איך למשוך לידים אטרקטיביים באינסטגרם

איך למשוך לידים אטרקטיביים באינסטגרם

רוצים לייצר עוד לידים בנישה שלכם באמצעות אינסטגרם? מחפשים תכנית עבודה פשוטה שלב אחר שלב לביצוע כדי לשפר את מאמצי יצירת הלידים שלכם? במאמר זה תגלו 3 דרכים להשיג לידים טובים יותר עם מודעות אינסטגרם.

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם עם המומחים?
קבלו הצעת מחיר ללא עלות >>

1. איסוף פרטי לידים באינסטגרם

עם מטרת יצירת לידים של Ads Manager, אתם יכולים למצוא לקוחות פוטנציאליים ולאסוף את פרטי הקשר שלהם ישירות באפליקציית אינסטגרם. קמפיינים עם מטרה זו יכולים להשתמש בצ'אט אוטומטי או בטפסים מיידיים ליצרת לידים. כשאתם הולכים עם צ'אט אוטומטי, אתם בעצם מגדירים צ'אט בוט שיתקשר עם קהל היעד שלכם. אם אתם שואלים את השאלות הנכונות, אתם יכולים להפוך את התהליך ליצירת ליד לאוטומטי ולקבוע בקלות אם לקוחות פוטנציאליים מתאימים לעסק שלכם.

לדוגמה, אתם יכולים לשאול על תפקידים של משתמשים ומעסיקים, צרכים ותחומי עניין, ואפילו כוונת רכישה. אם הם לא נשמעים כמתאימים, אתם יכולים לפסול אותם אוטומטית ללא קושי. אבל אם הם נשמעים כמו לידים שכדאי לדבר איתם, אתם יכולים לבקש מספרי טלפון ואימיילים כדי שתוכלו לעקוב אחריהם מחוץ לאינסטגרם. כאשר אתם הולכים עם טפסים מיידיים, אתם יכולים לשאול שאלות מתאימות ולאסוף פרטים ליצירת קשר, ללא צורך בשיחה אוטומטית הלוך ושוב. מכיוון שבעזרת השימוש במילוי אוטומטי של טפסים עם פרטי משתמש בסיסיים ופרטי יצירת קשר, לקוחות פוטנציאליים יכולים למלא אותם ללא בעיות יחסית. כדי לעמוד ביעדי הקמפיין שלכם ביעילות, אתם יכולים לעצב טפסים מיידיים למטרה רצינית יותר או כוונת רכישה גבוהה יותר. אתם יכולים גם להשתמש במספר וברמת הפירוט של השאלות שלכם כדי להגביר את איכות הפניות. לדוגמה, שאילת שאלות מעמיקות יותר עשויה למשוך קבוצה קטנה יותר של לקוחות פוטנציאליים שיש להם סיכוי גבוה יותר להמרה.

יתרון מרכזי בשימוש במטרת הקמפיין - יצירת לידים

היתרון הגדול ביותר של מטרה זו הוא שהתוצאה הסופית – יצירת לידים – מתרחש באפליקציית אינסטגרם. אין צורך לגרום ללקוחות פוטנציאליים לצאת החוצה מהאפליקציה ולא תתקלו בבעיות הדיווח שעלולות להתעורר במעקב אחר המרות מחוץ לאינסטגרם.

למשוך לידים באינסטגרם

חסרון מרכזי בשימוש במטרת הקמפיין - יצירת לידים

לקוחות פוטנציאליים שמצ'טטים עם העסק שלכם או ממלאים את הטופס שלכם לא בהכרח יבקרו באתר שלכם. אם אתם מפעילים קמפיינים בכמה פלטפורמות התלויים בניתוח אתרים, אז השימוש במטרת הקמפיין הזאת עלול לסכן את היכולת שלכם לבצע רימרקטינג בערוצים אחרים.

2. איסוף פרטי לידים מחוץ לאינסטגרם

עם מטרת הקמפיין – המרות, אתם יכולים לגרום ללקוחות פוטנציאליים לפעול בשירות עצמי ולשלוח את פרטי הקשר שלהם מחוץ לאינסטגרם. קמפיינים עם מטרה זו משתמשים באירועי המרה כדי לעודד פעולות באתר שלכם או באפליקציה שלכם. כשמדובר באירועי המרה, Ads Manager מאפשר התאמה אישית נרחבת. זה אומר שאתם יכולים להגדיר אותם כמעט בכל דרך שמתאימה לעסק או לקמפיין שלכם. איך הצוות שלכם מגדיר ליד? אתם יכולים לבצע אופטימיזציה של קמפיינים כדי לקבל יותר הגשת טפסים, הרשמות שהושלמו, נסיונות חינם או תוצאות אחרות שמתאימות לשלבים קריטיים במשפך המכירה שלכם.

