איך מתחילים לעבוד עם טיקטוק בעסק שלכם?

איך מתחילים לעבוד עם טיקטוק בעסק שלכם

אתם צריכים לשים לב למעורבות של הסרטונים בטיקטוק. פלטפורמת המדיה החברתית התפוצצה במהלך השנה האחרונה, ואין שום סימן לכך שהמגמה הזו תאט. אנשי מקצוע בתעשייה הסבירו מדוע לאפליקציה יש יותר מ-2 מיליארד הורדות ברחבי העולם והרבה הכרה במותג בכל קבוצות הגיל. אבל לפני שאתם קופצים בראש, עליכם להעריך אם הפלטפורמה מתאימה לכם, וכיצד עליכם לגשת לשימוש בה כדי להדגיש בצורה הטובה ביותר את מאמצי השיווק שלכם.

רוצים לקדם את העסק בטיקטוק עם המומחים?
קבלו הצעת מחיר ללא עלות >>

קבעו אם הארגון שלכם ירוויח מטיקטוק

ארגונים רבים יכולים לשגשג בטיקטוק עם האסטרטגיה הנכונה בזמן הנכון. אתרי מסחר אלקטרוני, חברות, עסקים קטנים ואפילו סוכנויות ממשלתיות הם חלק מהמותגים הנפוצים והבולטים ביותר הקיימים בפלטפורמה. למותגי מסחר אלקטרוני ולבעלי חנות מקוונת, טיקטוק מעניקה דרך מצוינת להדגים ולהציג מוצרים ושירותים ישירות. אבל השיווק באפליקציה אינו מיועד רק למי שעוסק ב"מכירות, מכירות, מכירות". תוכן מרתק ואינטראקטיבי של מובילי דעת קהל ומשפיענים, יכול לחזק את התדמית של ארגון, לייצר יחסי ציבור טובים ולעודד תורמים כדי לתמוך במשימתם. בנוסף, שיווק עבור סוכנויות ממשלתיות בפלטפורמה יכול לעזור למחלקות שיווק המנסות להתחבר לקהלים פוטנציאליים.

מצאו את הנישה שלכם

אם אתם רוצים להתקדם בשימוש בטיקטוק עבור המותג שלכם, וודאו שאתם מזהים לאיזו קהילת טיקטוק אתם צריכים לייצר תוכן. כשאתם מוצאים קהל מסוים, אתם יכולים להתאים את התוכן שלכם כדי לחזק את הנוכחות של המותג שלכם באפליקציה. בנוסף, זה מקל על יצירת האשטאגים והקדמת הטרנדים. כדי למצוא קהילה, פשוט היכנסו לאפליקציה והתחילו לחפש האשטאגים הקשורים לארגון שלכם. זה עשוי להיות מועיל להוסיף "TikTok" או "Tok" לסוף האשטאג, מכיוון שלעתים קרובות כך קהילות מטביעות מונחים לעצמן. כמה דוגמאות לקהילות פופולריות כוללות:

  • #BookTok
  • #BirdTok
  • #מתכונים
  • #PlanetTikTok
  • #HomeDecor

תייצרו תוכן שהקהל שלכם רוצה

עם טיקטוק, משתמשים רוצים לקבל מידע, להעביר את הזמן ולצפות סרטונים מצחיקים ומגניבים. כפלטפורמה מונעת אלגוריתמים, אנשים נוטים לגלול במהירות בתוכן, ועוצרים רק כשמשהו נראה להם מעניין. על ידי העלאת סרטונים קצרים, מהירים ומדויקים (בפורמט אנכי שיתאים ליחס הגובה-רוחב של טיקטוק), יש לכם סיכוי טוב יותר למשוך את תשומת הלב של המשתמשים ולגרום להם לעסוק בתוכן. אם הקהל שלכם אוהב, מגיב או מבצע אינטראקציה מסוימת לסרטון, זה מפעיל משוב חיובי עבור האלגוריתם, ועוזר לכם להגדיל את טווח ההגעה האורגני. מעל הכל, אל תפחדו לנסות משהו חדש, ואל תתייאשו מתוצאות גרועות. אין נוסחה מושלמת לאפליקציה, ולכן נדרשים הרבה ניסויים כדי למצוא את תמהיל התוכן הויראלי הנכון.

