איך לייצר יותר מכירות על ידי מייל לנטישת עגלה?

איך לייצר יותר מכירות על ידי מייל נטישת עגלה

עגלות קניות וירטואליות הן שלב הכרחי בחוויית הקנייה המקוונת, אבל זה שמישהו מוסיף משהו לעגלת הקניות שלו לא אומר שהוא הולך לרכוש אותו. במקרים רבים, אנשים משאירים פריטים בעגלה במשך ימים, שבועות או אפילו חודשים לפני שהם מחליטים אם לבצע רכישה או לא. אם אתם רוצים להזכיר ללקוח שהוא היה באמצע קניות, אתם יכולים לשלוח לו מייל עגלה נטושה. אימיילים של עגלה נטושה הם פשוטים, הם אימיילים שאתם שולחים לקונים כדי ליידע אותם שיש להם פריטים בעגלה. אתם יכולים לשלוח אימיילים של עגלה נטושה כדי להזכיר לקונים שהם שוקלים לבצע רכישה באתר שלכם. בפוסט הזה ניתן פירוט מלא של הודעות דוא"ל עגלה נטושה, כולל דוגמאות לדוא"ל עגלה נטושה כדי לעזור לכם למצוא את הפורמט המתאים.

רוצים לשווק את העסק עם המומחים?
קבלו הצעת מחיר ללא עלות >>

מהו אימייל עגלה נטושה?

אימייל של עגלה נטושה הוא אימייל שאתם שולחים ללקוח כדי ליידע אותו שיש לו פריטים בעגלת הקניות שלו. אתם לא רוצים ללחוץ על אנשים לבצע רכישה; אימיילים של עגלה נטושה הם פשוט דרך להזכיר בעדינות ללקוחות שהם לא סיימו את מסע הקניות שלהם. המטרה של אימייל של עגלה נטושה היא להזכיר לקונים על פריטים שהם השאירו בעגלה שלהם, כך הם יוכלו לחזור ולבדוק אם הם עדיין רוצים לבצע רכישה. מיילים אלו למעשה מייצרים תוצאות מצוינות ברוב המקרים, במיוחד כאשר הלקוחות עדיין מעוניינים לבצע רכישה. דבר אחד שחשוב לזכור כשמדובר באימיילים עגלה נטושה הוא שאתם לא רוצים ללחוץ מדי. אתם לא צריכים לשלוח עשרות תזכורות שלמישהו יש פריטים בעגלה שלו, אבל אתם גם לא רוצים לתת לו לשכוח את הפריטים בעגלה שלו. שליחת אימיילים של עגלה נטושה היא איזון עדין שדורש קצת תרגול כדי להבין.

אימייל של עגלה נטושה

שיטות עבודה מומלצות לאימייל עגלה נטושה

שליחה של הודעות אימייל בצורה נכונה יכולה להיות קשה, במיוחד אם אתם מנסים לשכנע קונים לחזור ולסיים לבצע רכישה. הבנת שיטות עבודה מומלצות והתבוננות בדוגמאות דוא"ל של עגלה נטושה יכולים לעזור לכם לכתוב הודעות דוא"ל אפקטיביות יותר מבלי ללחוץ יותר מדי.

כתבו שורת נושא קליטה

כשמדובר בשיווק אפקטיבי במייל, שורות הנושא הן אחד הדברים החשובים ביותר שיש להתמקד בהם. לפני שהקוראים אפילו יפתחו את הדוא"ל שלכם, הם הולכים להסתכל על שורת הנושא. עבור אנשים רבים, שורת הנושא היא גורם מכריע בשאלה האם אימייל חשוב מספיק לקריאה או לא. אם שורת הנושא שלכם מושכת את תשומת הלב של הקוראים, יש סיכוי גבוה יותר שהם יקראו את האימייל שלכם. בעוד שהמייל של העגלה הנטושה הוא חשוב, שורת הנושא מגדירה את התוכן שבתוך המייל לקורא. בנוסף למשיכת תשומת לב ולגרום לקוראים לפתוח את המיילים שלכם, שורת הנושא שלכם צריכה גם להגדיר לקורא את שאר האימייל. ודאו שאתם מספרים לאנשים מדוע אתם שולחים להם אימייל וכיצד הם יכולים לפעול (על ידי השלמת הרכישה שלהם).

