אינסטגרם מוסיפה אפשרויות מוזיקה חדשות, כולל פסקול לפוסטים משותפים

אינסטגרם מוסיפה אפשרויות מוזיקה חדשות, כולל פסקול לפוסטים משותפים

מוזיקה בפוסטים או בפרופילים סטטיים נותנת הרגשה של מייספייס, אך אולי יש מקום לשלב אותה, אולי להפעיל לאנשים אודיו מתוך שיר של עומר אדם מעל לתמונות החופשה שלגם ישפר את חוויית הצפייה של הגולש. אינסטגרם נוטה ללכת לכיוון הזה אחרי שהבינו ב-Meta שטיקטוק השתלטה על אחוז גדול מהקהל. כעת היא מוסיפה אלמנט נוסף של מוזיקה המאפשר למשתמשים להוסיף שיר שיושמע מעל לפוסטים בצורת של קרוסלת תמונות.

מחפשים ספקים לחנות המוצרים שלכם?
קבלו הצעת מחיר ללא עלות >>

"בין אם אתם משתפים חבילה של זיכרונות מהקיץ עם חברים או רגעים מתוך המצלמה במכשיר הנייד שלכם, אתם יכולים כעת להוסיף מוזיקה לקרוסלות התמונות שלכם. בונים על הטמעת המוזיקה לתמונות הפיד באינסטגרם, כעת כל אחד יכול להוסיף שיר כדי לשלב עם הקרוסלה ולהעיר לחיים את התמונות שלו."

בנובמבר האחרון, הוסיפה אינסטגרם אפשרות להוספת מוזיקה לתמונות בפיד, כחלק מהסכמות הרישוי המורחבות שלה עם חברות התקליטים הגדולות. וכעת, ניתן לנגן שירים מעל להעלאות הקרוסלה שלכם, מה שיכול להוסיף אווירה ולתת הקשר בין התמונות לשיר שבחרתם, מה שעשוי להיות פופולרי בקרב קבוצות משתמשים מסוימות. בנוסף לכך, אינסטגרם מרחיבה גם את תכונת הפרסום המשותף, שתאפשר לכם לפרסם עדכון יחד עם שלושה משתמשים נוספים, ולאחר מכן העדכון יוצג לקהל רחב יותר.

"כעת, תוכלו להזמין עד שלושה חברים להיות מחברים עורכים בפוסט בפיד, בקרוסלה או בריל. לאחר שהם מקבלים את ההזמנה, התוכן יגיע לקהל היעד של כל אחד מהמשתתפים ויפורסם בפיד הפרופיל של כל חשבון."

אינסטגרם מוסיפה מוזיקה לתמונות

האם זה השדרוג הראשון של אינסטגרם בתקופה האחרונה?

השדרוג הזה הוא בעצם הרחבה של אפשרות הפרסום המשותף המקורית של אינסטגרם, שהושקה לראשונה בחזרה ב-2021. אינסטגרם הציגה תצוגה מקדימה לעדכון האחרון הזה בחודש שעבר, ובהודעה הרשמית הזו הוכרז באופן רשמי על הרחבת אפשרויות הפרסום המשותף לשלושה אנשים. חשוב לציין כי אינסטגרם גם בודקת רכיב נוסף לפרסום משותף שיאפשר לכם לשתף עדכונים שאחרים יוכלו להשתלב בהם. שיתוף בין חברים הפך להיות משימה מרכזית ברצון לשדרג את הפלטפורמה, הפיצ'ר מעודד צריכה נוספת על ידי גולשים וזה עשוי לסייע לאינסטגרם לקדם שיתוף של משתתפים נוספים בצילומי אירועים, חוויות וכדומה. לבסוף, אינסטגרם אומרת כי היא מרחיבה גישה לספריית המוזיקה שלה, ולמדינות רבות תינתן גישה למשאב "בשבועות הקרובים".

בתחום אחר, אינסטגרם גם עובדת בשותפות עם ספוטיפיי במקסיקו ובברזיל על יוזמה חדשה שתדגיש את 50 השירים הפופולריים ביותר מתוך Instagram Reels, עם טבלת מוזיקה חדשה של Reels בספוטיפיי. בגלל צמיחתה טיקטוק עם בגרסאות מצליחות של פסקולים, זה מהווה לחברת Meta סוג של אישור שהמהלך הוא נכון, והיא מתכננת להכניס עוד דגש על Reels כמקור לקבצי מוזיקה. המוזיקה משמעותית במידה רבה בתקשורת ברשתות החברתיות, והיא ללא ספק מטרה מרכזית לחברה שרוצה להתקרב לקהל היעד הצעיר. לכן, זה מובן שאינסטגרם תוסיף אפשרויות מוזיקה נוספות.

מחפשים ספקים לחנות המוצרים שלכם?
קבלו הצעת מחיר ללא עלות >>

לסיכום

בחברת Meta חיים כל יום את הפערים שבין הפלטפורמות שבחזקת החברה לבין המתחרים. כאשר מתחרים צוברים תאוצה כמו TikTok או פינטרסט, במטא מבינים שעליהם לשדרוג את הפלטפורמות שלהם – פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם. השדרוגים האחרונים של אינסטגרם נוצרו מהצמיחה של אינסטגרם Reels שמהווה מתחרה ראוי לטיקטוק והבנה ששילוב של אודיו ומדיה סטטית הוא שילוב מנצח בכל הוריאציות שלו. אנחנו נמשיך לראות את הפלטפורמות המובילות בשוק מתחרות על הקהל והטראפיק ונמשיך לעקוב אחרי כל שיפור שהופך אותן למעניינות יותר עבורנו.

במידה ופספסתם משהו במאמר:

על הכותב

דביר נעמן, בן 27, יזם בנשמה, אוהב אתרי איקומרס ומתמחה בקידום אתרים (SEO). הבעלים של מרצ'נט סנטר – אתר המרכז מידע על שופיפיי ומערכות שיווק מתקדמות כמו הוטג'אר כדי להגדיל המרות בעסק בדגש על מכירות בחנות איקומרס. מרצ'נט סנטר גם מאפשר למנהלי חנויות להתחבר עם סוכן מסין לתפעול מלא של חנויות מסחר אלקטרוני מרחוק.

דביר נעמן

פוסטים נוספים:

קבלו מדריך SEO בחינם שיקפיץ את העסק שלכם למעלה!

בסוף המדריך אתם מקבלים במתנה 5 קרדיטים לשימוש עם ההרשמה למערכת הקידום האורגני LazySEO להוצאת קישורים וכתיבת תכנים – בחינם!
ללא הגבלת זמן שימוש!