4 דרכים לייעל את ערוץ היוטיוב שלכם כדי לייצר יותר המרות

4 דרכים לייעל את ערוץ היוטיוב שלכם כדי לייצר יותר המרות

רוצים להפיק יותר מערוץ היוטיוב שלכם? תוהים איך להפוך צופים ללקוחות? במאמר זה תגלו כיצד לשפר את הלידים או המכירות שלכם על ידי ניצול הכלים והתכונות של יוטיוב בעזרת 4 דרכים מרכזיות להעלות את יחס ההמרה.

בצעו אופטימיזציה של דף ערוץ יוטיוב שלכם

התחילו באופטימיזציה של פרופיל יוטיוב שלכם. כדי לקבל לידים והמרות, עליכם לוודא שלקוחות פוטנציאליים יכולים למצוא בקלות את הערוץ שלכם בחיפוש ולגבש מיד דעה חיובית על המותג שלכם.

רוצים לקדם את העסק ביוטיוב עם המומחים?
קבלו הצעת מחיר ללא עלות >>

עדכנו את פרופיל יוטיוב שלכם

קודם כל, עיינו במבוא המופיע בכרטיסייה About (מידע על) של ערוץ יוטיוב שלכם. יוטיוב נותן לכם מגבלה של 1,000 תווים אבל חשוב לבנות את המבוא לערוץ שלכם בצורה אסטרטגית. רק 150 התווים הראשונים בערך מופיעים בחיפוש בגוגל ו-100 התווים הראשונים בערך מופיעים בחיפוש ביוטיוב. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, כללו את מילות המפתח העיקריות שלכם במשפט הראשון של התיאור שלכם. כך, לקוחות פוטנציאליים יכולים להבין במהירות על מה הערוץ שלכם ולהחליט אם המותג שלכם יכול לענות על הצרכים שלהם.

לאחר מכן, עברו לכרטיסיית הבית של הערוץ שלכם כדי לעדכן את המיתוג ולוודא שהוא עקבי בכל הלוגו ובבאנר שלכם. בבאנר שלכם, הוסיפו קישור לדף הבית שלכם או לדף נחיתה ממותג אחר שבו לקוחות פוטנציאליים יכולים לפנות לעסק שלכם, להירשם לרשימה שלכם או לבצע רכישה.

עצבו תמונות ממוזערות המושכות את העין

בנוסף לייעול המיתוג בפרופיל שלכם, הקדישו זמן ליצירת מראה עקבי לתמונות הממוזערות של הווידאו שלכם. גרפיקה זו עשויה להיות קטנה אבל היא יכולה להוות גורם מרכזי בהגדלת שיעור הקליקים שלכם (CTR). כדי ליצור תמונות ממוזערות מושכות את העין, שלבו תמונות מהסרטונים שלכם עם שכבות טקסט פשוטות. הטקסט צריך לשמש כפתיון שמושך את הצופים מיד. בעוד שהתמונות הממוזערות שלכם לא צריכות להיראות כמו עותקים מדוייקים אחת של השנייה, עיצוב עקבי יכול לעזור ללקוחות פוטנציאליים לזהות בקלות את המותג שלכם בחיפוש או בדף הבית שלהם ביוטיוב.

בחרו טריילרים וסרטונים מומלצים

לאחר מכן, הוסיפו לערוץ טריילר או סרטון. שניהם אופציונליים אך כל אחד מהם יכול לעזור למשוך ולהמיר לקוחות פוטנציאליים בשלבים שונים של מסע הלקוח:

  • טריילרים לערוץ מופעלים אוטומטית עבור לקוחות פוטנציאליים חדשים שעדיין לא נרשמו לערוץ שלכם. סרטונים קצרים שמציגים את המותג שלכם או מדריכים ארוכים יותר שמראים מה המותג שלכם יכול לעשות, לעתים קרובות יעבוד בצורה הטובה ביותר עבור לקוחות פוטנציאליים בחלק העליון של ה-funnel (משפך).
  • סרטוני וידאו נבחרים מופעלים אוטומטית למנויים, כל עוד הם לא צפו בתוכן. הסרטון או התוכן העדכניים ביותר שלכם המכוונים לשלב העיון במסע הלקוח פועלים לרוב במקום הזה.

