איך לשפר את איכות הלידים שלכם עם מודעות בלינקדאין

איך לשפר את איכות הלידים שלכם עם מודעות בלינקדאין

רוצים לייצר לידים טובים יותר עם לינקדאין? תוהים כיצד לשפר את האסטרטגיה הקיימת שלכם? במאמר זה תגלו עצות לבחירה נכונה של קהלים, הגדרת יעדים בצורה מדויקת ובחירת מודעות לקמפיין יעיל ליצירת לידים בלינקדאין.

1. התחילו עם תוכן אורגני בדף החברה שלכם בלינקדאין

רוצים לקדם את העסק בלינקדאין עם המומחים?
קבלו הצעת מחיר ללא עלות >>

כאשר אתם מתמקדים בקידום בלינקדאין בתשלום, קל להניח שאסטרטגיית הלינקדאין האורגנית של החברה שלכם לא משנה הרבה ולא פועלת כמו שצריך. במובנים מסוימים, פרספקטיבה זו אינה שגויה. מבחינה טכנית, אתם יכולים ליצור דף חברה חדש לגמרי בלינקדאין ולהתחיל להפעיל מודעות ליצירת לידים באופן מידי. אבל אם אתם באמת רוצים שהמודעות שלכם יזיזו משהו, חשוב להקדיש זמן מסוים לבניית דף החברה שלכם. אחרי הכל, מודעות לינקדאין מציגות אוטומטית את מספרי העוקבים של הדף שלכם ואת השמות של כל קונקשן שעוקב אחרי הדף שלכם. שני המרכיבים הללו יכולים לספק הוכחה חברתית ולעורר תחושת אמון, שיכולה לשפר את תוצאות הקמפיינים שלכם.

התחילו על ידי נקיטת צעדים לאופטימזציה של דף החברה שלכם בלינקדאין. לאחר מכן נסחו אסטרטגיה אורגנית פשוטה והתחילו לפרסם תוכן שפונה לקהל שלכם. אם תתכננו בקפידה, תוכלו לחבר חלק מהתוכן האורגני שלכם לאסטרטגיה בתשלום, מה שיכול לייעל את המשפך ולהגדיל את התשואה שלכם.

2. בנו את קהלי היעד האידיאליים

לפני שאתם מריצים את הקמפיין הראשון שלכם במערכת הפרסום של לינקדאין, חשוב להבין לאילו סוגי משתמשי לינקדאין אתם צריכים למקד את המודעות. להלן מספר שאלות שכדאי לשקול:

  • למי אתם רוצים להגיע בסופו של דבר?
  • האם קהל היעד שלכם יהיה פתוח להצעה שלכם?
  • האם תחילה עליכם להגדיל או לצמצם את הקהל שלכם?
  • איזה סוג של נתונים אתם צריכים כדי לבנות את הקהל שלכם?

קהלים שמורים

אם אתם צריכים להוסיף אנשים למשפך המכירות שלכם או להגדיל את כמות הקהל, אז הקהלים השמורים של לינקדאין הם מקום מצוין להתחיל בו. אתם יכולים להשתמש באישיות הקונה של החברה שלכם כדי ליצור קהלים שמורים על סמך הענפים המקצועיים של המשתמשים, פונקציות התפקיד, כותרות העבודה, רמות הוותק ותחומי העניין.

קהלים בלינקדאין

קהל רימרקטינג

אם משפך המכירות שלכם כבר כולל הרבה לקוחות פוטנציאליים, אז קהל רימרקטינג של לינקדאין עשויים להתאים הרבה יותר לקמפיינים שלכם ליצירת לידים. הסיבה לכך היא שהקהלים האלה מאפשרים לכם למקד מחדש משתמשים שכבר קיימו אינטראקציה עם העסק שלכם.

קהלים דומים

כאשר בונים קהל רימרקטינג ליצירת לידים, חשוב למצוא איזון בין גודל והיקף הקהל. באופן אידיאלי, קהל היעד שלכם מודע לעסק שלכם, מחפש באופן פעיל אחר פתרונות ומוכן להתקדם הלאה במשפך המכירות שלכם. אבל אם זה משאיר אתכם עם קהל קטן מדי להצגת מודעות יעילה, שקלו להרחיב את המיקוד שלכם עם קהל דומה. כאשר אתם יוצרים קהל Look A Like, לינקדאין מוסיפה אוטומטית משתמשים הדומים לקהלים נבחרים.

3. הגבירו פוסטים אורגניים מוצלחים

כדי ליצור פוסט מוגבר, עברו לדף החברה שלכם והשתמשו באנליטיקס המובנה של לינקדאין כדי למצוא את התוכן בעל הביצועים הטובים ביותר של העסק שלכם. לחצו על הלחצן Boost Post מעל התוכן שברצונכם לקדם. לאחר מכן, בחרו את המטרה לקידום שלכם. אם ברצונכם לבנות קהל רימרקטינג תוך כדי הפעלת הפוסט המוגבר שלכם, בחרו Drive Traffic to Your Page. לאחר מכן בחרו קהל. למרות שאינכם יכולים להשתמש בקהל רימרקטינג או בקהל Look A Like בממשק הבוסט, אתם יכולים להשתמש בקהלים שמורים או ליצור פרמטרי מיקוד חדשים באמצעות נתוני פרופיל ותחומי עניין.

