למה אתם צריכים להשתמש בפיצ'ר מעקב ההמרות? איך להפעיל את מעקב ההמרות בדומיינים שלכם? איך להגדיר ערך עבור המרה?
למה אתם צריכים להשתמש בפיצ'ר מעקב ההמרות?
מעקב המרות מאפשר לכם לקבל הבנה טובה יותר על ההתנהגות הלגיטימית של הלקוחות שלכם, מאפשר להבחין בין תעבורה מזויפת לבין תעבורה לגיטימית. כאשר המרה מתרחשת, ClickCease ילמד את התנהגות הלקוחות לפני אירוע ההמרה ויקח את זה בחשבון לפני שיחסום כתובת IP בעתיד. המתודה הזאת עוזרת ל-ClickCease להפחית את מספר כתובות ה-false positive למינימום.
איך להפעיל את מעקב ההמרות בדומיין שלכם?
פיצ'ר מעקב ההמרות מאופשר על ידי הוספה של קוד קטן ב-HTML לדף ה-thank you שלכם. דף ה-thank you זה הדף שאליו מגיעים הלקוחות החדשים שלכם מיד אחרי שהשלימו רכישה. אתם יכולים למצוא את קוד מעקב ההמרה שלכם בפאנל הניהול על ידי בחירה ב-Track Conversions מהתפריט השמאלי בפאנל הניהול במערכת של קליקסיז.
הקוד חייב להיות מותקן בדף ה-thank you מיד אחרי תגית הפתיחה <body>.
איך להגדיר ערך עבור המרה?
בשביל להגדיר ערך המרה עבור כל אחד מההמרות שלכם, אתם צריכים לעשות 2 שינויים קטנים לקוד ה-HTML של מעקב ההמרות. בואו נניח שהערך לכל אחד מההמרות שלכם הוא 50 שקל. במקרה הזה נשנה ל: ccConval = 0 עם הערך של המרה. במקרה שלנו, נשנה את ה-0 ל-50.
אם יש לכם מספר דפי תודה עבור תמחור מוצרים בעלות שונה, עליכם להתאים את הקוד כך שיתאים לכל אחד מהם.
זהו! למדתם כל מה שצריך לדעת על מעקב ההמרות של ClickCease