יתרון מרכזי בשימוש במטרת הקמפיין - המרות

בהשוואה למטרת הקמפיין יצירת לידים, יעד ההמרות גמיש הרבה יותר. כאשר אתם בונים קמפיין המרות, אתם יכולים להגדיר יצירת לידים ולהגדיר אירועים בצורה האופטימלית לעסק שלכם. מכיוון שהמטרה הזו מחייבת לקוחות פוטנציאליים לבקר באתר או באפליקציה שלכם, אתם יכולים לעקוב אחר הפעולות שלהם ולשווק אליהם מחדש בפלטפורמות נוספות.

חסרון מרכזי בשימוש במטרת הקמפיין - המרות

עם זאת, דיווחים באדס מנג'ר על אירועי המרה מתעכבים (ב-72 שעות) ומוגבלים יחסית בהיקפם, במיוחד כשמדובר בתקלות. כלומר, ייתכן שלא תוכלו לגשת לתובנות מעמיקות עבור פלחי הקהל שהגיבו למודעות שלכם. עקב בעיות פרטיות הקשורות ל-iOS, ייתכן שמנהל המודעות לא יוכל לבנות קהלי רימרקטינג מקיפים מנתוני האתר שלכם. זה עשוי להגביל את יכולות הריטגרטינג של האתר שלכם בפייסבוק ובאינסטגרם.

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם עם המומחים?
קבלו הצעת מחיר ללא עלות >>

3. בנו קהלי רימרקטינג

ללא הקהל הנכון, יצירת לידים יכולה להיות יקרה שלא לצורך ולהניב תוצאות מאכזבות. כדי לשמור על העלויות שלכם ולהשיג את הלידים שאתם רוצים, השתמשו בקהל רימרקטינג מתוך הפלטפורמה של אינסטגרם כדי לבנות קהלים שיש להם סיכוי גבוה יותר להמרה.

מקדו קהלים לפי פעילות בחשבון אינסטגרם

האם לעסק שלכם יש אסטרטגיית תוכן אורגני לאינסטגרם שיוצרת מעורבות רבה? האם כבר הפעלתם תוכן בתשלום כדי לעורר מודעות או מעורבות? חשבון האינסטגרם שלכם יכול להיות מקור נתונים שימושי ליצירת לידים. ברמת הגדרת המודעות, צרו קהל מותאם אישית חדש באמצעות חשבון האינסטגרם שלכם כמקור. לאחר מכן בחרו את האירוע שאליו ברצונכם למקד. ליצירת לידים, שקלו להתמקד בקהל שהראה רמת כוונות גבוהה יותר. לדוגמה, אתם יכולים לבחור אנשים ששמרו או עסקו בפוסט או מודעה או אנשים ששלחו הודעה לחשבון שלכם.

לידים אטרקטיביים באינסטגרם

לסיכום

אינסטגרם היא פלטפורמה אידיאלית ליצירת לידים כל עוד אתם יודעים לנהל קמפיינים מוצלחים. עם מטרה נכונה לקמפיין, טרגוט מדויק של הקהל, הכנה של קריאייטיב מרהיב וניתוח של המרות, אתם יכולים להשתמש במודעות אינסטגרם כדי להניע יצירת לידים ולמלא את משפך המכירות שלכם.

במידה ופספסתם משהו במאמר:

על הכותב

דביר נעמן, בן 27, יזם בנשמה, אוהב אתרי איקומרס ומתמחה בקידום אתרים (SEO). הבעלים של Merchant Center – אתר המרכז מידע על דרופשיפינג באיביי, מערכות איקומרס ומערכות שיווק מתקדמות כדי להגדיל המרות בעסק בדגש על מכירות בחנות איקומרס. מרצ'נט סנטר גם מאפשר למנהלי חנויות להתחבר עם סוכן מסין לתפעול מלא של חנויות מסחר אלקטרוני מרחוק.

דביר נעמן

פוסטים נוספים:

קבלו מדריך SEO בחינם שיקפיץ את העסק שלכם למעלה!

בסוף המדריך אתם מקבלים במתנה 5 קרדיטים לשימוש עם ההרשמה למערכת הקידום האורגני LazySEO להוצאת קישורים וכתיבת תכנים – בחינם!
ללא הגבלת זמן שימוש!