איך לבנות קבוצות מודעות אפקטיביות בגוגל אדס

איך לבנות קבוצות מודעות אפקטיביות בגוגל אדס

קבוצות מודעות של Google הן חלק מרכזי בפרסום ב-Google Ads. זה המקום שבו אתם מוסיפים את מילות המפתח ומודעות הטקסט שלכם כדי לפרסם את העסק, המוצרים או השירותים שלכם. קבוצות מודעות אלו זמינות בסוגים שונים של קמפיינים ב-Google Ads, כולל קמפיינים לחיפוש, תצוגה, קניות ווידאו. במאמר זה אתמקד בקבוצות מודעות לרשת החיפוש שהן הנפוצות ביותר לשימוש.

כל קמפיין שתגדירו צריך לכלול בין 5 ל-15 קבוצות מודעות. זה עוזר לנהל את מסעות הפרסום בצורה יעילה ומבטיח שהחשבון שלכם בנוי כראוי. ישנם שני סוגי קבוצות מודעות עיקריים של Google Ads במסעות הפרסום שלכם ברשת החיפוש: סטנדרטיים ודינמיים. אתם יכולים ליצור אחד או את שניהם כשתגדירו לראשונה את הקמפיין שלכם ולהוסיף עוד מאוחר יותר תוך כדי ניהול הקמפיינים שלכם.

רוצים לפרסם את העסק בגוגל עם המומחים?
קבלו הצעת מחיר ללא עלות >>

קבוצות מודעות רגילות של Google

קבוצות מודעות סטנדרטיות הן קבוצות מבוססות מילות מפתח המאפשרות לכם להציע הצעות מחיר על מילות מפתח ולפלח אנשים עם המודעות שלכם בזמן שהם מחפשים בגוגל.

קבוצת מודעות רגילות

1. מילות מפתח

בכל קבוצת מודעות הוסיפו בין 5 ל-15 מילות מפתח. זה מבטיח שקבוצות המודעות שלכם הן בנושאים מדוייקים.

2. מודעות רספונסיביות לרשת החיפוש

יש לפחות מודעה רספונסיבית אחת לרשת החיפוש חיפוש בכל קבוצת מודעות. מודעות רספונסיביות לחיפוש נותנות לכם הרבה יותר שטח טקסט מאשר סוגי מודעות קודמים כמו מודעות טקסט מורחבות ומודעות טקסט רגילות, כך שיש לכם הרבה יותר יתרונות ותכונות לכלול. ואז המערכת יוצרת שילובי מודעות באופן אוטומטי, בהתבסס על ההקשר של החיפושים שבהם אתם כשירים להופיע.

קבוצות מודעות דינמיות של Google

מודעות אלו ידועות בשם מודעות חיפוש דינמיות (DSA) והן נוצרות באופן אוטומטי כדי למקד חיפושים בהתבסס על ההקשר. הם נועדו להביא את התנועה הרלוונטית ביותר לדפי האינטרנט המוגדרים שלכם.

קבוצת מודעות דינאמית

1. כתובות אתרים סופיות

כתובות האתרים הסופיות או דפי הנחיתה שלכם נוצרים באופן דינמי עבור המודעות שלכם על סמך האם התוכן תואם לביטוי החיפוש שגרם למודעה שלכם להופיע. לכן, זה שונה ממודעות רספונסיביות לחיפוש שתיארתי למעלה המחייבות אותכם לבחור את דפי הנחיתה שאליהם יש לשלוח מבקרים.

2. כותרת

לכל מודעת חיפוש דינמית יש כותרת אחת שנוצרה באופן דינמי, שהמערכת לוקחת מהתוכן באתר שלכם ומביטוי החיפוש שהפעיל את הצגת המודעה שלכם. שוב, זה שונה ממודעות רספונסיביות לחיפוש המאפשרות לכם לבחור את הטקסט לשימוש בכותרות שלכם ויש לכם עד 15 כותרות לשימוש.

3. שורות תיאור

זהו החלק היחיד במודעה שאינו נוצר באופן דינמי ודורש לספק את הטקסט בעצמכם. ישנן שתי שורות תיאור ולכל אחת מהן מגבלה של 90 תווים . לכן, עליכם להשתמש בכמה שיותר משטח הטקסט הזה ולכלול את היתרונות החשובים ביותר, התכונות, הקריאות לפעולה ונקודת המכירה הייחודית שלכם (USP).

Google DSA

בדרך כלל, תיצרו קבוצת מודעות דינמית אחת בקמפיינים שלכם, לאחר שהרצתם כמה קבוצות מודעות סטנדרטיות במשך כמה שבועות או חודשים. ובדרך כלל תראו המלצה להוסיף אחת בדף ההמלצות שלכם עם כמה חיפושים פוטנציאליים שיכולים להפעיל את המודעות. זה יופיע רק כאשר המערכת מצאה חיפושים טובים שקבוצות המודעות שלכם מבוססות מילות מפתח אינן מכוונות אליהם. לכן, זו הסיבה שקבוצות מודעות דינמיות מתווספות מאוחר יותר, לאחר הפעלת קבוצות מודעות סטנדרטיות במשך זמן מה.

רוצים לפרסם את העסק בגוגל עם המומחים?
קבלו הצעת מחיר ללא עלות >>

לסיכום

הקמת קבוצות מודעות בגוגל היא אחד השלבים החשובים ביותר של הפרסום בפלטפורמת ה-PPC של Google Ads. ישנם שני סוגי קבוצות מודעות עיקריים כמפורט לעיל , והקפדה על כמה שיטות עבודה מומלצות תעזור לכם ליצור שיטות יעילות שיהיו רווחיות עבור העסק שלכם.

במידה ופספסתם משהו במאמר:

על הכותב

דביר נעמן, בן 27, יזם בנשמה, אוהב אתרי איקומרס ומתמחה בקידום אתרים (SEO). הבעלים של מרצ'נט סנטר – אתר המרכז מידע על מערכות איקומרס ומערכות שיווק מתקדמות כדי להגדיל המרות בעסק בדגש על מכירות בחנות איקומרס. מרצ'נט סנטר גם מאפשר למנהלי חנויות להתחבר עם סוכן מסין לתפעול מלא של חנויות מסחר אלקטרוני מרחוק.

דביר נעמן

פוסטים נוספים:

קבלו מדריך SEO בחינם שיקפיץ את העסק שלכם למעלה!

בסוף המדריך אתם מקבלים במתנה 5 קרדיטים לשימוש עם ההרשמה למערכת הקידום האורגני LazySEO להוצאת קישורים וכתיבת תכנים – בחינם!
ללא הגבלת זמן שימוש!