איך להשתמש בתוכן טרנדי כדי לקדם את חשבון הטיקטוק שלכם

איך להשתמש בתוכן טרנדי כדי לקדם את חשבון הטיקטוק שלכם

האם אתם רוצים יותר חשיפה בטיקטוק? תוהים כיצד לנצל את התוכן הפופולרי של טיקטוק? במאמר זה, נעבור על שלוש דרכים לזהות תוכן טיקטוק מגמתי ותלמדו כיצד למנף מגמות בארץ וברחבי העולם לקידום החשבון שלכם בטיקטוק.

רוצים לקדם את העסק בטיקטוק עם המומחים?
קבלו הצעת מחיר ללא עלות >>

כיצד מינוף טרנדים ביקטוק יכול לעזור לכם לקבל יותר חשיפה

טיקטוק היא אפליקציה הבנויה על טרנדים. כעסק, מינוף טרנדים מאפשר לכם להראות את האישיות שלכם, לנצל את הצד המהנה והמשעשע של האפליקציה ולקבל יותר חשיפה. טרנד הוא נושא או מוזיקה נפוצים שנמצאים בסרטון שאנשים יחזרו עליו ובדרך כלל יוסיפו לו משהו שלהם. טרנדים הם פופולריים ומהנים, וזה בסדר לעשות גרסה משלכם. זה לא נחשב העתקת תוכן של מישהו אחר כמו שזה עלול להיות אם תפרסמו בפלטפורמה אחרת.

טיקטוק לא קיימת רק הצגת המוצרים או השירותים שלכם, אנבוקסינג בסרטונים והצגת מאחורי הקלעים של העסק שלכם. אתם צריכים להירגע קצת כדי להתחבר לקהל שלכם. להשתחרר עם טרנדים של טיקטוק מראה לאנשים שאתם לא לוקחים את עצמכם יותר מדי ברצינות, וזה סימן ההיכר של התרבות ומה שמדבר אל הקהל. הטרנדים הטובים ביותר עבור עסקים הם אלה שאתם יכולים להתאים לתוך הנישה שלכם. כעת נעבור על 3 דרכים לזהות טרנדים בטיקטוק:

אלגוריתם של טיקטוק

1. חפשו טרנדים של טיקטוק סביב אירועים שמתרחשים

הסוג הראשון של טרנדים בטיקטוק הוא נושאים חמים מהיום יום. אלו טרנדים המבוססים על אירועי אקטואליה פופולריים. יום אחרי ההופעה של נועה קירל וגאייל בפאר הירקון, היה מבול של פוסטים עם אודיו מתוך ההופעה. כהעולם נעצר בתקופת הקורונה, סרטונים רבים על הנושא הפכו לוויראליים. כדי לשלב נושא חם בשיווק הטיקטוק שלכם, עליכם לקשור אותו למותג, למוצרים שלכם או לערכים שלכם. לדוגמה, ביום המודעות לסרטן השד, עלה ברחבי הרשת הרבה תוכן שקשור להתמודדות של נשים במהלך היום עם הנושא. אם קהל היעד בטיקטוק של העסק שלכם הוא עם רוב נשי, אתם יכולים בקלות לקחת את הנושא החם הזה ולהוסיף עליו קצת פרשנות שלכם.

2. בדקו את דף Discover עבור מגמות טיקטוק

סוג אחר של מגמת טיקטוק הוא מה שאתם רואים בדף Discover. אלו הם טרנדים שנאספו שטיקטוק מעדכנת מדי יום. הם כוללים האשטאגים, צלילים, אפקטים וטרנדים ממותגים שעסקים משלמים כדי להציג. עבור כל אחד מהטרנדים האלה, אתם יכולים לראות כמה סרטונים נוצרו באמצעות המגמה הזו. כדי לגשת לדף Discover, הקישו על סמל הזכוכית המגדלת בתחתית המסך בטיקטוק.

קחו בחשבון שברגע שמגמה מגיעה לדף Discover, היא כבר כל כך פופולרית ועמוסה שהיא כנראה לא תימשך יותר מ-3-4 ימים נוספים. אנשים בדרך כלל מתחילים להתעייף מלצפות בסרטונים על סמך הטרנדים שאתם רואים בעמוד הזה, במיוחד אם הם יודעים מה שורת המחץ או איך הסרטון עומד להסתיים. למרות שלטרנדים בדף Discover אין הרבה זמן באוויר (יחסית), הם דרך מצוינת להראות לעוקבים שלכם את האישיות שלכם, ליהנות קצת ולהשתתף בתרבות האפליקציה.

