פרטי הקמפיין בפייפדרייב
כדי להתחיל ליצור את הקמפיין שלכם, עברו אל Campaigns > Email Campaigns (קמפיינים > קמפיינים בדוא"ל) ובחרו + Campaign (קמפיין). זה יפתח את דף הקמפיין שלכם.
לאחר הוספת כותרת לקמפיין שלכם במערכת פייפדרייב, בחרו את הנמענים עבור הקמפיין שלכם בדוא"ל. אתם יכולים לבחור רשימה של אנשי קשר לפי בעלי חשבון או לפי פילטר. תהיה לכם אפשרות לבחור פילטר שיצרתם עבור הקמפיין שלכם בדוא"ל או אפשרות add a new filter (להוסיף פילטר חדש).
הערה: אם תיצרו פילטר פרטי, משתמשים אחרים לא יוכלו להשתמש בו לקמפיינים ולשלוח איתו קמפיינים בדוא"ל. רק אנשי קשר שסטטוס השיווק שלהם מוגדר כ-Subscribed (כמנויים) ייכלל בקמפיין שלכם.
תחת From (מאת) תוכלו לבחור בדוא"ל של השולחים ממנו תרצו שהקמפיין ישלח. הדוא"ל של השולחים יהיה אחד מאלה המאומתים שתגדירו בהגדרות, אבל אתם יכולים לשנות את שם השולחים וכתובת התשובה. אתם יכולים גם להוסיף שמות שולחים חדשים ישירות מדף זה. לאחר מכן, יש לכם אפשרות להוסיף את נושא הקמפיין שלכם בדוא"ל וטקסט תצוגה מקדימה. אנא שימו לב ששדה subject (הנושא) הוא חובה.
הערה: תגי Merge (מיזוג) אינם פועלים בעת שליחת הודעות דוא"ל לבדיקה, מכיוון שאין נתוני איש קשר שניתן לשאוב מהם.
כדי להוסיף שדה מיזוג, לחצו על התפריט הנפתח Merge tags (מיזוג תגים) ובחרו את התג הרצוי.
תוכן בקמפיין בפייפדרייב
בחלק התוכן יש לכם שלוש אפשרויות:
- עצבו את האימייל שלכם – עצבו את פריסת הקמפיין אימייל מרקטינג שלכם באמצעות עורך Drag & Drop.
- בחרו תבנית – בחרו את פריסת הקמפיין שלכם בדוא"ל מתוך מבחר של תבניות מעוצבות מראש שנוצרו על ידכם.
- העלו HTML – בחרו באפשרות זו אם תרצו ליצור את פריסת הקמפיין שלכם באמצעות HTML או העתיקו והדביקו את האימייל הקיים שלכם מכלי אחר.
מעורבות בקמפיין בפייפדרייב
בחלק זה, יש לכם אפשרות להחליף בין הפריטים שעבורם תרצו לעקוב אחר הודעות דוא"ל שנפתחו וקישורים שנלחצו. אתם יכולים גם להגדיר התראות פגישה מקטע זה.
זהו! למדתם איך ליצור קמפיין ראשון ב-Pipedrive