מודעות רספונסיביות ברשת החיפוש – איך לבנות מודעה יעילה?

מודעות רספונסיביות ברשת החיפוש איך לבנות מודעה יעילה

מודעות רספונסיביות לרשת החיפוש היא אחד העדכונים העיקריים של גוגל אדס ב-5 השנים האחרונות. משווקים ובעלי עסקים רבים רואים את היתרונות של מודעות זו וכבר למדו כיצד לעבוד איתה, היא כוללות חסכון בזמן והפיכת המודעות לרלוונטיות יותר לחיפושים. עם מודעות רספונסיביות לרשת החיפוש, אתם מספקים מספר כותרות ותיאורים ואלה משולבים על ידי גוגל במודעות טקסט. בגלל שיש לכם 15 כותרות וארבע שורות תיאור, זה אומר שיש לכם הרבה יותר מקום מהפורמט הישן יותר של מודעת טקסט מורחבת. אז למערכת יש הרבה יותר עם מה לעבוד כשהיא יוצרת את שילובי המודעות. פעלו לפי ההנחיות הבאות כדי ליצור את מודעות רספונסיביות ברמה גבוהה לרשת החיפוש:

רוצים לפרסם את העסק בגוגל עם המומחים?
קבלו הצעת מחיר ללא עלות >>

כותרות רספונסיביות של מודעות חיפוש

הכותרות הן המקום שבו אתם שמים את הטקסט החשוב ביותר שלכם. זה כולל הטבות ותכונות שעוזרות לכם לקדם את המוצרים או השירותים שלכם לקהל מוכן. לכן, זה דורש כמה כישורי קופירייטינג טובים של מודעות כדי למשוך את תשומת הלב של המבקרים שלכם. זכרו, לכל מודעה ברשת החיפוש יהיו מספר מתחרים שיקבלו חלק מהטראפיק. לכן, המודעות שלכם צריכות להתבלט כדי לעזור לכם להשיג אחוז הקלקות גבוה (CTR) ואחוז המרה גבוה. טעות שמפרסמים רבים עושים היא שימוש באותן כותרות כמו המתחרים ולכן הן לא נבדלות. ברוב המקרים עליכם לחפש נקודה חזקה או הצעת מכירה ייחודית (USP) שאולי אחרים לא מזכירים.

לכל כותרת יש מגבלה של 30 תווים. לכן, אין לכם מקום רב לומר הרבה על המוצרים או השירותים שלכם בתוך כל כותרת. זה דורש כישורי קופירייטינג טובים כדי ליצור כותרות משפיעות. עבודה עם יועץ PPC מנוסה תועיל. בכותרת הראשונה, עליכם להוסיף את מילת המפתח העיקרית שלכם. זהו החלק הגלוי ביותר של המודעה שלכם בתוצאות החיפוש ומה שאנשים יראו קודם. לכן, אם הם רואים את מילת המפתח שלהם שם, הם יחשבו שהיא רלוונטית וילחצו על האתר שלכם. שקלו להצמיד את זה למיקום מספר 1. גוגל לא ממליצה לעשות זאת, אבל זה חשוב כי זה נותן לכם שליטה רבה יותר על איך המודעות שלכם מופיעות.

עם מודעות רספונסיביות לרשת החיפוש אתם גם מקבלים עד 15 כותרות. זה הרבה יותר ממה שאתם מקבלים ממודעות טקסט מורחבות המספקות לכם שלוש כותרות בלבד. כמו כן, כללו קריאה טובה לפעולה. זו צריכה להיות הפעולה החשובה ביותר שאתם רוצים שהמבקרים שלכם יבצעו באתר שלכם כשהם לוחצים על המודעה שלכם. כשאתם יוצרים את הכותרות שלכם, תקבלו רעיונות על סמך האתר שלכם והמודעות הקיימות. אתם לא חייבים להוסיף אותם, אבל סקרו אותם כדי לראות אם הם רלוונטיים למה שאתם מקדמים.

תיאורים של מודעות רספונסיביות לרשת החיפוש

תיאורים מעניקים לכם עד פי שלושה משטח הטקסט מהכותרות שלכם. אז אתם מקבלים 90 תווים לכל תיאור, כך שאתם יכולים להוסיף שם יותר טקסט ממה שאתם יכולים בכותרת. אתם מקבלים ארבע שורות תיאור לקידום המוצרים או השירותים שלכם. כמו הכותרות, לא כולן מופיעות בו-זמנית, אלא מתחלפות על ידי המערכת כדי להציג את השילובים הטובים ביותר בזמן שהקמפיין שלכם בגוגל באוויר. נסו להשתמש בכל ארבעת התיאורים ובכמה שיותר שטח טקסט בכל אחד מהם, כדי שהמודעות שלכם יוכלו להיות בולטות יותר ותשיגו תוצאות מצוינות. יש גם אפשרות לראות רעיונות שתוכלו להוסיף. ההצעות האלה מבוססות על כתובת האתר שלכם ומודעות אחרות בקבוצת המודעות שלכם. בדקו שהם רלוונטיות למודעה שאתם יוצרים.

