איך לבנות אסטרטגיית תוכן לאינסטגרם שמחזיקה מעמד

איך לבנות אסטרטגיית תוכן לאינסטגרם שמחזיקה מעמד

האם זה מרגיש לכם כאילו הפוסטים באינסטגרם שלכם קצת שטוחים ולא מניבים מספיק תוצאות? תוהים איך ליצור תזרים יציב של מידע שהקהל שלכם אוהב בקלות? במאמר הזה, אתם תגלו את התבנית ב-3 החלקים בשביל בניית אסטרטגיית תוכן לאינסטגרם לטווח ארוך שעובדת כולל סוג המידע שמועבר בצורה טובה לגולשים.

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם עם המומחים?
קבלו הצעת מחיר ללא עלות >>

#1: זהו את התוכן שאתם אוהבים ליצור

המרכיב הראשון של האסטרטגיה הזאת הוא להעלות תוכן שאתם אוהבים ליצור. זה חלק חשוב באסטרטגיית תוכן לאינסטגרם שמחזיקה מעמד בגלל שאתם מעלים תוכן שאתם נהנים ליצור, זה יהיה פחות מכביד ליצור ויותר קל להמשיך ולייצר אותו לאורך זמן. הסיכויים הם, שסוג התוכן שאתם נהנים לפרסם הוא גם סוג התוכן שאתם נהנים לצרוך. אם אתם אוהבים לראות אינסטגרם Reels, לדוגמה, זה סימן טוב שאתם עשויים להינות מליצור Reels בגלל שהפורמט מדבר אליכם. אתם גם מבינים את הטרנדים ואת המבנים שעובדים טוב ברילס ולכן אתם תהיו יוצרים טובים יותר.

מצד שני, אם אתם לא נהנים מסרטונים קצרצרים ומוצאים את עצמכם דוחים את המטלות שקשורות לפרסום Reels, אתם כנראה לא רוצים ליצור את התוכן הזה כחלק מהאסטרטגיה שלכם. זה לא אומר שאתם אף פעם לא תקליטו או תפרסו אינסטגרם Reel, זה רק אומר שאתם תיהיו מאוד בררניים לגבי מתי לפרסם אחד. אתם תצטרכו לקחת הסתכלות כנה על עצמכם ועל החוזקות שלכם בתור יוצרים. האם אתם טובים בכתיבת כתוביות או שאתם מרגישים יותר בנוח לעשות שידור לייב ולהתחיל לדבר? האם אתם נהנים לצלם תמונות? אם אתם נשענים על החוזקות היצירתיות שלכם, זה הולך לעזור לכם ליצור יותר בטבעיות תוכן לאינסטגרם ולהימנע משחיקה.

רילס אינסטגרם

#2: גלו מה התוכן שמתאים לקהל שלכם

לפני שאנחנו נדבר לגבי הסוגים השונים של תוכן באינסטגרם ומה כל אחד מהם עושה, זה חשוב לזכור שביצועים באינסטגרם זה נושא מאוד סובייקטיבי. רק בגלל שמשהו עובד בשביל מישהו אחר זה לא אומר שזה בהכרח יעבוד גם לכם. זה הכול תלוי בקהל שלכם ולמה הם מגיבים. הנה 2 סוגי תוכן פופולריים שכדאי לשקול לכלול באסטרטגיית האינסטגרם שלכם:

Instagram Reels

שלא כמו הפיד הרגיל של אינסטגרם והפיד של אינסטגרם Stories, הפיד של אינסטגרם Reels מאורגן מסביב לנושאים שמשתמש הביע לגביהם עניין בחשבונות אחרים שהוא עוקב אחריהם. אז רילס זאת דרך טובה להגיע לפרונט של קהלים חדשים בשביל העסק שלכם. יש כמה פורמטים עם ביצועים טובים על Reels. ללא ספק, לשלב את עמוד העסקי שלכם עם טרנדים או להשתמש בסאונד טרנדי יכול להיות אפקטיבי, במיוחד אם אתם מוצאים דרך לקשר את זה בחזרה לעסק שלכם.

