איך להפוך את הליסט שלכם באיביי ליותר ידידותי למובייל?

איך להפוך את הליסט שלכם באיביי ליותר ידידותי למובייל

איך להפוך את הליסט שלכם באיביי ליותר ידידותי למובייל?

כיוון שלמעלה מ-60% מהעסקאות באיביי מגיעות ממכשירים ניידים, חשוב לוודא שהליסטים שלכם באיביי נראים נהדר במכשירים אלו. במכשירים ניידים, איביי מציגים את תיאורי הפריטים בצורה קצת שונה. קונים בנייד יראו גרסה קצרה יותר של התיאור שלכם, הנקראת סיכום תיאור לנייד. ההנחיות של איביי עוזרות לכם להתאים את הליסטים שלכם כך שהם יופיעו בצורה נכונה ללא קשר למכשיר של הקונה.

גופן

איביי ממליצה להשתמש בגודל גופן בסיס של 16 פיקסלים ולהיצמד לגודל גופן אחד או שניים.

התאמת גופן לנייד באיביי

עיצוב טקסט

איביי ממליצים להשתמש ברקע לבן ובגופן שחור. כתובות צבעוניות מעמיסות על הליסט ומסיחות את הדעת מהתוכן שלו. השתמשו בנקודות תבליט בתיאורי הפריטים כדי שיהיה קל לסרוק מידע. זכרו כי רשימות ארוכות על המסך של המכשיר הנייד שלכם עשויים שלא להופיע כמו שצריך. אל תשתמשו בעריכת HTML כי אין צורך.

שינוי עיצוב הטקסט איביי

תמונת מוצר

לעתים קרובות, בעת יצירת ליסט באיביי (נפוץ גם כשעושים דרופשיפינג באיביי), מוכרים מכניסים תמונות לקטע תיאור הפריט. אבל במקרה זה, ייתכן שהקונה לא יראה אותם כלל, מכיוון שהם עלולים לא לגלול בנייד עד שמגיעים לתמונות. בנוסף, שיטה זו של מיקום תמונה עלולה לעוות את עיצוב העמוד,מה שיוביל למראה גלילה אופקית (גלילה לצדדים – נקראה כמו באג במסך). העלאת תמונות מוצר של איביי מאפשרת להעלות עד 12 תמונות ללא תשלום לגלריה. במקרה זה, הם מופיעים בחלק המוכר של הליסט שבו אמורות להיות תמונות והקונה יודע היכן לחפש אותם. ככל שהתמונה גדולה יותר, כך טוב יותר, ומ-500 פיקסלים ל-1600 פיקסלים זה המינימום גודל שכדאי להעלות.

תמונת מוצר באיביי

גלילה אופקית

על מנת שהליסט יוצג בצורה נכונה במכשירים ניידים שונים, עליו להיות בקנה מידה נכון. לשם כך, איביי משתמשת באלמנט שירות מיוחד של סימון העמודים, שנקרא גם Meta tag viewport. בעבר, מוכרים באיביי השתמשו בכלי Mobile Friendly Checker כדי לבדוק את הליסטים שלהם כדי להוסיף את המטא תג viewport כדי להפוך את הליסטים שלהם לידידותיים לנייד. אבל מיוני 2019, מוכרים לא צריכים לעדכן ליסטים פעילים קודמים שחסרים להם את המטא תג של viewport, מכיוון שהתג מתווסף בזמן אמת כאשר משתמשים טוענים את הדף .

נתונים מובנים בתיאור הפריט

כאשר קונים מחפשים באמצעות מסננים, הליסטים שלכם יוצגו בתוצאות אלו רק אם בחרתם את קטגוריית הפריטים הרלוונטית והשלמתם את פרטי הפריט התואמים. אם לא הוספתם את פרטי הפריט התואמים, ייתכן שהמוצר שהעליתם לא ייכלל בתוצאות החיפוש המסוננות על ידי הגולשים. בחרו קטגוריה באמצעות הקטלוג של איביי, במקום להזין אותה באופן ידני במפרט של הפריט לאחר שלחצתם על Sell Your Item והתחלתם לרשום את הפרטים על המוצר שאתם מוכרים.

תוכן לא שגרתי

תוכן לא שגרתי הוא מונח רחב המכסה כל סוג של טקסט לא סטנדרטי שניתן לכלול בתיאורי פריט כדי לספק פונקציונליות נוספת. דוגמאות לתוכן לא שגרתי כוללות Flash, JavaScript, פלאגינים ופעולות בטקסט שניתן להשתמש בהן כדי ליצור תכונות הנפשה או נגני וידאו. מאז יוני 2017, השימוש בתוכן פעיל בליסטים של באיביי אסור. איביי מסירים או חוסמים ליסטים עם תוכן לא שגרתי.

מידע על תשלומים, משלוח והחזרות

לפעמים, בעת יצירה של ליסט חדש באיביי, המוכרים מתעלמים מהשדות המיוחדים של טופס העלאת מוצר למכירה (Sell Your Item) ומנסים לכתוב את כל המידע בשדה תיאור פריט. לרוב זה קורה עם מדיניות תשלום, משלוח והחזרה. מכיוון שתיאור הפריט מוצג בצורה מקוצרת במכשיר הנייד, הוא מוביל את הקונה לקבל מידע מעוות או לא שלם. בעת יצירת ליסט של מוצר, אנא ספקו מידע על תשלומים, משלוח והחזרות באמצעות השדות המיועדים לנושא בטופס של הליסט. אל תכללו מידע זה בתיאור הפריט

זהו! למדתם איך להפוך את הליסט שלכם באיביי ליותר ידידותי למובייל

פוסטים נוספים:

קבלו מדריך SEO בחינם שיקפיץ את העסק שלכם למעלה!

בסוף המדריך אתם מקבלים במתנה 5 קרדיטים לשימוש עם ההרשמה למערכת הקידום האורגני LazySEO להוצאת קישורים וכתיבת תכנים – בחינם!
ללא הגבלת זמן שימוש!