איך לעשות אופטימיזציה לדף חברה בלינקדאין

איך לעשות אופטימיזציה לדף חברה בלינקדאין

האם דף החברה שלכם בלינקדאין מוכן להמיר את הגולשים שהולכםי לקרוא אותו? האם יש תכונות נוספות שכדאי לשקול להוסיף כדי להפיק את המרב מלינקדאין? במאמר זה, תגלו כיצד לעדכן את דף החברה והתוכן שלכם בלינקדאין כדי למקסם את יכולות הרשת המקצועית ויצירת לידים חמים ורלוונטיים לעסק שלכם.

1. בצעו אופטימיזציה של דף החברה שלכם ל-Dark Mode

בעקבות ההובלה של ערוצי מדיה חברתית רבים אחרים, לינקדאין הכריזה על אפשרות של מצב אפל (Dark Mode) בספטמבר 2021. למרות שהפלטפורמה מוציאה את התכונה בהדרגה ולא בבת אחת, אל תמתינו עד שתתחילו לבצע אופטימיזציה של תוכן או פריסות של לינקדאין לדארק מוד. הלוגו שלכם מזהה את המותג שלכם ברחבי לינקדאין והתוכן שלכם עוזר לחברה שלכם לבסס סמכות ולכן זה חיוני להבטיח שגם הלוגו בדף שלכם וגם התמונות בתוכן שלכם מוצגות בצורה נכונה.

רוצים לקדם את העסק בלינקדאין עם המומחים?
קבלו הצעת מחיר ללא עלות >>

הימנעו מרקע שקוף

באמצעות אפליקציית עריכת התמונות שלכם, פתחו את קובץ תמונת הלוגו שלכם. גשו להעדפות האפליקציה ונווטו אל צבע הרקע. שנו את צבע הרקע של האפליקציה מבהיר לכהה (או להיפך) כדי להציג את הלוגו שלכם בשני המצבים.

דארק מוד בלינקדאין

הוסיפו גבולות לתמונות לינקדאין

ביטול הרקע השקוף יכול לשפר את הצגת התמונות שלכם, אבל ייתכן שהוא לא יגרום לתוכן החזותי שלכם להיראות בדיוק כמו שאתם רוצים. נניח, למשל, לסמלים או לתמונות התוכן שלכם יש לרוב רקע לבן או שחור. אתם עשויים לגלות שהם משתלבים בלינקדאין במקום להתבלט בדף החברה שלכם או בעדכוני חדשות.

2. עדכנו את תמונת הבאנר שלכם בלינקדאין

כאשר משתמשים בלינקדאין מבקרים בדף החברה שלכם, אחד הדברים הראשונים שהם ישימו לב הוא תמונת הבאנר שלכם. אם לא עדכנתם את תמונת הבאנר שלכם זמן מה, יש סיכוי טוב שהוא זקוק ליותר מאשר תיקון גבול מהיר או רקע. במקום להשתמש בתמונת באנר קבועה כדי שאנשים יזכרו את דף החברה שלכם, רעננו אותו כאשר לעסק שלכם יש משהו חדש לשתף.

3. תיישרו את קו התווית ואת לחצן ה-CTA

תמונת הבאנר שלכם היא החלק המושך ביותר מבחינה ויזואלית בדף הלינקדאין שלכם. אבל שאר רכיבי הדף שלכם צריכים לעבוד יחד כדי להשיג את התוצאות שאתם רוצים.

הוסיפו לחצן CTA מותאם אישית

חלפו הימים שבהם לינקדאין נתנה כברירת מחדל לתת לכל דף חברה כפתור מעקב. כעת אתם יכולים לבחור מתוך חמישה לחצני קריאה לפעולה (CTA) מותאמים אישית: Learn More (למידע נוסף), Visit Website (בקר באתר), Contact Us (צור קשר), Register (הרשמה) ו-Sign Up (הירשם). לקבלת התוצאות הטובות ביותר, הקפידו ליישר את ה-CTA וקו התג. אם אתם רוצים שלקוחות פוטנציאליים יירשמו לרשימה שלכם או ישלחו לכם הודעה לגבי השירותים שלכם, ציינו את הקריאה לפעולה שלכם בשורת התיוג ובקשו מהם לבצע את הצעד הבא על ידי לחיצה על הכפתור.