לדוגמה, פרופיל היוטיוב של Slack מציג מיתוג עקבי מהבאנר, הלוגו ועד הטריילר של הערוץ. הטריילר בוחן את שורת התיוג של אפליקציית ההודעות, “Where the future works". סרטון זה כולל גם קריאה פשוטה לפעולה (CTA) עם קישור למידע נוסף, מיועד לסיכויי המשפך הטובים ביותר.

עמוד היוטיוב של סלאק

התאימו את תוכן הווידאו של יוטיוב עם המשפך השיווקי שלכם

לאחר ביצוע אופטימיזציה של ערוץ יוטיוב שלכם, הגיע הזמן להתמקד ביצירת תוכן וידאו נהדר עבור הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. השתמשו בטיפים הבאים כדי לייצר תוכן בעל ערך גבוה שיהפוך צופים מזדמנים ללקוחות נאמנים.

צרו תוכן לכל שלב במשפך

כמובן, אתם רוצים לפרסם סרטונים שמושכים הרבה אנשים, אבל הפקת תוכן בנושא אחד המתאים לכולם אינה מטרה ריאלית עבור רוב המותגים. אחרי הכל, הלקוחות הפוטנציאליים שלכם נמצאים בשלבים שונים של מסע הלקוח. זאת אומרת שהם צריכים סוגים שונים של תוכן כדי להנחות אותם לקראת המרה.

אז מהו סוג התוכן המתאים לכל קבוצת לקוחות פוטנציאליים? הפרטים הספציפיים תלויים בעסק שלכם ובמה שאתם מציעים, אבל הרעיונות האלה יכולים לכוון אתכם לכיוון הנכון:

  • לקוחות פוטנציאליים בחלק העליון של המשפך – סרטוני היכרות המשתפים את הסיפור שלכם, המותג שלכם כדי לבנות אמון בצוות שלכם, במוצרים או השירותים שלכם.
  • לקוחות פוטנציאליים באמצע המשפך – סרטונים מעמיקים יותר שנותנים סקירה כללית על אופן השימוש במוצרים או בשירותים שלכם.
  • לקוחות פוטנציאליים במשפך התחתון – מדריכים קצרים ומדריכים שלב אחר שלב המעבירים לקוחות פוטנציאליים דרך תכונות המטפלות בנקודות כאב ספציפיות.
  • לקוחות נאמנים – מדריכים מתקדמים שמראים ללקוחות ותיקים כיצד לבצע משימות ברמה גבוהה יותר או להפיק יותר ערך מהמוצרים או השירותים שלכם.

הנחו את צופי יוטיוב להמרות באמצעות קריאות לפעולה

באופן אידיאלי, אתם רוצים שלקוחות פוטנציאליים יצפו ויעסקו בהרבה מהתוכן שלכם. כאשר צופים מעורבים בסרטונים שלכם, סביר להניח שהאלגוריתם של יוטיוב יציב את התוכן שלכם בדפי הבית של לקוחות פוטנציאליים. כאשר אותם אנשים צופים בסרטונים שלכם באופן קבוע, התוכן שלכם יכול להדריך אותם במסע הלקוח שלהם באופן אורגני.

אבל חשוב לזכור שהצפיות עצמן אינן המרות. אז איך הופכים את הצופים ללידים חמים וללקוחות משלמים? קריאות לפעולה אפקטיבית הן קריטיות כדי לגרום לצופים לעשות את הצעד הבא וכדאי לשלב אותם בכל תוכן יוטיוב שלכם.

