אם אתם רוצים שהמודעות שלכם יופיעו רק בארצות הברית או ישראל, אתם כנראה תיצרו קמפיין ב-Google Ads שרק מראה מודעות בארצות הברית או בישראל. זה עובד ברוב הזמן. אבל, הרבה מפרסמים עדיין מקבלים לחיצות מחוץ לאיזורים שהגדירו אפילו עם הגדרות של Google Ads:
לכן, ClickCease בנתה מערכת של חסימת מדינות בפאנל הניהול של ClickCease בתור שכבה שנייה של הגנה. וצריך להשתמש בזה בצורה הזאת – הדרך העיקרית שלכם לבחור מדינות להראות פרסומות זה עדיין להגדיר את הקמפיינים שלכם רק להראות במדינות מסויימות. אם אתם רואים שאתם מקבלים לחיצות מחוץ למדינות האלה, אתם צריכים להשתמש ב-ClickCease country blocker בשביל למנוע את זה.
איך זה עובד בדיוק?
החוסם יבדוק את המדינה של המקור עבור כל לחיצה. אם הלחיצה הגיעה ממדינה שמחוץ לרשימה, כתובת ה-IP שנוצרה ללחיצה הזאת תיחסם בלחיצה הראשונה בצורה מיידית. על ידי כך, ה-IP ייחסם מלראות את המודעות ולהמשיך לגשת ללחיצות במודעות שלכם ולשרוף את תקציב הפרסום שלכם.
זהו! למדתם במה שונה חוסם המדינות של ClickCease מהגדרות Google Ads