איך להשתמש בפאנל הניהול של Hotjar

איך להשתמש בפאנל הניהול של Hotjar

פאנל הניהול (Dashboard) מאפשר הסתכלות רחבה על המאפיינים העיקריים באתר שלכם בעזרת טבלאות וגרפים. דרך הסתכלות יומיות, הפאנל הניהולי שלכם מאפשר לכם להישאר מעודכנים עם המטריצות העיקריות שלכם על ידי סינונים והשוואות של התנהגות משתמשים דמוגרפית. אתם יכולים גם ללחוץ על כל אחד מהכלים של Hotjar דרך הפאנל הניהולי ולקבל מבט פנימי יותר לגבי המידע.

סקירה של פאנל הניהול שלכם והמטריצות הזמינות

בתוך הפאנל הניהולי שלכם, אתם תוכלו לעשות את הדברים הבאים:

1. לסנן את הפאנל הניהולי שלכם שיתפקס על המידע הכי רלוונטי אליכם.
2. לראות את הטרנדים חוצי הגרפים בכל הזמנים.
3. ללחוץ על מפת חום, הקלטה, פידבק או סקר ספציפי, בשביל לעשות זום-אין על המידע ולהעביר מידע כמותי למידע איכותי בשביל ללמוד עוד.

פאנל הניהול של הוטג'אר

נכון לעכשיו, הפאנל הניהולי מאפשר לקבל תצוגה מצטברת של המטריצות הבאות: (הוטג'אר תמשיך להרחיב את האפשרויות כל הזמן)

  • המספר המלא של כל הסשנים
  • ממוצע של אורך סשן
  • ממוצע של מספר דפים/סשן
  • Bounce rate (שיעור יציאה)
  • דפים הכי אהובים
  • סנטימנט משתמשים ממוצע
  • לחיצות בדף וחזרה לאחרו בדפים
  • סשנים של משתמשים וותיקים אל מול משתמשים חדשים
  • מכשירים, מערכות הפעלה ודפדפנים
  • מדינות הכי פופלריות

שימושים נפוצים של פאנל הניהול

פאנל הניהול של Hotjar מעוצב כדי שינטרו אותו באופן תדיר כדי שתוכלו לעקוב אחרי המצב של האתר שלכם. הנה כמה דוגמאות שימושיות עיקריות:

השוואה של משתמשים שממירים אל מול משתמשים שלא ממירים

על ידי סינונים בפאנל הניהול, אתם יכולים לבדוק אם המשתמשים שלא המירו משתמשים במכשיר שונה או דפדפן שונה שאתם לא תומכים. אתם יכולים גם להשתמש בממוצע סנטימנט של משתמשים לראות את ההקלטות הרלוונטיות ולהבין איפה משתמשים שלא ממירים חווים בעיות ולמה זה עשוי לקרות. הסתכלות בפידבקים שליליים של משתמשים שלא ממירים יכולה גם לעזור לכם להבין את הסיבות לסנטימנט הזה.

בדיקה לבעיות לא צפויות אחרי עיצוב מחדש של האתר

ניטור ה-Rage Clicks (איזור באתר בו משתמשים לוחצים באגרסיביות שוב ושוב), חזרות לאחור (U-Tern) סוג דפדפן, סוג מכשיר, אורך סשן ו-bounce rate של פאנל הניהולישלכם, יעזרו להביא לכם ביטחון אם עיצוב מחדש של האתר שיפר את חווית המשתמש או שעשה בדיוק ההפך – הפך אותה לפחות טובה.

ניטור טרנדים בהתבסס על עבודה מתמשכת

חפשו אחרי שיפור של סנטימנט משתמש והפחתה של תסכול ובלבול כמו שניתן לראות על ידי מדדים נומכים של rage clicks ו-u-turns.

זהו אם התממשקות של משתמש זה בגלל בעיה גדולה יותר

כאשר אתם מוצאים הקלטה של משתמש עם rage clicks על כפתור, אתם יכולים לבדוק את הכפתור הספציפי הזה בהקלטות כדי לראות ציר זמן של rage clicks. זה יעזור לכם להבין אם אתם רואים בעיה חד פעמית או בעיה שחוזרת על עצמה ומשפיעה על יותר משתמשים.

ראו איפה משתמשים עוזבים את האתר שלכם ולמה הם עוזבים

מפאנל הניהול שלכם ב-Hotjar, אתם יכולים למצוא את הדפי יציאה הכי נפוצים ולנתח את מפות החום, ההקלטות והפידבקים של הדפים האלה בשביל לראות איפה משתמשים עוזבים ולמה.

איך להשתמש בסינונים בפאנל הניהול של הוטג'אר

סינונים מאפשרים לכם להציג רק מידע ספציפי על קבוצה של סשנים שמתאימה לקריטריון סינון שלכם ככה שאתם יכולים לעבוד ביותר אפקטיביות ומיקוד בזמן ביצוע ניתוח ואנליזות בפאנל הניהול שלכם.

סינונים לפי תאריך (זמין בכל התכניות של Hotjar)

  • Relative date ranges – מאפשר לכם לראות מידע עד שנה אחורה. מאחר שהפיצ'ר של פאנל הניהול נוצר ב8 במרץ 2022, המידע שנאסף קודם לתאריך הזה לא יהיה כלול.
  • Custom date ranges – שימושי מאוד אם אתם רוצים להשוות מידע לפני ואחרי שינויים שנעשו לאתר שלכם. זה מאפשר לכם לראות מידע בפאנל הניהול לתקופת זמן ספציפית, עד 12 חודשים אחורה.
סינון בפאנל הניהול של הוטג'אר

זהו! למדתם איך להשתמש בפאנל הניהול של Hotjar

פוסטים נוספים:

קבלו מדריך SEO בחינם שיקפיץ את העסק שלכם למעלה!

בסוף המדריך אתם מקבלים במתנה 5 קרדיטים לשימוש עם ההרשמה למערכת הקידום האורגני LazySEO להוצאת קישורים וכתיבת תכנים – בחינם!
ללא הגבלת זמן שימוש!