המדריך השלם למערכת AdSpy ואיך היא משתלבת עם ClickCease

המדריך השלם למערכת AdSpy ואיך היא משתלבת עם קליקסיז

AdSpy הוא כלי מעקב מתחרים שאוסף המון מידע לגבי אסטרטגיות מילות המפתח של המתחרים שלכם.

מה ניתן לעשות עם AdSpy

  1.  ראו מי שולט בעמדות הגבוהות במילות המפתח הנבחרות שלכם.
  2. עקבו אחרי דירוג המודעות שלכם לאורך זמן ביחס למתחרים שלכם.
  3. ראו את מודעות המתחרים שלכם.
  4. התראות – עבור כל מילת מפתח שאתם מוסיפים, אתם יכולים לבחור לקבל התראות כאשר משווק חדש מתחיל לשווק במילת המפתח שלכם ומתי העמדה שלכם בדירוג המודעות משתנה.

איך זה בעצם עובד?

AdSpy רץ מספר פעמים ביום, מחפש אחרי מילות מפתח ספציפיות לפי ההגדרות שלכם, ואז מציג לכם את הממוצע תוצאות חיפושים ומביא לכם תצוגה של כל הפרטים לגבי תוצאות החיפוש שלכם ושל המתחרים שלכם.

דף ה-Adspy overview מספק לכם אנליזה על כל מילת מפתח שהוספתם למעקב. ברגע שאתם מכניסים מילה חדשה אתם חייבים לבחור מיקום עיר ספציפית וסוג מכשיר (נייד או נייח). תצוגת המעקב מראה את העמדה הממוצעת של המודעות שלכם בציון של Google במהלך היום האחרון, 7 ימים ו30 ימים האחרונים. כמו גם את המספר המלא של מפרסמים שונים שהשתמשו במילת מפתח הזאת ב-30 ימים האחרונים. זה עוזר לכם לדעת איפה בדיוק אתם ממוקמים אל מול המתחרים שלכם ומול מה אתם מתמודדים.

ADSPY וקליקסיז

בשביל להוסיף מילת מפתח חדשה לחצו על Add Keyword
בשביל לערוך מילת מפתח חדשה לחצו על האייקון של העיפרון
בשביל למחוק מילת מפתח לחצו על האייקון של פח הזבל

מבט מפורט על המערכת

כפתור ה-Detailed View מספק יותר תובנות על מילות מפתח ספציפיות בתוך מיקום הדירוג שלכם, טרנדים יומיים ופרסומי מתחרים:

מבט לפי מיקום

לשונית ה-By Position מראה לכם איך מתחרים שולטים בעמדות הגבוהות לכל אחד ממילות המפתח שלכם, כמו כן את האחוזים שמתחלקים בין 4 עמדות החיפוש. זה הדירוג המדוייק שפוטנציאלית יוביל אתם לראות מתי הם מחפשים את מילות המפתח שלכם בגוגל.

אדספיי לפי מיקום

מבט לפי יום

לשונית ה-By Day עוקבת אחרי דירוג הפרסומות של המתחרים שלכם לאורך זמן. Upwards Trend אומר שהמתחרים שלכם מתקדמים למעלה בדירוג ומגדילים את התקציב שלהם או שמנתבים תקציב גבוה יותר למילת המפתח הספציפית.

אדספיי לפי יום

מבט לפי מודעות של מתחרים

איזור ה-Competitor Ads מראה לכם תצוגה פנימית על איך נראות המודעות של המתחרים שלכם ואת האחוזים של הזמן שהמודעות הספציפיות היו במיקום 1. לדעת איך נראה המודעות של המתחרים שלכם והאסטרטגיה שלהם בזמן אמת זה יתרון עצום. וודאו שהמודעות שלכם תמיד יהיו טובות יותר מהמתחרים!

אדספיי לפי מתחרים

יש עוד המון דרכים שאתם יכולים להשתמש איתם בפיסות המידע האלה בשביל לרתום את אסטרטגיית ה-PPC שלכם ולהביס את המתחרים שלכם.

זהו! למדתם את כל המדריך השלם למערכת AdSpy ואיך היא משתלבת עם קליקסיז.

פוסטים נוספים:

קבלו מדריך SEO בחינם שיקפיץ את העסק שלכם למעלה!

בסוף המדריך אתם מקבלים במתנה 5 קרדיטים לשימוש עם ההרשמה למערכת הקידום האורגני LazySEO להוצאת קישורים וכתיבת תכנים – בחינם!
ללא הגבלת זמן שימוש!