בוסט פוסט בלינקדאין

4. המירו את התנועה באמצעות יעד ההמרות באתר

כדי להפעיל סוג זה של קמפיין, ראשית עליכם להתקין  את תג המעקב של לינקדאין ולהגדיר מעקב המרות. פתחו את הכרטיסייה המרות ב-Campaign Manager ולחצו על הלחצן Create a Conversion. לאחר מכן בחרו את סוג הפעולה שאתם רוצים שלקוחות פוטנציאליים ישלימו. ללינקדאין יש מספר אפשרויות מובנות ליצירת לידים. לדוגמה, ייתכן שתרצו שלקוחות פוטנציאליים יורידו קובץ או ירשמו לרשימה. לאחר מכן הזינו את הפרמטרים להמרה, כולל מודל הייחוס וכתובת האתר שבה ברצונכם לעקוב אחר המרות.

לאחר השלמת ההגדרה, צרו קמפיין חדש ובחרו Website Conversions כיעד. בחרו באחד מהקהלים רימרקטינג או Look A Like או צרו אחד חדש ב-Campaign Manager. לאחר מכן בחרו פורמט מודעה שמופיע בפיד החדשות, כגון תמונה בודדת, קרוסלה או מודעת וידאו. לאחר שהגדרתם תקציב ומסגרת זמן, בדקו שוב את מעקב ההמרות. הקפידו לסמן את אירוע ההמרה שאחריו ברצונכם לעקוב ולבטל את הסימון של כל אירוע שאינו חל על הקמפיין.

מעקב המרות לינקדאין

5. איסוף לידים בלינקדאין

למטרת קמפיין של יצירת לידים יש כמה יתרונות מרכזיים עבור מפרסמים. ראשית, טפסי ה-Lead Generation המקוריים של לינקדאין מאוכלסים אוטומטית במידע עם הפרופיל של לקוחות פוטנציאליים. המשמעות היא שלקוחות פוטנציאליים לא צריכים להשקיע זמן בהקלדת המידע שלהם בכל השדות – ואתם לא צריכים להתמודד עם טפסים לא מלאים או מלאי שגיאות.

טפסי Lead Generation יכולים גם להפוך למקורות נתונים שימושיים, שבהם תוכלו להשתמש כדי ליצור קהלי רימרקטינג עבור קמפיינים עתידיים. לדוגמה, אתם יכולים להביא המרות על ידי מיקוד מחדש של לידים חמים ששלחו לאחרונה טופס Lead Generation. לחלופין, אתם יכולים להפעיל קמפיין תנועה לאתר כדי להביא אנשים שפתחו אך לא מילאו את הטופס המקורי. כדי להפעיל מודעה מסוג זה, צרו קמפיין חדש ובחרו יצירת לידים כיעד. בחרו את קהל היעד, את פורמט המודעה ואת מעקב ההמרות האופציונלי.

קמפיין טופס לידים בלינקדאין
רוצים לקדם את העסק בלינקדאין עם המומחים?
קבלו הצעת מחיר ללא עלות >>

לסיכום

מקמפיינים לקידום פוסטים מוצלחים ועד לטפסי לידים – המטרה העיקרית שלכם בקמפיינים בלינקדאין היא לקבל יותר לידים והמרות. ללינקדאין יש הרבה אפשרויות למילוי משפך המכירות שלכם. השתמשו בטיפים מהמאמר הזה לטרגוט קהל, יעד הקמפיין ואפשרויות המודעה כדי ליצור קמפיין מוצלח ליצירת לידים כדי שתוכלו להצמיח את העסק שלכם ביעילות.

במידה ופספסתם משהו במאמר:

על הכותב

דביר נעמן, בן 27, יזם בנשמה, אוהב אתרי איקומרס ומתמחה בקידום אתרים (SEO). הבעלים של Merchant Center – אתר המרכז מידע על דרופשיפינג באיביי, מערכות איקומרס ומערכות שיווק מתקדמות כדי להגדיל המרות בעסק בדגש על מכירות בחנות איקומרס. מרצ'נט סנטר גם מאפשר למנהלי חנויות להתחבר עם סוכן מסין לתפעול מלא של חנויות מסחר אלקטרוני מרחוק.

דביר נעמן

פוסטים נוספים:

קבלו מדריך SEO בחינם שיקפיץ את העסק שלכם למעלה!

בסוף המדריך אתם מקבלים במתנה 5 קרדיטים לשימוש עם ההרשמה למערכת הקידום האורגני LazySEO להוצאת קישורים וכתיבת תכנים – בחינם!
ללא הגבלת זמן שימוש!