איך לקבל יותר המרות ולידים בלינקדאין?

איך לקבל יותר המרות ולידים בלינקדאין

רוצים עוד לידים איכותיים בלינקדאין? תוהים מה לעשות כדי להמיר עוקבים נוספים? החלום של כל איש שיווק, לא משנה באיזו פלטפורמה, הוא לייצר כמות גדולה של לידים והמרות בשקידום אורגני וגם בקידום ממומן. במאמר זה, תגלו תשעה טיפים לבנייה ויישום של אסטרטגיית שיווק בלינקדאין שמובילה ללידים בין המאמצים האורגניים וגם בתשלום.

1. הוסיפו כפתור מותאם אישית של קריאה לפעולה לדף החברה שלכם בלינקדאין

לינקדאין מציעה רשימה ארוכה של אפשרויות ליצירת לידים באמצעות הפרופיל האישי שלכם. לדוגמה, אתם יכולים להתחבר ישירות עם לקוחות פוטנציאליים או לשלוח הודעות InMail כדי להרחיב את הרשת שלכם. כדי לספק ערך, אתם יכולים לפרסם פוסטים, לכתוב מאמרים או לשלוח ניוזלטרים. כדי לייעל את יצירת לידים, אתם יכולים אפילו להשקיע בכלים בתשלום כמו Sales Navigator. אבל מה אם אתם רוצים לשים את העסק שלכם באור הזרקורים? לינקדאין מציעה סט אחר של אפשרויות יצירת לידים לדפי חברה, אך עם אסטרטגיית תוכן אורגנית ותוכנית פרסום, תוכלו להפיק תוצאות מרשימות לא פחות. בואו נתחיל עם היסודות.

כאשר אתם רוצים לבנות את העסק שלכם ולפרסם בלינקדאין, אתם צריכים דף חברה המותאם לחיפוש ולידים. כדי להקל ככל האפשר על לקוחות פוטנציאליים למצוא את העסק שלכם, שלבו פרטים רלוונטיים בשורת התיוג ובתיאור של הדף שלכם. אתם יכולים לעדכן את הסעיפים האלה על ידי לחיצה על כפתור Edit Page בדף החברה שלכם. בלשונית סקירה כללית, תוכלו גם להוסיף עד 20 התמחויות או תחומי מיקוד עבור העסק שלכם. למרות שהנושאים האלה לא מופיעים בפרופיל שלכם, הם משמשים כתגיות שעוזרות לליקנדאין להפיץ את הדף שלכם בחיפושים רלוונטיים. על ידי הוספת התגים הנכונים, תוכלו להפוך את דף החברה שלכם לגלוי יותר בפני לקוחות פוטנציאליים המחפשים את הפתרונות שאתם מציעים.

כפתור קריאה לפעולה לינקדאין
רוצים לקדם את העסק בלינקדאין עם המומחים?
קבלו הצעת מחיר ללא עלות >>

2. השתמשו באירועים וירטואליים בשידור חי כדי למשוך ולדבר עם לקוחות פוטנציאליים בזמן אמת

תוכן מופק מראש יכול לספק טונות של ערך ללקוחות פוטנציאליים, אבל זה רחוק מלהיות הדרך היחידה לייצר לידים בלינקדאין. כשאתם מארחים אירועים וירטואליים, אתם יכולים לשתף פתרונות, לענות על שאלות וליצור ערך בזמן אמת. לינקדאין מציעה שלוש אפשרויות מועילות ליצירת לידים באמצעות אירועים וירטואליים:

  • צרו פוסט ושתפו קישור לוובינר שאתם מארחים באתר חיצוני. דרשו מהמשתתפים להירשם כדי לאסוף מידע ליצירת קשר ולייעל את התהליך של יצירת הלידים.
  • צרו אירוע בלינקדאין, גם אם אתם מארחים אותו באתר חיצוני. אתם יכולים להשתמש בדף LinkedIn Event כדי לקדם את הסמינר המקוון או הכנס שלכם ולשלב טופס הרשמה של ליקנדאין כדי לאסוף מידע על המשתתפים.
  • ארחו אירוע LinkedIn Live והשתמשו בכלי הסטרימינג המקוריים של הפלטפורמה. אתם יכולים לאסוף נתוני רישום ולשתף בקלות את התוכן בדף החברה שלכם לאחר סיום האירוע.
יצירת אירוע לינקדאין

3. סננו את פעילות דף החברה בלינקדאין לפי אזכורים כדי לחשוף הזדמנויות לבניית מערכות יחסים

