איך להגדיל את כמות העוקבים באינסטגרם ואת יחס ההמרה שלהם

איך להגדיל את כמות העוקבים באינסטגרם ואת יחס ההמרה שלהם

האם חשבון האינסטגרם שלכם מושך את העוקבים הנכונים? רוצים לדעת איך להצמיח קהל שיהפוך לצרכנים? במאמר הזה, אתם תגלו את הסוגים הטובים ביותר של תוכן שניתן ליצור בשביל למשוך עוקבים נאמנים וכמה טעויות נפוצות שיש להימנע מהם.

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם עם המומחים?
קבלו הצעת מחיר ללא עלות >>

מצאו את שילוב התוכן הנכון בשביל להגדיל את העוקבים באינסטגרם שלכם

כשזה מגיע לפרסום תוכן באינסטגרם, השילוב הכי טוב יכלול כמה סוגי תכנים. אולם, אתם צריכים לשים לב במיוחד לחוזקות של כל אחד מסוגי התוכן של אינסטגרם.

סרטוני רילס

Instagram Reels יכולים ליצור תפוצה עצומה. Reels הם בעיקר תוכן וידאו קצר, בערך 5-20 שניות, ואתם יכולים להגיע לפרונט של הרבה אנשים שעדיין לא עוקבים אחרי העסק שלכם. האלגוריתם בנוי בצורה כזאת בגלל שאנשים לוחצים על סרטון רילס, גוללים למטה לסרטון רילס הבא, ואז לאחד שאחריו וכן הלאה. אז Instagram Reels זאת אחד מהשיטות הטובות ביותר להגיע לאנשים חדשים. אתם כנראה לא הולכים להשפיע על הקהל החדש הזה בצורה מאסיבית אבל אתם לפחות תצליחו להגיע אליהם. אז אתם צריכים לעצב את התוכן הכי איכותי שלכם בשביל להעלות מודעות לאנשים שלא מכירים אתכם.

תשומת הלב של לקוחות

פוסטים בפיד של אינסטגרם

סוג התוכן הבא הוא פוסטים בפיד שלכם כמו התמונות שלכם או קרוסלות. בנו את התוכן הזה בצורה שתשרת את הקהילה שלכם. התוכן לא הולך להגיע להרבה אנשים חדשים אבל זה לא הולך להיות רק לעוקבים הנוכחיים שלכם. התוכן הזה יגיע כם לכמה אנשים חדשים, שזאת הזדמנות מושלמת לתת להם פרומו למה שהם יקבלו אם הם יעקבו אחריכם. אתם גם תרצו לנצל את תוכן הפיד שלכם שיעודד יותר שיתוף, כלומר סוג הפוסטים שאנשים ירצו לשתף עם הפיד שלהם. זה עשוי להיות ציטוט בעל מוטיבציה או איזה תובנה שאתם נותנים לאנשים. התוכן צריך להיות בעל ערך כך שהעוקבים שלכם יהיו חייבים לשתף את זה בסטורי שלהם.

סרטונים רגילים באינסטגרם

סרטוני רילס הפכו להיות חלק מרכזי מתוך אסטרטגיית תוכן לאינסטגרם כך שכמעט שכחנו מסרטונים רגילים. סרטוני אינסטגרם זה תוכן ארוך יותר שבו אתם יכולים ממש להרחיב ולעזור לעוקבים שלכם בנושאים מסוימים. שוב, זה כנראה לא הולך להגיע להמון אנשים חדשים ולבנות מודעות למותג אבל זה יגיע לעוקבים הנוכחיים שלכם ויכול לחזק את הקשרים ביניכם. סרטוני אינסטגרם מאפשרים לכם לשתף תוכן מורכב יותר והדגמות עמוקות יותר או טיפים לגבי הנישה שלכם או התעשייה.

אינסטגרם סטורי

Instagram Stories זה איפה שאתם יכולים להיות ללא מעצורים עם הקהל שלכם. אתם יכולים לבנות את החיבור האישי עם העוקבים שלכם אפילו עמוק יותר. הסטוריז באיסנטגרם גלויים רק לעוקבים שלכם ולכן זה אחד המקומות הטובים ביותר לטפח וליצור קישורים לעסק שלכם. 

איך להשתמש בצורה נכונה בפורמטי התוכן של אינסטגרם

יש  קשר ברור בין פורמטי התוכן השונים באינסטגרם. סרטונים לא הולכים להיות רק לקהל שלכם אלא גם לכמה אנשים חדשים. רילס לא הולכים לההגיע רק לכמה אנשים אלא לחלק גדול מהקהל שלכם וקהלים נוספים בפלטפורמה. אבל, בתור כלל אבצע, מומלץ ליעד את סרטוני הרילס ליצירת מודעות ומסר ברור יותר שתרצו להעביר. סרטונים רגילים ופוסטים בפיד הם ניסיון להשיג שיתופים ולהגיע לאנשים חדשים, וסטורי מיועד לטיפוח הקשר עם הקהל שלכם ולנוסת לקרב אותם אל המותג.

