כיצד ניתן להתאים נראות של דואר אלקטרוני ב-Pipedrive?

כיצד ניתן להתאים נראות של דואר אלקטרוני ב-Pipedrive

בניגוד לפונקציות אחרות של פייפדרייב, הנראות של מיילים נשלטת על ידי משתמשים, לא על ידי משתמשי מנהלי מערכת. תיבת הדואר הנכנס של כל המשתמשים היא תמיד פרטית – מכיוון שניתן לסנכרן מיילים אישיים לתוך Pipedrive – כלומר כל המשתמשים אחראים לתוכן של לשונית Mail (הדואר) שלהם, ולא ניתן להתאים את המידע הזה על ידי משתמשים אחרים בחשבון. הגדרת ברירת המחדל עבור Pipedrive – נמצאת תחת Settings > Email sync (הגדרות > סנכרון דואר אלקטרוני) – היא שכל האימיילים המקושרים לפריט משותפים בדף הפריט הזה. זה הופך כל אימייל מקושר לגלוי לכל משתמשים שיש להם את היכולת לראות את העסקה או אנשי הקשר.

נראות אימייל בפייפדרייב

הערה: אם הגדרת ברירת המחדל הזו לשיתוף דוא"ל מותאמת, היא תשפיע רק על הודעות דוא"ל עתידיות שיגיעו לחשבון המשתמשים של Pipedrive. אם ברצונכם לשתף שיחות דוא"ל המקושרות לעסקה או לאנשי קשר, ניתן לעשות זאת באמצעות ההגדרה הגלובלית או על בסיס כל מקרה לגופו.

ניתן להתאים את נראות הדוא"ל של כל הודעות הדוא"ל שנמצאות כעת בחשבון Pipedrive על ידי הבעלים של אותו דוא"ל מתוך כרטיסיית Mail (הדואר) של חשבון המשתמשים שלהם ב-Pipedrive, הן לפני והן לאחר שליחתו. בעת ניסוח הודעת דוא"ל, יש תפריט נפתח המאפשר לכם לבחור אם הדוא"ל שלכם ישותף בתוך החברה שלכם לפני שליחתו:

וכאשר הודעות דוא"ל מופיעות ב-Inbox (בתיבת הדואר) הנכנס של כרטיסיית Mail (הדואר) של משתמשים , הן יסומנו בסמל Shared (משותף) כחול, אם האפשרות הזו כבר נבחרה. לחיצה על הסמל הכחול Shared (משותף) מאפשרת לכם לעבור בין נראות דוא"ל Shared (משותף) ל-Private (פרטי) עבור אותו דוא"ל ספציפי.

נראות אימייל בפייפדרייב2

אימייל המסומן כ-Shared (משותף) יופיע ב-detail view (תצוגת הפירוט) של הפריט המשויך אליו ויהיה גלוי לכל משתמש שיש לו הרשאה לראות את הפריט הזה.

נראות אימייל בפייפדרייב3

זהו! למדתם כיצד ניתן להתאים נראות של דואר אלקטרוני ב-Pipedrive

פוסטים נוספים:

קבלו מדריך SEO בחינם שיקפיץ את העסק שלכם למעלה!

בסוף המדריך אתם מקבלים במתנה 5 קרדיטים לשימוש עם ההרשמה למערכת הקידום האורגני LazySEO להוצאת קישורים וכתיבת תכנים – בחינם!
ללא הגבלת זמן שימוש!