הכירו את הקהל שלכם

הכרת הקהל שלכם היא קריטית לא משנה איזה סוג של דוא"ל אתם כותבים, אבל זה חשוב במיוחד אם אתם רוצים לכתוב את האימיילים הטובים ביותר של עגלה נטושה. אתם לא רוצים להיות תוקפנים מדי, אז אתם צריכים לדעת עם איזה סוג של לקוחות יש לכם עסק. האם אתם שולחים אימייל ללקוחות שביצעו איתכם רכישות בעבר, או שמדובר בלקוחות של פעם ראשונה? האם זה יוצא דופן שלקוחותיכם נוטשים את העגלות שלהם, או שזה קורה מדי פעם? מענה על השאלות הפשוטות הללו יכול לעזור לכם לכתוב דוא"ל טוב יותר של עגלה נטושה. ככל שתכירו טוב יותר את הקהל שלכם, כך תוכלו לכתוב עבורו טוב יותר. עם זאת, עדיין חשוב להסתכל על דוגמאות דוא"ל של עגלה נטושה ולפעול לפי כל השיטות המומלצות אם אתם רוצים שהאימיילים שלכם יהיו יעילים ככל האפשר.

תגידו מה יש בעגלה

אם אתם מנסים ליידע את הקונים שהם שכחו פריטים בעגלה שלהם, ודאו שאתם מודיעים להם מה באמת יש בעגלה שלהם. קניות מקוונות הפכו לפעילות פופולרית עבור רבים, כך שהלקוחות שלכם אולי אפילו לא זוכרים מה הם חשבו לקנות מכם. להזכיר בעדינות לקונים שיש להם פריטים בעגלותיהם ולספר להם מהם הפריטים האלה יכולים לעזור להם להוביל אותם בחזרה לאתר האינטרנט שלכם. זכרו שישנן מספר דרכים להראות לאנשים מה הם השאירו בעגלה שלהם. בעוד שרשימת פריטים תעבוד, רוב הקמעונאים משתמשים במעין תצוגה מקדימה של העגלה, הכוללת תמונות של מוצרים, קישורים למוצרים ועוד. קטע מעוצב היטב שמראה מה יש בעגלות של משתמשים יכול לתת דחיפה גדולה באימיילים של עגלת הקניות הנטושה שלכם.

סיימו בקריאה לפעולה

לאחר שהכנתם את שורת הנושא ואת כל תוכן הגוף של המייל, הגיע הזמן לסכם את המייל שלכם. כל אימייל שיווקי טוב צריך להסתיים בקריאה לפעולה המאפשרת לקורא לדעת מה הוא יכול לעשות אם הוא רוצה לפעול. עם אימיילים של עגלה נטושה, אתם יכולים להשתמש בקריאה לפעולה כדי ליידע אנשים לאן הם יכולים ללכת כדי להשלים את הרכישות שלהם. אם אתם רוצים לתת לאנשים תמריץ לסיים את הרכישה שלהם, אתם יכולים להציע הנחה קטנה או פריט בונוס בעת התשלום. בעוד קריאה לפעולה משמשת כדי ליידע את הקוראים מה לעשות לאחר קריאת אימייל, עליכם להיזהר בשימוש בשפה דוחפת מדי או מכירתית. פשוט ליידע את הקוראים שהם יכולים לבקר באתר האינטרנט שלכם ולהיכנס כדי להשלים את הרכישה שלהם, היא דרך יעילה לסיים אימיילים של עגלה נטושה.

עגלה נטושה
רוצים לשווק את העסק עם המומחים?
קבלו הצעת מחיר ללא עלות >>

לסיכום - הזכירו ללקוחות שלכם מה הם מפסידים

הודעות אימייל של עגלה נטושה הן דרך מצוינת להזכיר לקונים שהם לא סיימו לבצע רכישה, אבל חשוב לפעול לפי שיטות עבודה מומלצות. אתם לא רוצה לשלוח יותר מדי מיילים של עגלה נטושה, ואתם לא רוצים להיות אגרסיבים או דוחפים כשאתם מנסים לשכנע אנשים לחזור ולקנות איתכם.

במידה ופספסתם משהו במאמר:

על הכותב

דביר נעמן, בן 27, יזם בנשמה, אוהב אתרי איקומרס ומתמחה בקידום אתרים (SEO). הבעלים של Merchant Center – אתר המרכז מידע על מערכות איקומרס ומערכות שיווק מתקדמות כדי להגדיל המרות בעסק בדגש על מכירות בחנות איקומרס. מרצ'נט סנטר גם מאפשר למנהלי חנויות להתחבר עם סוכן מסין לתפעול מלא של חנויות מסחר אלקטרוני מרחוק.

דביר נעמן

פוסטים נוספים:

קבלו מדריך SEO בחינם שיקפיץ את העסק שלכם למעלה!

בסוף המדריך אתם מקבלים במתנה 5 קרדיטים לשימוש עם ההרשמה למערכת הקידום האורגני LazySEO להוצאת קישורים וכתיבת תכנים – בחינם!
ללא הגבלת זמן שימוש!