3. גלו מגמות חדשות בטיקטוק

הסוג השלישי של טרנדים בטיקטוק הוא טרנדים מתפתחים. אולי יש לטרנדים האלו רק כמה אלפי סרטונים המבוססים עליהם, אבל יש להם פוטנציאל להיות פופולריים באמת. כפי שאתם יכולים לדמיין, קצת יותר קשה למצוא את הטרנדים האלה, אבל יש להם את הפוטנציאל הגדול ביותר לצמיחה. אחד האתגרים עם טרנדים בטיקטוק הוא שהם לא נמשכים זמן רב. פעם הם נמשכו בערך 7-10 ימים, אבל עכשיו זה יותר כמו 3-5 ימים לפני שלאנשים נמאס לראות אותם בדף For You שלהם ופשוט גוללים אותם מהר. אז אתם רוצים לקפוץ על הטרנדים האלה מוקדם לפני שהם יגיעו לדף Discover ויהפכו רוויים מדי.

איך מזהים טרנד מוקדם?

הדף For You של כולם נאסף על סמך סוג התוכן שהם צופים בו ועוסקים בו. אז אם אתם עוסקים בעיקר בטיקטוק לעסקים קטנים, הפיד שלכם ישקף זאת. כדי לזהות מגמות וטרנדים יחסית מוקדם, אתם צריכים לראות מגוון רחב יותר של תוכן מאשר רק הנישה שלכם. הפתרון הוא ליצור חשבון טיקטוק ריק שני שבו אתם לא עוסקים בשום דבר, עוקבים אחר אף אחד או מפרסמים שום דבר. פשוט השתמשו בו כדי לגלול ב-For You. שם אתם תיחשפו לסוגי תוכן שונים שלא תראו בחשבון הראשי שלכם. גללו במהירות וחפשו תבניות שחוזרות על עצמן עם מוזיקה, פעולות או טקסט בסרטונים. אם אתם שומעים צליל שעוד לא שמעתם או רואים מישהו מסנכרן משהו שנראה שיש לו נושא מעניין, הקישו על הצליל בתחתית הסרטון. זה לוקח אתכם לדף שמפרט את מספר הסרטונים המשתמשים בצליל זה. אתם יכולים לראות את התאריך המקורי וסרטונים אחרים באמצעות הצליל הזה מדורגים לפי פופולריות.

צרו סרטון המבוסס על טרנד בטיקטוק

כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר מסרטון טרנדי, עליכם להתאים אותו לנישה ולמותג שלכם ולשים עליו חותמת משלכם. אל תיצרו סרטוני טיקטוק שבהם אתם פשוט מעתיקים משהו, כמו ריקוד או סינכרון שפתיים לאודיו מכיוון שהטרנדים האלה כמעט ולא מגיעים לדף Discover. אף אחד לא רוצה לראות אתכם מעתיקים משהו, במיוחד אם הם ראו אותו מספר פעמים ויודעים איך זה נגמר. אתם צריכים לעשות את זה ייחודי שלכם כדי להצליח.

רוצים לקדם את העסק בטיקטוק עם המומחים?
קבלו הצעת מחיר ללא עלות >>

לסיכום

זכרו שאתם לא חייבים לעשות כל טרנד שמופיע בדף Discover בטיקטוק. פשוט בחרו טרנדים שיש לכם רעיונות עבורם, שיכולים ליישר קו עם המותג שלכם והם מהנים. טרנדים צריכים להוות רק כ-10% מהתוכן שלכם שבאמצעותו אתם תגיעו לתפוצה רחבה יותר בפלטפורמה. חשוב לזכור שרוב התוכן שלכם בטיקטוק צריך להציע ערך ולבנות אמון וסמכות.

במידה ופספסתם משהו במאמר:

על הכותב

דביר נעמן, בן 27, יזם בנשמה, אוהב אתרי איקומרס ומתמחה בקידום אתרים (SEO). הבעלים של Merchant Center – אתר המרכז מידע על איך לעשות דרופשיפינג באיביי, מערכות איקומרס ומערכות שיווק מתקדמות כדי להגדיל המרות בעסק בדגש על מכירות בחנות איקומרס. מרצ'נט סנטר גם מאפשר למנהלי חנויות להתחבר עם סוכן מסין לתפעול מלא של חנויות מסחר אלקטרוני מרחוק.

דביר נעמן

פוסטים נוספים:

קבלו מדריך SEO בחינם שיקפיץ את העסק שלכם למעלה!

בסוף המדריך אתם מקבלים במתנה 5 קרדיטים לשימוש עם ההרשמה למערכת הקידום האורגני LazySEO להוצאת קישורים וכתיבת תכנים – בחינם!
ללא הגבלת זמן שימוש!