איך לתזמן לייב באינסטגרם כדי להשיג יותר צפיות

איך לתזמן לייב באינסטגרם כדי להשיג יותר צפיות

האם אתם רוצים שיותר אנשים יצפו בסרטון אינסטגרם בשידור חי שלכם? מחפשים דרך קלה להודיע לקהל שלכם על שידורים חיים קרובים? במאמר זה תלמדו כיצד להשתמש בתכונות התזמון של Instagram Live כולל תזכורות ואפשרויות קידום כדי להגביר את כמות ואיכות הקהל שלכם בשידורים חיים באינסטגרם.

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם עם המומחים?
קבלו הצעת מחיר ללא עלות >>

מהי תכונת התזמון החדשה של אינסטגרם בשידור חי?

לאחר השקת תזמון סטרימינג בשידור חי ליוצרים בשנת 2021, אינסטגרם הרחיבה את התכונה לכל המשתמשים בינואר 2022. עכשיו אתם יכולים לתזמן אינסטגרם לייב, לא משנה איזה סוג פרופיל יש לעסק שלכם. אם בדרך כלל אתם מתכננים מראש שידורים חיים באינסטגרם, אז תכונה זו אמורה להפוך לחלק חיוני מתהליך העבודה שלכם. תזמון אינסטגרם בשידור חי באפליקציה מאפשר לכם:

  • להכריז על שידורים חיים בפרופיל שלכם – יצירת שידור חי מתוזמן יוצרת אוטומטית באנר בפרופיל האינסטגרם שלכם. כך, כל מי שמבקר בפרופיל שלכם יכול לראות בקלות את פרטי האירוע ולתזכר את עצמו ביומן שלו להיכנס לשידור החי שלכם.
  • להזכיר לאנשים על האירוע שלכם באופן אוטומטי – כל מי שמקיש על הבאנר שלכם יכול להצטרף לקבל תזכורת לגבי האירוע שלכם. אינסטגרם שולחת אוטומטית תזכורות יום לפני וביום של השידור החי כדי להגדיל את הנוכחות בשידור חי.
  • לקדם את השידורים החיים שלכם באופן אורגני עם פוסטים וסטוריז בפיד – לאחר שתקבעו שידור חי, תוכלו ליצור פוסטים או סטוריז כדי לשתף את האירוע הקרוב שלכם. פוסטים כוללים הודעת תזכורת כדי שאנשים יוכלו להפעיל התראות עבור השידורים החיים שלכם.
  • לתכנן מספר שידורים חיים בבת אחת. נכון לעכשיו, אין הגבלה למספר השידורים החיים שאתם יכולים לתזמן באפליקציית אינסטגרם. אם תזמנתם יותר מאירוע אחד, הפרופיל שלכם יציג את השידור החי הכי קרוב מבחינת זמן. אנשים יכולים להקיש על הבאנר כדי לראות את כל השידורים החיים שתכננתם ולקבל תזכורות עבור כולם.

אתם יכולים לתזמן שידור חי באינסטגרם תוך שניות ספורות. ככה:

היילייטס באינסטגרם

1. צרו לייב חדש באינסטגרם

פתחו את אפליקציית אינסטגרם בנייד והקישו על New Instagram Live כדי ליצור אירוע לייב חדש. אם יש לכם חשבון מקצועי, תוכלו להקיש על סמל הפלוס בפינה השמאלית העליונה של הפרופיל או מסך הבית שלכם ולאחר מכן לבחור בשידור חי מהתפריט.

2. תזמנו את הלייב שלכם באינסטגרם לתאריך אחר

במקום לעבור לשידור חי מיד, הקישו על סמל של לוח השנה בצד שמאל של המסך. כאן, אתם יכולים להזין את כל הפרטים עבור השידור החי המתוכנן שלכם. ראשית, תנו לשידור החי שלכם כותרת. למרות שאתם בהחלט יכולים לשמור את הכותרת קצרה, מומלץ להיות כמה שיותר תיאור בתוכה. הנה למה:

  • אם תשתפו פרטים נוספים עם הקהל שלכם, תוכלו ליצור יותר עניין ולתת לו סיבה טובה יותר להתכוונן כשאתם עולים לאוויר.
  • התזכורות האוטומטיות של אינסטגרם כוללות רק את שם החשבון שלכם, הכותרת בשידור חי ושעת האירוע. כותרת מפורטת יותר יכולה לעזור לאנשים לזכור להתכוננן.
  • אם אתם מתכננים שידורים חיים מרובים, כותרות מנומקות יכולות לעזור לקהל שלכם לשמור אירועים מועדפים אצלם כדי שהם ידעו אילו אירועים הם רוצים לקדם או להשתתף.

