4 דרכים לשפר את המודעות שלכם ביוטיוב

זקוקים לרעיונות חדשים לשיפור תוצאות המודעות שלכם ביוטיוב? תוהים אם ההתאמה של הקריאייטיב שלכם יכולה לעזור? במאמר זה תלמדו ארבעה טיפים לשיפור הקריאייטיב של מודעת הווידאו שלכם ביוטיוב כדי להגיע לתוצאות הרצויות.

רוצים לקדם את העסק ביוטיוב עם המומחים?
קבלו הצעת מחיר ללא עלות >>

1. הציגו את שם המותג והלוגו שלכם בכל עת במודעות יוטיוב שלכם

אין ספק שהצורה הנפוצה ביותר של מודעת וידאו ביוטיוב היא פורמט מודעה TrueView בסטרימינג שניתן לדלג עליה. אופן הפעולה של סוג מודעה זו הוא שהצופים יכולים לדלג על המודעה שלכם לאחר 5 שניות של זמן צפייה. מפרסמים אוהבים את הפורמט הזה מכיוון שהם מחויבים רק אם משתמש מבצע אחת מהפעולות הבאות:

  • צופה לפחות ב-30 שניות מהמודעה
  • צופה בכל המודעה אם המודעה היא פחות מ-30 שניות
  • קליקים על כל אחד מהכרטיסים במודעות (תוספי קריאה לפעולה, כרטיסי קניות, הרחבות לטופסי לידים וכו')

    בגלל זה, יש לכם הזדמנות להרוויח הרבה פרסום בחינם. כדי לנצל את זה, אני ממליץ להוסיף את שם המותג או לוגו המותג שלכם לקריאייטיב הווידאו שלכם. זה תלוי בכם אם לעשות את זה בהיר וגלוי או עדין עם סימן מים.
ערוץ יוטיוב מרצ'נט סנטר

2. לכדו את תשומת הלב של הגולש בתחילת הסרטון

מכיוון שצופים יכולים לדלג על מודעת ה-TrueView לפני או בזמן הסרטון שלכם לאחר 5 שניות, לשניות ראשונות אלו יש ערך רב. כן, הצופים יכולים לדלג על המודעה הזו ופרסום חינם הוא נהדר, אבל אתם לא רוצים שכולם ידלגו על מודעת הווידאו שלכם ביוטיוב. שימוש באפקטים או קריינות שתמשוך את תשומת הלב בתחילת הסרטון היא אחת הדרכים שבהן תוכלו לראות אם הקמפיינים שלכם בווידאו ביוטיוב זוכים לתהודה בקרב המשתמשים. בדיוק כמו כל קמפיין מדיד אחר במדיה בתשלום, עליכם לבדוק כל הזמן את המסר שלכם. אם יש לכם רק 5 שניות ללכוד את תשומת הלב של הצופה, כדאי לנסות לברר אילו הודעות ויזואליות או הודעות קוליות יגרמו למשתמש לרצות להמשיך לצפות במודעה.

3. בדקו סוגים שונים של קריאייטיב וידאו ליוטיוב

הפורמט של שלושת הקריאייטיבים של הווידאו הוו דומה מאוד. לפעמים A/B טסטינג לסרטוני וידאו עם הבדלים קלים בלבד יכולים להיות מוצלחים מאוד. במקרים אחרים, ייתכן שלא תקבלו הבנה ברורה לאיזה רכיב בסרטון הייתה ההשפעה הגדולה ביותר. לכן אני ממליץ לבדוק קריאייטיבים אחרים לגמרי בעת השקת קמפיין חדש ליוטיוב. בדיקת סרטונים שונים לחלוטין תעזור לכם באמת ללמוד מה תהיה ההשפעה הגדולה ביותר על הקהל שלכם. זה גם יכול לעזור לכם להימנע מהרצת אותם סוגי מודעות שוב ושוב עד שהן הופכות מיושנות או מעצבנות את קהל היעד שלכם.

