איזה מידע זמין עבור כל מודעה שממנה הגיע קליק שמתקבל ב-ClickCease

איזה מידע זמין עבור כל מודעה שממנה הגיע קליק שמתקבל ב-ClickCease

מידע עבור כל מודעה שממנה הגיע קליק שמתקבל ב-ClickCease

  • IP: כתובת ה-IP של הלוחץ של המודעה כאשר הוא לחץ על המודעה שלכם.
  • Source: אומר לכם אם הלחיצה זוהתה דרך מודעות Google או Microsoft. אם היא תחת התת-לשונית Google Ads, אז המקור של כל לחיצה בטבלה יהיה Google, וההיפך.
  • OS: מערכת ההפעלה של הלוחץ כאשר הוא לחץ על המודעה (לדוגמה, ווינדוס, iOS, Mac וכו').
  • Browser: הדפדפן של הלוחץ כאשר הוא לחץ על המודעה (לדוגמה, Chrome, Safari, Firefox וכו').
  • Clicks: כמה פעמים כתובת ה-IP הספציפית הזאת לחצה על המודעה.
  • First Click: הזמן והתאריך של הלחיצה הראשונה.
  • Last Click: הזמן והתאריך של הלחיצה האחרונה.
  • Campaign Name: הקמפיין שהופעל כאשר המשתמש לחץ על המודעה. אם לא נתתם גישת MCC account לחשבון ה-Google Ads שלכם ו/או לא רעננתם את רשימת הקמפיינים בפאנל הניהול שלכם, העמודה הזאת תישאר ריקה. כלומר, העמודה רק רלוונטית עבור לקוחות שמוגנים בחבילת סטדנרטית/פרימיום.
  • Requested URL: ה-URL של דף הנחיתה שאליו הגיעו המשתמש כשהוא לחץ על המודעה. אם אתם הדלקתם את אופציה ה-auto-tagging בתוך חשבון ה-Google Ads שלכם ל-ON, סיומת GCLID תתווסף ל-URL.
  • Queries: איזה מילות מפתח הלוחץ חיפש שהביא אותו למודעה שעליה הוא לחץ.
  • Device ID: מזהה ייחודי שנוצר על ידי ClickCease. העמודה הזאת רלוונטית לכל החבילות אבל היא לא תהיה ריקה רק אם התקנתם את קוד המעקב כראוי על האתר שלכם.
  • Ads Placement: ל-Google Ads יש פיצ'ר שמאפשר למשתמשים לשווק את המוצרים/השירותים שלהם באתרים אחרים (לא מנועי חיפוש). אם המשתמש לחץ על המודעה, הוא יופנה לאותו דף נחיתה אם הוא היה לוחץ על המודעה שהייתה מופיע בשאילתת חיפוש. אם זה המקרה, ה-URL באתר הזה יופיע בעמודה.

זהו! למדתם איזה מידע זמין עבור כל מודעה שממנה הגיע קליק שמתקבל ב-ClickCease.

פוסטים נוספים:

קבלו מדריך SEO בחינם שיקפיץ את העסק שלכם למעלה!

בסוף המדריך אתם מקבלים במתנה 5 קרדיטים לשימוש עם ההרשמה למערכת הקידום האורגני LazySEO להוצאת קישורים וכתיבת תכנים – בחינם!
ללא הגבלת זמן שימוש!