בכל דפי המוצר שלכם. אם אתם מחליפים תבנית אתם תצטרכו לעבור על כל המוצרים שלכם ולמחוק את כל המקומות בהם מופיע הסליידר – ממש לא כיף!

אנחנו ממליצים ללכת על תבניות פשוטות, ואז להוסיף אקסטרה פונקציונאליות דרך תוספים והרחבות. בדרך הזאת כאשר תחליפו תבנית הפונקציונאליות של תוספים נשמרת.

רספונסיביות

דבר אחרון לשקול כאשר בוחרים תבנית הוא לבדוק אם הוא רספונסיבית. עיצוב רספונסיבי אומר שהוא אופטימלי לכל המכשירים, כולל טלפונים חכמים, טאבלטים, מחשבים נייחים וגם Smart TV. זה שוב נוגע לקהל שלכם, אבל חשוב שתבינו שהאינטרנט הוא מגוון מאוד ואנשים משתמשים במגוון רחב של מכשירים בשביל לגלוש באינטרנט. אתם רוצים להציע חוויה לכל הגולשים שלכם ולכן חשוב לבחור בתבנית שתהיה רספונסיבית (מותאמת לכמה מכשירים).

זהו! למדתם איך לבחור את התבנית הנכונה ב-WooCommerce.

פוסטים נוספים:

קבלו מדריך SEO בחינם שיקפיץ את העסק שלכם למעלה!

בסוף המדריך אתם מקבלים במתנה 5 קרדיטים לשימוש עם ההרשמה למערכת הקידום האורגני LazySEO להוצאת קישורים וכתיבת תכנים – בחינם!
ללא הגבלת זמן שימוש!