קריאייטיב לסרטון

4. סמנו את הסרטון כ-"לא רשום" כשאתם מעלים אותו

כדי להפעיל מודעות ביוטיוב, יש להעלות את כל נכסי הסרטון שלכם ליוטיוב. אם לא תערכו כראוי את הגדרות הווידאו שלכם, תוכלו למלא את הערוץ יוטיוב שלכם עם גרסאות שונות של סרטונים ושל המודעות. זה יכול להיות מאוד לא מושך למשתמשים אם הם חושבים שהערוץ שלכם קיים רק כדי למכור. אתם לא רוצים לפגוע בקידום האורגני שמתבצע בערוץ היוטיוב שלכם. אם אתם מתכנננים לבדוק מגוון קריאייטיבים של מודעות וידאו, תוכלו להסתיר את מודעות הווידאו שלכם מערוץ היוטיוב שלכם על ידי שינוי הגדרת החשיפה של הסרטון ל-Unlisted (לא רשום). כאשר סרטון יוטיוב שלכם לא רשום, הוא יוסתר מהערוץ. משתמשים עשויים עדיין לראות את הסרטון שלכם אם:

  • יש להם את כתובת האתר כדי לעבור ישירות לדף הצפייה של הסרטון.
  • מישהו משתף את הקישור לכתובת ה-URL של הסרטון.
  • אתם משתמשים בסרטון במודעה.


    זוהי הדרך הטובה ביותר לבדוק כמות גדולה של קריאייטיבים שונים בווידאו מבלי למלא את הערוץ שלכם עם גרסאות שונות של אותה מודעה.

רוצים לקדם את העסק ביוטיוב עם המומחים?
קבלו הצעת מחיר ללא עלות >>

לסיכום

אם אתם שונאים לראות את אותה פרסומת טלוויזיה שוב ושוב, מה גורם לכם לחשוב שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם רוצים לראות את אותה מודעת יוטיוב במשך חודשים ארוכים? אתם לא יכולים להפעיל את אותו הסרטון במשך חודשים ולצפות להצלחה. אתם צריכים להיות מסוגלים לבדוק קריאייטיבים שונים כדי להמשיך ולנסות לשפר את הביצועים ולנסות לייעל את ערוץ היוטיוב שלכם ואת הקמפיינים שנמצאים בתוכו.

בדיקה היא הדרך הטובה ביותר להבין איזה קריאייטיב של סרטוני יוטיוב קהל היעד שלכם רוצה לראות. בין אם אתם מתמקדים במודעות למותג או במעורבות, יש לכם אפשרויות רבות שתוכלו לבדוק בסרטוני הווידאו שלכם כדי לראות מה מושך את הקהל שלכם. אמנם אין דרך לחזות ביצועים מבדיקה, אבל התובנות שתקבלו יכולות לעזור לכם לפתח השערה מדוע לדעתכם קריאייטיבים מסוימים בווידאו יעבדו כדי להגיע ליעדים העסקיים שלכם.

במידה ופספסתם משהו במאמר:

על הכותב

דביר נעמן, בן 27, יזם בנשמה, אוהב אתרי איקומרס ומתמחה בקידום אתרים (SEO). הבעלים של Merchant Center – אתר המרכז מידע על מערכות איקומרס ומערכות שיווק מתקדמות כדי להגדיל המרות בעסק בדגש על מכירות בחנות איקומרס. מרצ'נט סנטר גם מאפשר למנהלי חנויות להתחבר עם סוכן מסין לתפעול מלא של חנויות מסחר אלקטרוני מרחוק.

דביר נעמן

פוסטים נוספים:

קבלו מדריך SEO בחינם שיקפיץ את העסק שלכם למעלה!

בסוף המדריך אתם מקבלים במתנה 5 קרדיטים לשימוש עם ההרשמה למערכת הקידום האורגני LazySEO להוצאת קישורים וכתיבת תכנים – בחינם!
ללא הגבלת זמן שימוש!