לאחרונה, יצירה של הסאונד שלכם בסגנון של דיבור ישירות למצלמה גם עובד טוב מאוד. אבל אם אתם רוצים לגשת ליצירה של תוכן שבתוכו יש דיבור למצלמה, רילס יהיה שונה מאיך שהייתם עושים את זה עבור פיד רגיל של סרטון או סטורי. כאשר אתם מעלים סרטון בפיד או בסטורי, אתם מעלים למישהו שמכיר אתכם וסומך עליכם שזה שווה את הזמן שלו. אבל כאשר מישהו רואה את סרטון ה-Reel שלכם בפיד שלו, הוא אולי מעולם לא ראה אתכם בעבר ואין לו את האמון בכם. כאשר אתם יוצרים רילס, השתמשו בפתיח חזק כבר בהתחלה בשביל לתפוס את תשומת הלב של האנשים וכמה עריכות מהירות בשביל להמשיך את ה-Reels. מדריכים יכולים להיות דרך מאוד אפקטיבית לגשת לעוקב הפוטנציאלי שלכם ולפתור בעיה בשבילם.

Carousels

פוסטים מסוג קרוסלה (Carousels) באינסטגרם הוכיחו את עצמם בתור אפקטיביים ביותר בשביל עסקים. נראה שהפורמט עובד במתכונת של גרפיקה חינוכית עם טקסט שעונה על שאלה או פותר בעיה לקהל שלכם. זה גורם ליותר תגובות אורגניות. תזכרו שתמונות ה- Carousel יתפקדו טוב יותר אם כל שקופית בתוך הקרוסלה יכולה גם לעבוד לבד מאחר שאנשים יכולים לשתף רק שקופית אחת מתוך ה- Carousel שלכם בכל זמן נתון.

קרוסלה אינסטגרם

#3: החליטו כמה זמן אתם מקצים ליצירה של תוכן לאינסטגרם

ברגע שאתם אפיינתם את סוג התוכן שאתם רוצים להעלות שימריץ אתכם, אתם צריכים למצוא את הזמן ליצור את הפוסטים. לפעמים, מעבר על שתי המאפיינים הראשונים של אסטרטגיית התוכן הזאת יתנו לכם רעיונות יצירתיים ומוטיבציה ויעודדו אתכם להתחיל ליצור תוכן. אבל ברגע שיש לכם רשימה של רעיונות ליצור, אל תשכחו שאתם צריכים גם זמן ליצור אותם.

זה למה ניהול זמן הולך לשחק תפקיד משמעותי באסטרטגיית תוכן האינסטגרם שלכם.

התחילו על ידי ניתוח היומן שלכם, עשו בדיקה פנימית, וברגע שאתם מבצעים שינוי בשביל לגלות איפה אתם הולכים לבזבז את הזמן שלכם כשזה מגיע לתוכן לאינסטגרם. זה עשוי להיות אפקטיבי להשתמש באפליקציית ניהול זמן ולתעד את זמן יצירת התוכן לכמה שבועות. אז אתם יכולים לראות כמה זמן לוקח לכם לבצע משימות מסוימות ברגע שאתם עוברים על העבודה השוטפת שלכם וליצור תוכן לאינסטגרם.

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם עם המומחים?
קבלו הצעת מחיר ללא עלות >>

לסיכום

יצירת תוכן לאינסטגרם זו משימה מורכבת ועם ריבוי העסקים שפונים לשיווק בפלטפורמה הפופולרית כל עסק חדש שנכנס יהיה חייב לעבוד על הייחודיות שלו ולייצר תוכן שגולשים באמת יאהבו לצרוך. במאמר הזה עברנו על הנקודות החשובות לבניית אסטרטגיית תוכן עבור עסקים קטנים וגדולים. יישום של אסטרטגיה זו יעזור לכם לנהל את הזמן יותר טוב, להחליט איזה סוג תוכן אתם אוהבים לייצר ולהגדיל בהדרגתיות את עמוד האינסטגרם של העסק שלכם.

במידה ופספסתם משהו במאמר:

על הכותב

דביר נעמן, בן 27, יזם בנשמה, אוהב אתרי איקומרס ומתמחה בקידום אתרים (SEO). הבעלים של Merchant Center – אתר המרכז מידע על דרופשיפינג באיביי, מערכות איקומרס ומערכות שיווק מתקדמות כדי להגדיל המרות בעסק בדגש על מכירות בחנות איקומרס. מרצ'נט סנטר גם מאפשר למנהלי חנויות להתחבר עם סוכן מסין לתפעול מלא של חנויות מסחר אלקטרוני מרחוק.

דביר נעמן

פוסטים נוספים:

קבלו מדריך SEO בחינם שיקפיץ את העסק שלכם למעלה!

בסוף המדריך אתם מקבלים במתנה 5 קרדיטים לשימוש עם ההרשמה למערכת הקידום האורגני LazySEO להוצאת קישורים וכתיבת תכנים – בחינם!
ללא הגבלת זמן שימוש!