בנוסף לפתיחת שיחות בלינקדאין, תוכלו להשתמש בפלטפורמה גם כדי למצוא ולהצטרף לדיונים על העסק שלכם ונושאים רלוונטיים אחרים. בהתאם למה שתמצאו, כלי ההאזנה החברתית של ליקנדאין עשויים להיות מועילים ליצירת לידים. בדף החברה שלכם, עברו ל-Activity Tab. תחת אפשרויות הסינון, בחרו Mentions. לאחר מכן גללו דרך העדכון כדי לראות את כל הדרכים השונות שבהן משתמשי ליקנדאין דנו בחברה שלכם או שיתפו את התוכן שלכם. על ידי הצטרפות לשיחה, תוכלו להוסיף ערך נוסף, לשתף את התובנות שלכם ולמשוך עוד לידים.

4. שמרו על נוכחות פעילה בפיד של ליקנדאין עם תוכן

כדי להיתפס כמותג פעיל בלינקדאין, תצטרכו לפרסם תוכן מדף החברה שלכם. בין התכנים שתוכלו לפרסם – מדריכים רלוונטיים לקהל שלכם, קייס סטאדיז עליכם ועל החברה שלכם ועוד המון אפשרויות. בעזרת התכנים תוכלו לבסס את עצמכם כאוטוריטה בתחום, לבנות אמינות למותג ולייצר עוד לידים לחברה.

5. השתמשו בעובדי החברה כדי לשפר את טווח ההגעה האורגני בלינקדאין

מסקרים ואירועים ועד למדריכים מובילים ומנהיגות מחשבתית, יש לכם פוטנציאל לפרסם הרבה תוכן מעולה בדף העסק שלכם. אבל אם הקהל שלכם קטן יחסית, ייתכן שאפילו התוכן הטוב ביותר שלכם לא יגיע ללקוחות פוטנציאליים רבים ככל שתרצו. כדי לקבל תפוצה רחבה יותר לתוכן האורגני שלכם מבלי להשתמש בתקציב הפרסום שלכם, השתמשו בכלי הסברה לעובדים של ליקנדאין. בדף החברה שלכם, גללו מטה לכל תוכן שתרצו לקדם. לחצו על שלוש הנקודות מעל הפוסט ובחרו Notify Employees. ליקנדאין מתריע באופן אוטומטי על התוכן כדי שיוכלו לשתף אותו בעדכוני החדשות שלהם.

6. הגדירו מעקב המרות

אם אתם רוצים להשתמש באתר שלכם כדי ליצור לידים והמרות, התקינו את תג Insight של ליקנדאין כדי לעקוב אחר המרות חיצוניות. תוכלו למצוא אותו על ידי ניווט אל Campaign Manager, פתיחת התפריט הנפתח Account Assets drop-down ובחירה בתג Insight. עקבו אחר ההוראות כדי להשלים את ההגדרה ולוודא שהיא פועלת כהלכה. לאחר מכן לחצו על התפריט הנפתח Account Assets ובחרו Conversion. לחצו על הלחצן Create a Conversion והגדירו את האירוע ברצונכם לעקוב שאחריו. בהתאם למטרות שלכם, ייתכן שתרצו לעקוב אחר הרשמות, הורדות, לידים או רכישות מקוונות.

האם לאירוע ההמרה יש ערך ספציפי? כדי לאפשר מעקב אחר החזר על הוצאות פרסום (ROAS), תוכלו להזין את הסכום שברצונכם לשייך לכל המרה. לאחר שתסיימו להגדיר אירועי המרה, תוכלו להוסיף אותם לקמפיינים ולהתחיל לעקוב אחרי התוצאות שלכם.

מעקב המרות לינקדאין

7. בנו קהלים מותאמים אישית כדי להתחבר לקהלים קרים בעלי ערך גבוה

ללינקדאין יש אפשרויות עוצמתיות ליצירת קהלים מבוססי פרופיל המכוונים למשתמשים עם כותרות עבודה מסוימות, ניסיון בתעשייה, או אפילו קשרי חברה. אבל הקהלים המבוססים על פרופילים אלו לרוב מתאימים בצורה הטובה ביותר ליעדי מסע פרסום במשפך העליון כמו מודעות למותג. כאשר אתם רוצים לייצר לידים והמרות, הקהלים המותאמים אישית של לינקדאין נוטים להתאים יותר. הסיבה לכך היא שהקהלים האלה בעצם ממקדים מחדש אנשים שכבר היו מעורבים בעסק שלכם. עם קהלים מותאמים אישית, אתם יכולים למקד לאנשים באמצעות מקורות נתונים כמו:

  • רשימות אנשי קשר מיוצאות ממערכת CRM שלכם
  • דף החברה, כולל אנשים שביקרו בו או קיימו איתו אינטראקציה
  • אתר אינטרנט, כולל אנשים שביקרו בדפים או פוסטים ספציפיים
  • אירועים, כולל אנשים שהשתתפו באירועי לינקדאין ספציפיים

אתם יכולים ליצור ולנהל את כל הקהלים התואמים שלכם מהתפריט Account Assets . כדי להגדיר מיקוד חדש, לחצו על הלחצן Create Audience ובחרו את מקור הנתונים שלכם.