צרו תוכן אינסטגרם שמניע מעורבות

הרכבת המיקס הנכון של התוכן הוא רק חלק מהמשוואה. אתם תרצו גם לפרסם תוכן שידרבן את המעורבות. כאשר הקהל שלכם רוצה להיות תגובתי לתוכן שלכם, זה סימן בשבילכם שהתוכן שלכם מהדהד ומתחיל לפתח את הקשר הזה שאתם מכוונים אליו. אולם, זה גם שולח סימנים לאלגוריתם של אינסטגרם שיש ערך לתוכן שלכם. זה יכול לעזור להבטיח שהתוכן העתידי שלכם יגיע לתפוצה רחבה יותר בעתיד.

שאלות ותשובות (FAQ)

הגורם המכריע ביותר ביצירת תוכן שיוצר מחוייבות הוא שיהיה לכם נושא טוב ולדעת מה הקהל שלכם רוצה לראות. אתם יכולים לנסות לנחש לגבי העדפות של הקהל שלכם רק על ידי תשומת לב לאיזה סוגים של שאלות הם שואלים. הם יתנו לכם לדעת מה הם רוצים ללמוד ומה שהם מרגישים שחסר מהפוסטים שלכם פשוט על ידי השאלות שלהם. הפכו את התשובות לשאלות האלה לתוך חתיכות של תוכן שאתם יודעים שהם רוצים לראות, מה שמעלה את הסיכויים שהם ירגישו מחוברים אליו, ישתפו ויצפו בתוכן שלכם.

תמשכו את תשומת הלב של הגולשים

עוד דבר שאתם יכולים לעשות כדי לוודא שהתוכן שלכם מדבר לגולשים הוא לתכנן את יצירת התוכן לפני. זה יכול להיות שימושי במיוחד כאשר אתם מקליטים סרטונים או רילס. רשמו קווי מתאר של מה שאתם הולכים לעשות, שמרו על זה תמציתי ככל האפשר. לפעמים, ניסיון להרחיב איפה שלא צריך יכול לגרום לאנשים לאבד עניין. תוודאו שיש לכם קטע עוצמתי בתחילת הסרטון, משהו שממש מושך את תשומת הלב של הקהל בכמה שניות הראשונות. לדוגמה, אם זה סרטון רילס לגבי באיזה האשטגים כדאי להשתמש, אתם יכולים להתחיל עם "השתמשו באסטרטגיית ההאשטאגים הזאת בשביל להכפיל את העוקבים שלכם" או "השתמשו באסטרטגיית ההאשטאגים הזאת בשביל להגדיל את הלייקים שלכם". מיד, הקהל ידע מה הם מקבלים ויש להם סיבה לצפות. זה לא תמיד רק נוגע לרילס שלכם או לסרטוני אינסטגרם אבל גם התחלה של כתוביות ליד התמונות או הסטוריז שלכם. המילה הראשונה או השנייה הראשונה הופכת להכי חשובה במונחים של תפיסת תשומת הלב של הקהל.

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם עם המומחים?
קבלו הצעת מחיר ללא עלות >>

המירו את העוקבים שלכם באינסטגרם ללקוחות

כשזה מגיע למכירות באינסטגרם, עסקים מצליחים כשהם מתמקדים על מה שהקהל שלהם מחפש. במילים אחרות, אם אתם מוכרים מוצרים, הדגישו את היתרונות ברכישה של המוצרים שלכם. אם אתם מוכרים שירותים, הדגישו את ההשפעה שהשירותים שלכם עושים על החיים של מישהו או העסק של מישהו. אנשים רוצים לדעת יותר מרק רשימה של פיצ'רים ומחירים של המוצרים והשירותים שלכם, הם רוצים לדעת את ההשפעה שתהיה על החיים שלהם כאשר הם יקנו את המוצרים הללו. ואינסטגרם הוא המקום שאליו אנשים הולכים בשביל לראות עולם בעיניים של מישהו אחר. זה מקום מושלם להדגיש את האפקט כזה.

לסיכום

הגדלת כמות העוקבים באינסטגרם זו כמובן לא המטרה העיקרית של עסקים. בסופו של דבר המטרה היא להגדיל את הקהל הרלוונטי ולהפוך אותם ללקוחות משלמים. במאמר עברנו על סוגי התוכן באינסטגרם ואיך ניתן להשתמש בפורמטים הללו כדי להגדיל את מספר העוקבים. התנהלות נכונה עם עוקבים שלכם ויצירת הקהילה הנכונה תעזור לכם להמיר הרבה יותר לקוחות באינסטגרם.

במידה ופספסתם משהו במאמר:

על הכותב

דביר נעמן, בן 27, יזם בנשמה, אוהב אתרי איקומרס ומתמחה בקידום אתרים (SEO). הבעלים של Merchant Center – אתר המרכז מידע על דרופשיפינג באיביי, מערכות איקומרס ומערכות שיווק מתקדמות כדי להגדיל המרות בעסק בדגש על מכירות בחנות איקומרס. מרצ'נט סנטר גם מאפשר למנהלי חנויות להתחבר עם סוכן מסין לתפעול מלא של חנויות מסחר אלקטרוני מרחוק.

דביר נעמן

פוסטים נוספים:

קבלו מדריך SEO בחינם שיקפיץ את העסק שלכם למעלה!

בסוף המדריך אתם מקבלים במתנה 5 קרדיטים לשימוש עם ההרשמה למערכת הקידום האורגני LazySEO להוצאת קישורים וכתיבת תכנים – בחינם!
ללא הגבלת זמן שימוש!