חוזק מודעה

חוזק המודעה זו תכונה שעוזרת לכם לראות את הרלוונטיות והמגוון של שילובי המודעות שלכם. הזנה של יותר כותרות ותיאורים שרלוונטיים למה שאתם מקדמים מגדיל את חוזק המודעה עד ל"מצוין". חוזק מודעה יכול להיות: לא שלם, גרוע, ממוצע, טוב או מצוין. לא שלם זה כאשר לא יצרתם אף אחת מהדרישות העיקריות כמו הוספת כתובת אתר האינטרנט והוספת כותרות ותיאורים. חשוב לעבוד על הדירוגים הדלים והממוצעים כדי להעלות אותם לטוב ומצוין. הוספת מילות המפתח העיקריות שלכם והוספת טקסט רלוונטי עוזרות לשפר זאת וסביר להניח שתראו אחוזי הקלקה ואחוזי המרה טובים בהרבה.

כתובת אתר אינטרנט

כתובת האתר הסופית משרתת שתי מטרות עיקריות. זה המקום אליו אתם שולחים מבקרים שלוחצים על המודעות שלכם. לכן, היא צריכה להתאים למה שהמודעה שלכם מקדמת ולעזור לכם להשיג המרות טובות עבור העסק שלכם. זה גם משמש להצעת כותרות ותיאורים עבור המודעה שלכם. לכן, גוגל סורקת את הדף ומחפשת טקסט רלוונטי להוסיף לפרסום העסק שלכם. שלחו משתמשים תמיד לדף ספציפי המפרט את המוצר או השירות שציינתם במודעה. לכן, הימנעו משימוש בדפים כלליים כמו דף הבית שלכם.

דף הבית מרצ'נט סנטר

הציגו URL מותאם אישית

השדה Display Path (נתיב לתצוגה) הוא חלק מכתובת האתר שלכם לתצוגה. זה מופיע כטקסט הירוק מתחת לכותרת שלכם ויכול להכיל עד 15 תווים לכל אחד. תכונה זו במודעות הרספונסיביות לרשת החיפוש היא אופציונלית כך שאינכם חייבים להשתמש בה. עם זאת, זוהי דרך טובה להוסיף טקסט או מילות מפתח שיגרמו למודעה שלכם להיראות רלוונטית יותר למחפשים, ויש סיכוי גבוה יותר שהם ילחצו עליהם כשהם יראו אותם. הדרך הטובה ביותר היא להוסיף את מילת המפתח העיקרית שלכם, שהיא מה שהמבקרים שלכם בדרך כלל מחפשים בגוגל.

רוצים לפרסם את העסק בגוגל עם המומחים?
קבלו הצעת מחיר ללא עלות >>

לסיכום

מודעות החיפוש הרספונסיביות הן כעת סוג המודעות העיקרי בגוגל אדס. לכן, חשוב לדעת כיצד ליצור פתרונות יעילים כפי שכבר דיברנו במאמר הזה, אתם צריכים לבצע הרחבה של המודעות טקסט שלכם בגוגל שתגרום לקמפיינים שלכם להצליח. השימוש ביתרונות ובתכונות הטובות ביותר הוא חשוב מאוד ויעזור לכם לחבר את הגולשים למותג שלכם באמצעות שטח הנדלן הנוסף שקיבלתם כביכול מגוגל אדס, אז כדאי לכם לקחת את הזמן ליצור מודעות רספונסיביות וגם לראות מה המתחרים עושים.

במידה ופספסתם משהו במאמר:

על הכותב

דביר נעמן, בן 27, יזם בנשמה, אוהב אתרי איקומרס ומתמחה בקידום אתרים (SEO). הבעלים של Merchant Center – אתר המסביר לעומק מה זה שופיפיי ומספק מדריכים למערכות שיווק מתקדמות כדי להגדיל המרות בעסק בדגש על מכירות בחנות איקומרס. מרצ'נט סנטר גם מאפשר למנהלי חנויות להתחבר עם סוכן מסין לתפעול מלא של חנויות מסחר אלקטרוני מרחוק.

דביר נעמן

פוסטים נוספים:

קבלו מדריך SEO בחינם שיקפיץ את העסק שלכם למעלה!

בסוף המדריך אתם מקבלים במתנה 5 קרדיטים לשימוש עם ההרשמה למערכת הקידום האורגני LazySEO להוצאת קישורים וכתיבת תכנים – בחינם!
ללא הגבלת זמן שימוש!