המדריך השלם לתגיות ב-Mailchimp

המדריך השלם לתגיות ב-Mailchimp

תגיות הם Labels שאתם יוצרים בשביל לעזור לארגן את אנשי הקשר שלכם. תיוג נותן לכם להביא את מבנה אנשי הקשר שלכם לתוך Mailchimp ותיוג אנשי קשר בהתבסס על מידע שאתם יודעים לגביהם. תגיות הם מותאמות אישית, ככה שאתם יכולים ליצור ולהקציב אותם איך שאתם רואים לנכון. במאמר הזה, אתם תלמדו את הבסיס של תגיות ואיך אתם יכולים להשתמש בהם לארגן את הקהל שלכם.

מה זה בעצם תגיות

תחשבו על תגיות בתוך תוויות לאנשי הקשר שלכם שיעזרו לכם להישאר מאורגנים. אם אתם אי פעם עבדתם עם מערכת לניהול לקוחות (CRM – customer relationship manager) או שהיה לכם פלטפורמת בלוגים בעבר, יכול להיות שהשתמשתם בפיצ'רים של תיוג בשביל לקטלג אנשים או מידע. ב-Mailchimp, תגיות הם דרך בשבילכם לשים תוויות או לקטלג אנשי קשר בהתבסס על מידע שאתם יודעים עליהם.

תגיות מיילצ'ימפ1

איך להשתמש בתגיות

תגיות הם לגמרי מותאמות אישית, ככה שאתם יכולים להשתמש בהם איך שאתם צריכים. אתם עשויים לרצות ליצור מבנה תגיות נרחב בשביל לארגן את כל אנשי הקשר שלכם, או רק כמה תגיות בתוך דרך קלה לזהות אנשי קשר על ידי ביטויי מפתח. בכל אופן, תגיות נותנות לכם את הגמישות לתת למערכת שתעבוד בשבילכם ובשביל העסק שלכם בתוך Mailchimp.

אחרי שאתם יוצרים תגיות ואתם מוסיפים אותם לאנשי הקשר שלכם, אתם יכולים לשלוח קמפיינים ישירות לתגיות בקהל שלכם, או להשתמש במידע בתגיות בשביל לבנות סגמנטים ולטרגט את האנשי קשר שלכם. אתם יכולים גם ליצור אוטומציה שתופעל כאשר אתם מוסיפים תג ספציפי לאיש קשר.

יצירה והוספה של תגיות

יש כמה דרכים לעבוד עם תגיות. אתם יכולים ליצור תגיות ולהוסיף אותם מתוך טבלת אנשי קשר, פרופיל איש קשר, או מתוך ה-Tags page בקהל שלכם. אם אתם יוצרים דף נחיתה עם טופס רישום לידים, אתם יכולים ליצור תגיות של אנשי קשר למי שנרשמו דרך אותו הדף. אתם יכולים גם לייבא אנשי קשר ולהוסיף תגיות לכל אנשי הקשר המיובאים, או להוסיף תגיות כאשר אתם מוסיפים נרשם אחד.

הדרך שאתם משתמשים בשביל תיוג אנשי קשר תלויה במה שאתם עושים וכמה אנשי קשר אתם עובדים איתם. לדוגמה, אם אתם צריכים לתייג רק כמה אנשים, אתם עשויים לבחור לעשות את זה דרך טבלת אנשי הקשר או הפרופיל שלהם. אולם, אם אתם צריכים לתייג מספר רב של אנשי קשר, אתם עשויים לרצות ללכת ל-Tags page איפה שאתם יכולים לתייג כמה במקביל. אם אתם צריכים לתייג אנשי קשר חדשים, שקלו להוסיף תיוגים לייבוא שלכם או לדף הנחיתה.

צפו וסננו אנשים קשר על ידי תגיות

תגיות שאתם מוספים לאנשי הקשר יוצגו בטבלת אנשי הקשר ואתם יכולים גם לראות את כל התגיות שהתווספו לאיש קשר מסויים בתוך דף הפרופיל שלו.

תגיות מיילצ'ימפ2

סננו אנשי קשר על ידי תגיות

אחרי שאתם הוספתם את התגיות לאנשי הקשר, אתם יכולים לסנן את טבלת אנשי הקשר שלכם על ידי תגיות. לחצו על התפריט Filter by Tags, בחרו בשם של התגית שאתם רוצים לסנן לפיה, או חפשו אחרי התגית.

תגיות מיילצ'ימפ3

בשביל לסנן עם יותר מתגית אחת, לחצו על תפריט Filtered by Tags ובחרו בתגית נוספת.

תגיות מיילצ'ימפ4

חזרו על התהליך הזה לסנן עד למקסימום של 5 תגיות בזמן נתון. לחצו על אייקון ה-X בתוך התגית בשביל להסיר אותה מסינון, או על אייקון ה-X בפינה הימנית למעלה של הטבלה בשביל לנקות את כל הסינון שלכם ולהתחיל מחדש.

צפו בתגיות נפוצות עבור אנשי קשר

בשביל לראות איזה תגיות יש לאנשי קשר במשותף, נווטו לטבלת אנשי הקשר, לחצו על הריבוע ליד כל איש קשר, ולחצו על התפריט Add Or Remove Tags. המערכת של מיילצ'ימפ תציג לכם checkmark ליד כל התגיות שיש לאנשי הקשר שנבחרו במשותף. אם כמה מאנשי הקשר שבחרתם חולקים תגיות (אבל לא כולם), המערכת תציג סימן מינוס (-).

ניהול תגיות

הקהל שלכם יכלול Tags page (דף תגיות) שבו אתם יכולים לנהל את כל התגיות שלכם במקום אחד. אתם יכולים ליצור או למחוק תגיות, לראות אנשי קשר שיש להם תגית מסוימת, לשלוח תגית ועוד.

דוגמאות לתגיות מובילו במיילצ'ימפ

אנחנו יודעים שזה יכול להיות קשה להחליט לפעמים איך לגרום לפיצ'ר כזה גמיש לעבוד עבורכם. הנה כמה דוגמאות של תגיות שאתם עשויים ליצור, תלוי בסוג העסק שיש לכם.

  • משפיענים
  • איש שיווק
  • תורם
  • מתנדב
  • צוות
  • לקוח פוטנציאלי
  • משתמש בקופונים


    זהו!
    למדתם כל מה שצריך לדעת על תגיות ב-Mailchimp

פוסטים נוספים:

קבלו מדריך SEO בחינם שיקפיץ את העסק שלכם למעלה!

בסוף המדריך אתם מקבלים במתנה 5 קרדיטים לשימוש עם ההרשמה למערכת הקידום האורגני LazySEO להוצאת קישורים וכתיבת תכנים – בחינם!
ללא הגבלת זמן שימוש!