איך ליצור מודעות In Stream ביוטיוב

איך ליצור מודעות In Stream ביוטיוב

רוצים להגביר את המודעות למותג, לייצר לידים או להגביר מכירות? שקלתם להפעיל מודעות In Stream ביוטיוב? במאמר זה, תגלו כיצד ליצור ולהקים מודעות וידאו TrueView in-stream ביוטיוב ולבצע אופטימיזציה של המודעות שלכם לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

רוצים לקדם את העסק ביוטיוב עם המומחים?
קבלו הצעת מחיר ללא עלות >>

מדוע להשתמש במודעות in-stream של יוטיוב?

מודעות in-stream של יוטיוב הן סרטונים ממומנים המופיעים בתוכן אורגני שמייצר רווחים. הן יכולות להיות מוצגות ביוטיוב ובסרטונים מוטמעים באתרי שותפים. גוגל אדס מציעה שלושה סוגים של מודעות אלה:

  • מודעות in-stream ביוטיוב שניתן לדלג עליהן: עשויות להיות באורך של עד 6 דקות. הן נותנות לצופים אפשרות לדלג קדימה לתוכן וידאו אורגני לאחר 5 שניות.
  • מודעות in-stream של יוטיוב שאינן ניתנות לדילוג: יכולות להיות באורך של עד 15 שניות. הן דורשות מהצופים לצפות בכל המודעה לפני שהתוכן האורגני מופעל אוטומטית.
  • מודעות in-stream bumper ביוטיוב: יכולות להיות לא יותר מ-6 שניות. הן גם דורשות מהצופים לצפות במלואן.

צרו מודעת וידאו in-stream משלכם ביוטיוב

לאחר שהחלטתם על פרמטרים של הקמפיין וקבוצת המודעות, הגיע הזמן להכין את המודעה שלכם. כדי לקשר את הסרטון שלכם למודעה שלכם, חפשו אותו ביוטיוב או העתיקו והדביקו את הכתובת ה-URL של הסקטון. לאחר מכן הזינו אלמנטים מרכזיים אחרים של המודעה שלכם וחזרו על התהליך כדי ליצור כמה מודעות שתרצו.

מודעת יוטיוב

כתובת אתר של דף נחיתה

העתיקו והדביקו את כתובת האתר של דף הנחיתה שאליו תרצו לשלוח אנשים לאחר שלחצו על המודעה שלכם. דף הנחיתה שלכם עשוי להשתנות בהתאם ליעד הקמפיין שלכם. לדוגמה, תוכלו לקשר מסע מכירות לדף מסחר אלקטרוני או קמפיין לידים לטופס יצירת קשר. אם כתובת האתר של דף הנחיתה שלכם ארוכה או מסובכת, יש לכם גם אפשרות להוסיף כתובת אתר לתצוגה במקום. שימו לב שכתובת האתר הסופית או הכתובת לתצוגה תופיע לצד הקריאה לפעולה במודעת ה-in-stream שלכם.

קריאה לפעולה

מודעות יוטיוב עובדות טוב יותר כשהן אומרות לקהל היעד שלכם בדיוק מה הצעד הבא. לדוגמה, אתם עשויים לבקש מהקהל שלכם להירשם, ללמוד עוד או לקנות עכשיו. הקריאה לפעולה הקצרה שתכללו במודעת הסרטון שלכם תופיע בלחצן כחול בהיר, שקשה לפספס.

קריאה לפעולה במודעות יוטיוב

כותרת מודעה

הכותרת מקבלת המון תשומת לב. הסבירו בעזרתה את מה שאתם מציעים בצורה תמציתית ככל האפשר. גוגל אדס דורשת כותרת ארוכה של עד 90 תווים. עם זאת, מומלץ להוסיף גם כותרת קצרה של 15 תווים. כותרות קצרות יותר מופיעות בדרך כלל ליד הקריאה לפעולה, מה שנותן לכם הזדמנות נוספת לעודד פעולה.

תיאור מודעה

בתיאור, פרטו בקצרה את ההצעה שלכם או העסק שלכם עד 70 תווים. שימו לב שהתיאור יופיע בפורמטים של מודעות Video Discovery אך לא במודעות In-stream רגילות. מכיוון שקמפיינים בווידאו ידרשו מודעות רספונסיביות, אלמנט זה חיוני ליצירת קמפיינים in-stream.