בצעו אופטימיזציה של כותרות ותיאורים

כיתובים מעולים יכולים להגביר את אופטימזציית מנועי החיפוש (SEO) של הסרטונים שלכם ולתת לכם הזדמנויות רבות לקישור. ראשית, הבה נבחן כיצד למנף את פוטנציאל ה-SEO של כותרות ותיאורי הסרטונים שלכם. למרות שאתם אולי מכירים את יוטיוב כאתר מדיה חברתית, זה גם מנוע חיפוש. אופטימיזציה של כותרות ותיאורי הסרטונים שלכם יכולה להגדיל את הסיכוי שהתוכן שלכם יופיע בתוצאות החיפוש של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

התחילו בזיהוי מילות המפתח הנכונות עבור הסרטון שלכם. הניתוח של הערוץ שלכם יכול לחשוף כמה ממונחי החיפוש שאנשים משתמשים בהם כדי למצוא את התוכן שלכם, מה שעשוי לתת לכם כמה רעיונות טובים למילות מפתח. אבל בשביל נתונים מעמיקים יותר, אתם בדרך כלל צריכים כלי של צד שלישי כמו TubeBuddy כדי למצוא מילות מפתח, לזהות את תגי הווידאו היעילים ביותר, ואפילו לראות באילו מילות מפתח ותגים המתחרים שלכם משתמשים.

נצלו את תכונות המסחר האלקטרוני של יוטיוב

אם העסק שלכם מוכר מוצרי מסחר אלקטרוני והערוץ שלכם עומד בדרישות הכשירות, תוכל ליצור מדף סחורה לערוץ יוטיוב שלכם. המוצרים מופיעים ב-Store tab בערוץ שלכם, כמו גם בחלונית שניתן לגלול מתחת לתיאורי הסרטון שלכם. הצופים יכולים ללחוץ על כל פריט סחורה כדי לגלוש ולקנות באופן מיידי. לאחר שתגדירו מדף מוצרים, תוכלו גם לקדם אותו על ידי הצמדת פריטים במהלך שידורים חיים. אבל אם אתם מעוניינים למכור באמצעות סטרימינג בשידור חי, תרצו לפקוח עין על אירועי הקניות בשידור חי של יוטיוב.

בנובמבר 2021, הפלטפורמה החברתית החלה לבחון חווית קניות חייה חדשה, המאפשרת לצופים ליצור אינטראקציה עם שידורים חיים שניתנים לקנייה. יוטיוב ציינו כי הערוץ מתכוון להמשיך ולהשקיע בפיצ'רים הניתנים לקניה ובקניות מותאמות אישית, מה שיכול להוביל לכלים ממוקדי המרה עוד יותר בעתיד הקרוב.

רוצים לקדם את העסק ביוטיוב עם המומחים?
קבלו הצעת מחיר ללא עלות >>

לסיכום

על ידי אופטימיזציה של הערוץ שלכם, הפקת סרטונים באיכות גבוהה לכל שלב במשפך ושימוש בקריאה לפעולה אפקטיבית, תוכלו ליצור אסטרטגיית לידים ומכירות מוצלחת ביוטיוב. כאשר אתם מוסיפים תכונות קיימות של מסחר אלקטרוני כמו סחורה ותכונות עתידיות כמו קניות בשידור חי, אתם יכולים להתחיל להניב הכנסות ישירות מיוטיוב.

במידה ופספסתם משהו במאמר:

על הכותב

דביר נעמן, בן 27, יזם בנשמה, אוהב אתרי איקומרס ומתמחה בקידום אתרים (SEO). הבעלים של Merchant Center – אתר המרכז מידע על מערכות איקומרס ומערכות שיווק מתקדמות כדי להגדיל המרות בעסק בדגש על מכירות בחנות איקומרס. מרצ'נט סנטר גם מאפשר למנהלי חנויות להתחבר עם סוכן מסין לתפעול מלא של חנויות מסחר אלקטרוני מרחוק.

דביר נעמן

פוסטים נוספים:

קבלו מדריך SEO בחינם שיקפיץ את העסק שלכם למעלה!

בסוף המדריך אתם מקבלים במתנה 5 קרדיטים לשימוש עם ההרשמה למערכת הקידום האורגני LazySEO להוצאת קישורים וכתיבת תכנים – בחינם!
ללא הגבלת זמן שימוש!