שקלו אסטרטגיית תוכן בתשלום (TikTok For Business)

כמו פלטפורמות אחרות של מדיה חברתית, טיקטוק מציעה פרסום בתשלום דרך מרכז העסקים שלהם. בדומה לפייסבוק, אתם יכולים למקד משתמשים על סמך גיל, תחומי עניין ומיקום, למרות שלטיקטוק יש אפשרויות מיקוד פחות מפורטות. מודעות מופיעות כסרטון בעדכוני משתמשים כאילו הן תוכן אורגני, אם כי הן יופיעו עם תג ממומן וכפתור קישור. דרך חלופית לפרסם תהיה לשכור משפיען דרך שוק היוצרים של טיקטוק. שיווק משפיענים בטיקטוק יכול להיות התחלה מצוינת לבניית מודעות למותג והנעת המרות. ממיקרו-משפיענים ועד מפורסמים, יש הרבה אפשרויות להשתמש במישהו אחר כדי לקדם את המותג שלכם לקהל המבוסס של אותה הדמות, מה שיכול לחסוך זמן בהמשך הדרך ליצירת תוכן, ולהגדיל את העוקבים לפרופיל שלכם. מה שהכי מפתה בפרסום בטיקטוק הוא הקהל הרחב של הפלטפורמה. אפילו עם התקציב המינימלי הנדרש, אתם יכולים להניב תוצאות גדולות עבור המותג שלכם.

tiktok for business

התאימו את המותג שלכם לפלטפורמות הסושיאל הנוספות שלכם

טיקטוק משמשת בצורה הטובה ביותר ככלי באסטרטגיית השיווק הכוללת שלכם. מותגים רבים מרגישים שהם חייבים לבטל מיד את המסרים האופייניים שנמצאים בפלטפורמות סושיאל אחרות כדי להצליח בפלטפורמה של טיקטוק, אבל זה לא בהכרח נכון. במקום זאת, אתם יכולים להתאים את קול המותג שלכם לפלטפורמה תוך התחשבות בשיטות העבודה המומלצות ליצירת סרטוני טיקטוק:

  • צרו סרטונים קצרים עם תוכן משעשע.
  • הימנעו ממכירת המוצר או השירות שלכם כפי שהייתם עושים בפרסומת מסורתית.
  • כללו בעדינות את המיתוג שלכם, כמו על בגדים או ברקע.
  • השתמשו בצלילים ושירים שהם טרנדיים בטיקטוק.
  • לכדו את תשומת הלב של הקהל שלכם בפחות משתי שניות.
  • צלמו את הסרטונים שלכם באפליקציה, או לפחות אנכית.
  • הוסיפו כתוביות אוטומטיות בעורך הסרטונים.
  • הציבו בפוסט האשטאגים פופולריים ומקוריים למותג.

    על ידי הטמעת המותג שלכם עם סרטון קצר, מאחורי הקלעים של האפליקציה, אתם יכולים ליצור תוכן ששומר על סטנדרטים של המותג מבלי לאבד את עקרונות המותג. כמו כל פלטפורמות המדיה החברתית, טיקטוק משתנה כל הזמן. מה שעובד לשיווק בפלטפורמה עכשיו, אולי לא יעבוד בעתיד.
רוצים לקדם את העסק בטיקטוק עם המומחים?
קבלו הצעת מחיר ללא עלות >>

לסיכום

פלטפורמת טיקטוק פרצה בסערה וכבשה לבבות של משווקים רבים בעולם בדיגיטל. כמות הטראפיק האדירה שיש בפלטפורמה, היכולת של האלגרותים להעניק לחשבונות תפוצה אורגנית רחבה מאוד ועלויות זולות במערכת הפרסום – הם היתרונות הרמכזיים שהופכים את טיקטוק לחיונית במערך פרסום של עסקים רבים.

במידה ופספסתם משהו במאמר:

על הכותב

דביר נעמן, בן 27, יזם בנשמה, אוהב אתרי איקומרס ומתמחה בקידום אתרים (SEO). הבעלים של Merchant Center – אתר המרכז מידע על דרופשיפינג באמזון, מערכות איקומרס ומערכות שיווק מתקדמות כדי להגדיל המרות בעסק בדגש על מכירות בחנות איקומרס. מרצ'נט סנטר גם מאפשר למנהלי חנויות להתחבר עם סוכן מסין לתפעול מלא של חנויות מסחר אלקטרוני מרחוק.

דביר נעמן

פוסטים נוספים:

קבלו מדריך SEO בחינם שיקפיץ את העסק שלכם למעלה!

בסוף המדריך אתם מקבלים במתנה 5 קרדיטים לשימוש עם ההרשמה למערכת הקידום האורגני LazySEO להוצאת קישורים וכתיבת תכנים – בחינם!
ללא הגבלת זמן שימוש!