לאחר שנתתם כותרת לשידור החי שלכם, הגדירו את שעת ההתחלה. אתם יכולים לתזמן את זה להתחיל בכל עת משעה עד 3 חודשים. זכרו שככל שאתם מתכננים רחוק יותר, כך יהיו לכם יותר הזדמנויות לקדם את השידורים החיים שלכם, מה שמשפיע על אסטרטגיית התוכן שלכם באינסטגרם. לאחר מכן הקישו על הלחצן הכחול Schedule Live Video (תזמן שידור לייב) כדי להשלים את התהליך. הלייב יופיע בתוך באנר אינטראקטיבי עם סמל לוח שנה שיופיע אוטומטית בפרופיל שלכם ממש מתחת לביוגרפיה שלכם. כל מי שמבקר בפרופיל שלכם יכול לראות את הכותרת והשעה בשל השידור החי, ואנשים יכולים להקיש על הבאנר כדי להפעיל תזכורות לאירועים.

צרו לייב באינסטגרם

3. צרו פוסט תזכורת בשידור חי באינסטגרם

לאחר שתזמנתם בהצלחה שידור חי, תראו מסך אישור. אתם יכולים להקיש על Share Later (שתף מאוחר יותר) כדי לעזוב את זרימת העבודה של תזמון חי ולחזור לרשימת המטלות שלכם, בין אם זה כולל תכנון אירוע נוסף, יצירת סטורי או פרסום סרטון רילס. אבל למה לחכות כדי להתחיל לקדם את השידורים החיים שלכם? אתם יכולים להקיש על הלחצן הכחול Share as Post (שתף כפוסט) כדי ליצור תוכן בפיד על השידור החי המתוכנן שלכם. אם תבחרו לקדם את השידורים החיים שלכם, תראו אישור שהפוסט שלכם יכלול כפתור תזכורת עם פרטי האירוע. הקישו על אישור כדי לבחור את התמונות שברצונכם להוסיף לפוסט שלכם. שימו לב שסוג הפוסט הזה תומך בתמונות בלבד. זה אומר שאתם לא יכולים להוסיף סרטונים לפוסט אבל יש לכם אפשרות ליצור פוסט קרוסלה עם עד 10 תמונות.

לאחר בחירת תמונות לפוסט שלכם, כתבו כיתוב בפוסט והסבירו על התוכן. אינסטגרם מוסיפה אוטומטית את פרטי האירוע לפוסט אבל אתם יכולים להקיש על ה-X כדי להסיר אותם במידת הצורך. לאחר מכן הקישו כדי לפרסם את הפוסט. אינסטגרם מוסיפה אוטומטית סמל פעמון בפינה השמאלית התחתונה של פוסטים הכוללים שידורים חיים מתוכננים. אנשים יכולים להקיש על סמל הפעמון כדי לקבל עוד מידע על האירוע ולבחור לקבל תזכורות. אינסטגרם שולחת אוטומטית תזכורות יום לפני ו-15 דקות לפני שהשידור הלייב המתוכנן להתחיל.

שתפו את הלייב כפוסט
רוצים לקדם את העסק באינסטגרם עם המומחים?
קבלו הצעת מחיר ללא עלות >>

לסיכום

בין אם אתם מתכננים שידור חי אחד בכל פעם או שיש לכם לוח שנה שלם של שידורים שכבר מתוכנן לכם בראש ואתם רוצים לקבוע אותם בלוז של אינסטגרם, התכונה החדשה של Live Scheduling (תזמון שידור חי) של אינסטגרם יכולה לייעל את קידום השידורים החיים בפלטפורמה. מבאנרים במסך הפרופיל, פוסטים בפיד, תזכורות לסטוריז ועוד – תזמון שידורים חיים באינסטגרם נותן לכם המון אפשרויות להגביר את התפוצה של החשבון העסקי שלכם ולהגדיל את כמות העוקבים שלכם באינסטגרם.

במידה ופספסתם משהו במאמר:

על הכותב

דביר נעמן, בן 27, יזם בנשמה, אוהב אתרי איקומרס ומתמחה בקידום אתרים (SEO). הבעלים של Merchant Center – אתר המרכז מידע על דרופשיפינג באיביי, מערכות איקומרס ומערכות שיווק מתקדמות כדי להגדיל המרות בעסק בדגש על מכירות בחנות איקומרס. מרצ'נט סנטר גם מאפשר למנהלי חנויות להתחבר עם סוכן מסין לתפעול מלא של חנויות מסחר אלקטרוני מרחוק.

דביר נעמן

פוסטים נוספים:

קבלו מדריך SEO בחינם שיקפיץ את העסק שלכם למעלה!

בסוף המדריך אתם מקבלים במתנה 5 קרדיטים לשימוש עם ההרשמה למערכת הקידום האורגני LazySEO להוצאת קישורים וכתיבת תכנים – בחינם!
ללא הגבלת זמן שימוש!