CTA מותאם אישית

4. פתחו דפי מוצר בלינקדאין

אם אתם מנהלים עמוד חברה המתמקד בתוכנות, מוצרים או שירותים לעסקים (B2B) או תוכנות שירות (SaaS), אז דפי המוצר של לינקדאין אינם דבר חדש. אבל אם אתם בכל תעשייה אחרת, אז קיבלתם לראשונה גישה לתכונה זו החל מהשקת הפלטפורמה באמצע 2021. כפי שהשם מרמז, דפי מוצרים מאפשרים לכם להציג מוצרים בדף החברה שלכם. אבל זה לא אומר שאתם מוגבלים להציג פריטים פיזיים או אפילו מוצרים עם תגי מחיר. בנוסף למוצרי מסחר אלקטרוני או מנויים, אתם יכולים להשתמש בדפי מוצרים כדי להדגיש תוכן שאתם רוצים שיודגש. זה הופך את התכונה הזו לאידיאלית לשיפור תהליך יצירת הלידים שלכם.


כדי להוסיף דף מוצר, עברו לדף החברה שלכם ולחצו על הקישור Products (מוצרים) בתפריט הראשי. לאחר מכן תנו להצעה שלכם כותרת, כתבו סקירה קצרה, הוסיפו קישור, העלו תמונה ובחרו קריאה לפעולה. תהיו מוכנים לחכות מעט עד שההצעה שלכם תופיע בדף החברה שלכם. לינקדאין סוקרת כל עמוד מוצר לפני שהוא עולה לאוויר. אבל ברגע שדף המוצר שלכם יאושר, משתמשים יכולים לגשת אליו מהכרטיסייה מוצרים בדף החברה שלכם.

5. תהיו מעורבים עם דף החברה שלכם

הידעתם שלינקדאין מאפשרת לדפי חברה להצטרף לשיחות על ידי שיתוף תוכן וחדשות? כדי למצוא תוכן נהדר לשיתוף, עברו ללשונית Content (תוכן) בתפריט הראשי של דף החברה שלכם. לחצו על הכרטיסייה Company News (חדשות החברה) כדי למצוא מאמרים על העסק שלכם או עברו לכרטיסייה Employee Milestones (אבני דרך לעובדים) כדי לאתר חדשות גדולות על הצוות שלכם. בכרטיסייה מאמרים פופולריים (המוצגת בתמונה למטה), מיינו תוכן פופולרי לפי הענף או תפקידו או הסמכות של הכותב. כאשר אתם מוצאים מאמר שאתם רוצים לשתף עם העוקבים של הדף שלכם, לחצו על כפתור השיתוף. כתבו כיתוביות כדי לשתף את התובנות שלכם, ולאחר הפרסום, חזרו והגיבו להערות ולמעורבות הגולשים.

עורבות של דף חברה בלינקדאין
רוצים לקדם את העסק בלינקדאין עם המומחים?
קבלו הצעת מחיר ללא עלות >>

לסיכום

בין אם אתם רוצים לייצר לידים, להגדיל מכירות או לבסס את המותג שלכם כמובילי דעה, לינקדאין יכולה לעזור לעסק שלכם להשיג את המטרות הללו ועוד. התחילו ליישם את הטיפים האלה עכשיו כדי לייעל את דף החברה שלכם בלינקדאין ולהפוך אותו ליותר ידידותי עבור גולשים ברשת החברתית.

במידה ופספסתם משהו במאמר:

על הכותב

דביר נעמן, בן 27, יזם בנשמה, אוהב אתרי איקומרס ומתמחה בקידום אתרים (SEO). הבעלים של Merchant Center – אתר המרכז מידע על דרופשיפינג באיביי, מערכות איקומרס ומערכות שיווק מתקדמות כדי להגדיל המרות בעסק בדגש על מכירות בחנות איקומרס. מרצ'נט סנטר גם מאפשר למנהלי חנויות להתחבר עם סוכן מסין לתפעול מלא של חנויות מסחר אלקטרוני מרחוק.

דביר נעמן

פוסטים נוספים:

קבלו מדריך SEO בחינם שיקפיץ את העסק שלכם למעלה!

בסוף המדריך אתם מקבלים במתנה 5 קרדיטים לשימוש עם ההרשמה למערכת הקידום האורגני LazySEO להוצאת קישורים וכתיבת תכנים – בחינם!
ללא הגבלת זמן שימוש!