תובנות השוואתיות של קמפיינים היא תכונה של קמפיינים בתשלום המאפשרת לכם להשוות את מדדי הביצועים של שניים או יותר קמפיינים שיווקיים בדוא"ל בתרשים אחד בודד בתוך תובנות הקמפיינים. תכונה זו עוזרת לכם לזהות שורות נושא מנצחות ופריסות דוא"ל שבאו באינטראקציה עם גולשים והניבו ביצועים טובים באמצעות בדיקות A/B שעשיתם עבור קמפיינים במערכת של פייפדרייב.
השוואה בין קמפיינים
כדי ליצור השוואת A/B, עליכם לשלוח לפחות שני קמפיינים לשני פלחים דומים של הקהל שלכם. לדוגמה, אתם יכולים לשלוח שני קמפיינים עם פריסות דוא"ל או שורות נושא מעט שונות. לאחר מכן, תוכלו ליצור דו"ח כדי לראות לאילו שורות נושא וכותרות היו יותר פתיחות, כך שתוכלו למצוא את הדו"ח שמביא יותר קליקים.
יצירת דו"ח השוואה בין הקמפיינים
כדי ליצור את הדו"ח, נווטו אל הכלי Insight (תובנות) בסרגל הכלים השמאלי של חשבונכם. לחצו על ה-+ בפינה השמאלית העליונה כדי ליצור דו"ח שיווקי. לאחר מכן, הוסיפו פילטר עם הקריטריונים הדרושים לכם עבור הקמפיינים שלכם.
הפילטר צריך לעקוב אחר הפורמט:
Campaign (קמפיין) + is any of (הוא כל אחד מ) + criteria 1 (קריטריון 1) criteria 2 (קריטריון 2)
על ידי הוספת התנאי (הוא כל אחד מ) is any of, תוכלו להוסיף יותר ממסע פרסום אחד לפילטרים.
הצגת דו"ח ההשוואה שלכם
בדיוק כמו סוגי דו"חות אחרים, בתרשים דו"חות ההשוואה יש שלושה חלקים שונים:
- Measure by (מדידה לפי) (ציר Y)
- View by (הצגה לפי) (ציר X)
- Segment by (פילוח לפי)
העמודות מייצגות את הקמפיינים שנוספו לפילטר, והצבעים מציינים את הנתונים שנבחרו דרך האפשרות Segment by (פילוח לפי). העבירו את העכבר מעל עמודה בתרשים כדי לראות מידע נוסף על הנתונים שנבחרו בקטע הנשלף. בתחתית העמוד תראו טבלה המכילה פירוט של קמפיינים אימייל מרקטינג המוצגים בדו"ח, יחד עם המידע מהשדות המתאימים. כדי להתאים אישית את עמודות הטבלה, לחצו על סמל גלגל השיניים.
בתצוגת הטבלה, תוכלו גם לראות רשימה קצרה של נתונים על ידי לחיצה על Summary (סיכום).
מעורבות אנשי קשר
בדומה לדו"חות התובנות של קמפיינים בפייפדרייב, דו"ח מעורבות אנשי הקשר מציג אילו אנשי קשר ביצעו אינטראקציה מסוימת הנחשבת מעורבות באימיילים שלכם. לחצו על סמל גלגל השיניים כדי להוסיף את עמודת Recipient (הנמענים) בטבלה. בחרו כל אחד מהנמענים שלכם כדי לפתוח את התצוגה ההקשרית. כאן תוכלו להמיר אנשי קשר ללידים או לעסקאות ולהקצות פעילויות ישירות מהדו"ח.
זהו! למדתם איך להשתמש בתובנות של קמפיינים ב-Pipedrive