בניית קהלים לינקדאין

8. המירו בפלטפורמה - נצלו טפסי לידים של ליקנדאין

האם אתם רוצים למצוא לידים בלינקדאין מבלי לדרוש מהלקוחות הפוטנציאליים לעבור לאתר שלכם? השתמשו ביעד יצירת לידים של לינקדאין. הגדרת קמפיינים והשתמשו בטפסי לידים מקוריים שלקוחות פוטנציאליים יכולים למלא מבלי לעזוב את הפלטפורמה. למעשה, לינקדאין משלימה אוטומטית את רוב או את כל הטפסים המקוריים הללו עם פרטי פרופיל המשתמשים. זה מקל ככל האפשר על לקוחות פוטנציאליים לשלוח את פרטי הקשר שלהם ולעשות את הצעד הבא במשפך המכירות שלכם.

9. המירו מחוץ לפלטפורמה - קמפיינים שמובילים להמרות באתר

עם מטרת קמפיין המרות באתר של ליקנדאין, אתם יכולים להשתמש בתוכן ממומן כדי לפתות לקוחות פוטנציאליים ללחוץ על לינק לאתר שלכם. שם, אתם יכולים לבקש מהם להשאיר מייל כדי להוריד מדריך, לבקש הדגמת מוצר, להירשם לרשימה שלכם, להזמין פגישה או להשלים כל אירוע המרה אחר שהגדרתם. למרות שהיעד הזה נראה פחות יעיל משימוש בטפסי לידים מקוריים, להמרות באינטרנט יש יתרון ייחודי. עם תג Insight במקום, אתם יכולים לעקוב אחר פעילות המשתמשים באתר שלכם. לאחר מכן תוכלו להשתמש בנתונים כדי לשווק מחדש ללקוחות פוטנציאליים עם התנהגויות ספציפיות כגון אנשים שהורידו מדריכים מסוימים או ביקרו בדפי ספציפיים.

עם קמפיינים ממוקדים יותר ויותר, אתם יכולים להדריך לקוחות פוטנציאליים בהמשך משפך המכירות עד שתשיגו בהצלחה את הלקוח והשלמת המטרה שלכם.

רוצים לקדם את העסק בלינקדאין עם המומחים?
קבלו הצעת מחיר ללא עלות >>

לסיכום

בין אם אתם מתכננים להתמקד בפוסטים אורגניים, תוכן בתשלום או שילוב של השניים, אתם יכולים להשתמש בלינקדאין כדי למלא את צינור המכירות שלכם. לאחר שתבדקו כמה מהרעיונות האלה, סקרו את הדף שלכם ואת הניתוח של מנהל הקמפיינים כדי לזהות אילו טקטיקות עובדות הכי טוב עבור הקהל שלכם. לאחר מכן השתמשו בתובנות שלכם כדי למפות אסטרטגיית שיווק בלינקדאין ללידים והמרות שהיא אידיאלית עבור העסק שלכם.

במידה ופספסתם משהו במאמר:

על הכותב

דביר נעמן, בן 27, יזם בנשמה, אוהב אתרי איקומרס ומתמחה בקידום אתרים (SEO). הבעלים של Merchant Center – אתר המרכז מידע על דרופשיפינג באיביי, מערכות איקומרס ומערכות שיווק מתקדמות כדי להגדיל המרות בעסק בדגש על מכירות בחנות איקומרס. מרצ'נט סנטר גם מאפשר למנהלי חנויות להתחבר עם סוכן מסין לתפעול מלא של חנויות מסחר אלקטרוני מרחוק.

דביר נעמן

פוסטים נוספים:

קבלו מדריך SEO בחינם שיקפיץ את העסק שלכם למעלה!

בסוף המדריך אתם מקבלים במתנה 5 קרדיטים לשימוש עם ההרשמה למערכת הקידום האורגני LazySEO להוצאת קישורים וכתיבת תכנים – בחינם!
ללא הגבלת זמן שימוש!