נתוני מעקב

כדי לאסוף נתוני מעקב שימושיים, הוסיפו פרמטרים של כתובת אתר לדף הנחיתה שלכם. מידע זה יכול לעזור לכם לעקוב אחר התנהגויות משתמשים בגוגל אנליטיקס או באפליקציות ניתוח אחרות בכל פעם שהמודעה שלכם מקבלת קליקים.

בצעו אופטימיזציה למודעת ה-in-stream ביוטיוב

לאחר הקמת הקמפיין שלכם ביוטיוב, התחילו לעקוב אחר התוצאות. האם המודעות שלכם מקבלות את ההופעות, הקליקים וההמרות שציפיתם להן? האם חלק ממודעות in-stream עלו על ביצועים אחרים? האם לחלק מהמודעות יש שיעור המרה נמוך יותר או מחיר להמרה? תוכלו ליצור דאשבורדים ודוחות מותאמים אישית של גוגל אדס כדי לענות על כל השאלות שלכם. אם הביצועים אינם עומדים בציפיות שלכם לאחר סיום שלב הלמידה (עד שבועיים), בצעו כמה שינויים. קראו כמה אופטימיזציות נפוצות של מודעות יוטיוב למטה.

רוצים לקדם את העסק ביוטיוב עם המומחים?
קבלו הצעת מחיר ללא עלות >>

בדקו את הטרגוט

נווטו אל מדדי הקהל שלכם וזהו את פלחי הקהל התגובתי ביותר למודעות שלכם. שקלו להסיר את הקהלים שהציגו ביצועים גרועים ולהוסיף קהלים רלוונטיים יותר. לדוגמה, תוכלו להוסיף עוד פלחים עם כוונת רכישה, ליצור רשימת רימרקטינג או לבנות קהל דומה.

תרעננו את המודעות

לאחר מכן, עברו הכותרת, התיאור והקריאה לפעולה עבור כל מודעה. שקלו להתנסות במסרים שונים כדי לשפר את הביצועים ולהניב המרות.

שפרו את אסטרטגיית הביד

לבסוף, תסתכלו מקרוב על אסטרטגיית הצעת המחיר שלכם. אם אתם משתמשים במקסימום המרות, שקלו לעבור למחיר יעד לרכישה (עלות לפעולה). שקלו לעדכן את הצעת מחיר היעד שלכם לרכישה. השתמשו בנתוני גוגל אדס שלכם כדי לקבוע מחיר סביר לרכישה. זכרו שיעד עלות להמרה נמוך מדי עלול לגרום להמרות מוגבלות עקב מיעוט הזדמנויות למתן הצעות מחיר. יעד עלות להמרה גבוה מדי יכול להניב המרות, אך הוא עלול לגרום להוצאות יתר על כל פעולה. בדקו בקביעות את מחיר היעד לרכישה כדי לוודא שאסטרטגיית הצעת המחיר שלכם נמצאת במסלול הנכון.

לסיכום

לא משנה התעשייה, התקציב או הקהל שלכם, מודעות in-stream ביוטיוב יכולות לעזור לכם להגיע ליעדים שלכם. עם שילוב של תוכן מעולה, מיקוד יעיל ואופטימיזציה מתמשכת, מודעות היוטיוב שלכם יכולות להניע לפעולה ולהניב המרות לאורך מסע הלקוחות.

במידה ופספסתם משהו במאמר:

על הכותב

דביר נעמן, בן 27, יזם בנשמה, אוהב אתרי איקומרס ומתמחה בקידום אתרים (SEO). הבעלים של Merchant Center – אתר המרכז מידע על דרופשיפינג באיביי, מוצרים לדרופשיפינג ומערכות שיווק מתקדמות כדי להגדיל המרות בעסק בדגש על מכירות בחנות איקומרס. מרצ'נט סנטר גם מאפשר למנהלי חנויות להתחבר עם סוכן מסין לתפעול מלא של חנויות מסחר אלקטרוני מרחוק.

דביר נעמן

פוסטים נוספים:

קבלו מדריך SEO בחינם שיקפיץ את העסק שלכם למעלה!

בסוף המדריך אתם מקבלים במתנה 5 קרדיטים לשימוש עם ההרשמה למערכת הקידום האורגני LazySEO להוצאת קישורים וכתיבת תכנים – בחינם!
ללא הגבלת זמן שימוש!