טיקטוק מוסיפה תוויות נדרשות חדשות עבור תוכן שנוצר על ידי AI

טיקטוק מוסיפה תוויות נדרשות חדשות עבור תוכן שנוצר על ידי AI

עם הגידול התמידי של תוכן שנוצר על ידי גולשים המבוסס על הבינה המלאכותית (AI), רשתות החברתיות מנסות להתכונן לקראת הגל הזה של הצפת תכנים בפלטפורמה, ובו זמנית מנסות גם לרכב עליו עם יכולות משלהן ליצירת תוכן באמצעות AI. טיקטוק היא האפליקציה הראשונה שפרסמה הנחיות חדשות הנוגעות להצגת הבינה המלאכותית בפלטפורמה, כאשר הפלטפורמה מיידעת את המשתמשים כי יהיה עליהם לסמן תוכן שנוצר באמצעות בינה מלאכותית באפליקציה, ואם לא יסמנו את התוכן שנוצר על ידי AI ככזה, המשתמשים מסתכנים שהמנהלים יסירו אותו.

מחפשים ספקים לחנות המוצרים שלכם?
קבלו הצעת מחיר ללא עלות >>

כפי שניתן לראות בתמונת המסך הזו, ששותפה על ידי המומחה ברשתות חברתיות מאט נברה, טיקטוק כעת מבקשת ישירות ממשתמשים לסמן תוכן שנוצר על ידי בינה מלאכותית ומתאר "סצנות ריאליסטיות". כאשר זהו תיאור עמום למדי, אך בגדול אפשר לומר כי טיקטוק מנסה לקדם את עצמה לקראת הצפת הפלטפורמה בתכנים שמשתמשים מעלים ונוצרו על ידי AI, על ידי הכרחת המשתמשים לסמן עבור משתמשים אחרים ועבור האלגוריתם איזה תוכן נוצר בצורה ייחודית על ידי משתמשים ואיזה תוכן נוצר על ידי בינה מלאכותית. טיקטוק בעצם עדכנה את ההנחיות שלה בנוגע לנושא זה כבר בחודש מרץ, אך כעת היא מחזקת את האכיפה שלה, על ידי תג מיוחד לתוכן שנוצר על ידי בינה מלאכותית, שיוצרים יכולים להפעיל בתהליך העלאת התוכן.

תוכן AI בטיקטוק

מה המשמעות של תווית AI בטיקטוק?

טיקטוק היא הפלטפורמה האחרונה שהוסיפה תג AI מסוים במערכת שלה, וגם אינסטגרם מפתחת כעת תוויות לתוכן AI משלה, גם היא כנראה תגרום לכך שיהיה חובה לפרסם תוויות אלה בעת העלאת תוכן שנוצר על ידי בינה מלאכותית. גם YouTube מפתחת כלים חדשים להתמודדות עם הצפה צפויה של תוכן AI וסרטונים שנוצרים על ידי מערכות, בעוד ש-X עד כה הסתמכו על "הערות הקהילה" לציון מקומות בהם יש תוכן שנוצר על ידי AI. טיקטוק נמצאת בעצם כמה צעדים לפני שאר הפלטפורמות בנוגע לנושא הזה, מאחר וחברת האם שלה, בייטדאנס, כבר הוסיפה תוויות תוכן AI לגרסה הסינית של הפלטפורמה בתחילת השנה הנוכחית. לכן, טיקטוק יכולה להשתמש בניסיון הזה ולוודא שהכל ממשיך לעבוד בצורה חלקה ואין שינוי בגישה של המשתמשים בעקבות המהלך.

זה הוא יתרון מרכזי שיש לטיקטוק באופן כללי. רוב התכונות החדשות באפליקציה נראות מדויקות ונקיות בעת השקה, מאחר ורובן כבר היו זמינות למשתמשים סינים בחודשים טרם ההשקה באפליקציה הראשית. לכן, טיקטוק יכולה לבצע מהלכים מקדימים לפני ההשקות לקהל הרחב. אם ברצונכם לדעת מה מגיע לאפליקציה, כדאי להביט בעדכונים האחרונים של הגרסה הסינית של טיקטוק. העדכון צפוי להיות אלמנט מרכזי לכל הרשתות החברתיות. עם כלים כמו DALL-E ו-Midjourney שהפכו לנפוצים יותר ויותר, צפוי שנתמודד עם יותר ויותר תוכן שנוצר על ידי בינה מלאכותית, וזה תוכן שנוצר באיכות גבוהה שגם יהיה למשתמשים קשה לזהות מה באמת נוצר על ידי אדם ומה לא.

מחפשים ספקים לחנות המוצרים שלכם?
קבלו הצעת מחיר ללא עלות >>

לסיכום

טיקטוק עושה מהלך די צפוי שכבר התכוננו אליו מראש מתחילת השנה. בגלל שהחברה קודם כל מבצעת טסטים בגרסה הסינית של האפליקציה אנחנו בעצם כבר יודעים מראש מתי שהיא מתכננת לבצע שינויים גדולים במערכת שלה. השינוי הזה מתבקש מכיוון שעם עלייתם של כלי AI אפשר היה להסיק שהרשתות החברתיות יתמלאו בתכנים שנוצרים על ידי כלי AI מתקדמים. אני לא בא להגיד שהתכנים שנוצרים ב-AI אינם מקוריים או טובים, פשוט צריך לדעת לעבוד עם הכלים הללו כדי לייצר משהו באמת ייחודי. בכל מקרה, אני חושב שטוב עושה טיקטוק עם המהלך הזה מכיוון שאנשים שיוצרים תוכן בצורה ידנית צריכים לקבל אקסטרה הערכה בעיניי.

במידה ופספסתם משהו במאמר:

על הכותב

דביר נעמן, בן 27, יזם בנשמה, אוהב אתרי איקומרס ומתמחה בקידום אתרים (SEO). הבעלים של מרצ'נט סנטר – אתר המרכז מידע על מה זה דרופשיפינג ומערכות שיווק מתקדמות כדי להגדיל המרות בעסק בדגש על מכירות בחנות איקומרס. מרצ'נט סנטר גם מאפשר למנהלי חנויות להתחבר עם סוכן מסין לתפעול מלא של חנויות מסחר אלקטרוני מרחוק.

דביר נעמן

פוסטים נוספים:

קבלו מדריך SEO בחינם שיקפיץ את העסק שלכם למעלה!

בסוף המדריך אתם מקבלים במתנה 5 קרדיטים לשימוש עם ההרשמה למערכת הקידום האורגני LazySEO להוצאת קישורים וכתיבת תכנים – בחינם!
ללא הגבלת זמן שימוש!