איך לבחור יעדים ומטרות לקמפיין שלכם בגוגל אדס

איך לבחור יעדים ומטרות לקמפיין שלכם בגוגל אדס

מטרה לקמפיין ידועה גם בשם יעד הקמפיין. יעדי הקמפיינים בגוגל אדס הם חלק מרכזי בהגדרת מודעות והפעלתן בגוגל ובאתרי שותפי החיפוש והתצוגה של גוגל. הם עוזרים להתאים את החוויה שלכם לתכונות ולהגדרות המתאימים ביותר לקמפיין שלכם. ואתם עדיין יכולים להתאים את הדרישות הספציפיות שלכם בנוסף למטרות וליעדים שבחרתם. אז מה מטרת הקמפיין שלכם? בחרו מתוך רשימה זו בעת יצירת הקמפיין שלכם כדי להתחיל לפרסם.

רוצים לפרסם את העסק בגוגל עם המומחים?
קבלו הצעת מחיר ללא עלות >>

1. מטרת הקמפיין - מכירות

מטרת מכירות עוזרת לכם להגדיל את המכירות באתר אינטרנט, באפליקציה, בטלפון או בחנות. היעד זמין עבור סוגים רבים של קמפיינים, כולל קמפיינים ל- Search , Display Shopping, Video, Discovery, Performance Max. קמפיין ברשת החיפוש הוא הפופולרי ביותר עבור מטרת מכירות וזה מה שמפרסמים רבים מגדירים תחילה. לכן, אתם משתמשים במילות מפתח ובמודעות טקסט כדי להגיע לאנשים שמחפשים את המוצרים או השירותים שלכם בגוגל. וזה עובד היטב עבור תעשיות B2B ו-B2C.

עם זאת, עבור קמעונאים מקוונים ואתרי מסחר אלקטרוני, קמפיין מסוג שופינג הוא בדרך כלל סוג הקמפיין הטוב ביותר להתחיל איתו. זה בעיקר בגלל ששיעורי ההמרה בדרך כלל טובים יותר מקמפיינים לרשת החיפוש, מכיוון שמראה מוצר עם כותרת, תמונה ומחיר נותן למחפשים הרבה יותר מידע מאשר מודעת טקסט, לפני שהם לוחצים. מאוחר יותר, ככל שהתקציב שלכם גדל, תוכלו לבדוק סוגים אחרים של קמפיינים כמו ביצועים מקסימליים ומודעות ברשת המדיה לרימרקטינג ולמטרות לקהלים שחשובים לכם. גלו איזו אסטרטגיית הצעת מחיר היא הטובה ביותר עבור הקמפיין שלכם ואיזה תקציב בגוגל אדס להגדיר. מכיוון שאתם תגרמו למכירות מהקמפיינים שאתם מגדירים, מומלץ להגדיר מוקדם מעקב המרות אחר מסחר אלקטרוני. אתם יכולים לעשות זאת בגוגל אנליטיקס ולייבא את ההמרות לחשבון בגוגל אדס שלכם.

2. מטרת הקמפיין - לידים

מטרת הלידים בקמפיין עוזרת לכם להשיג לידים והמרות אחרות על ידי עידוד לקוחות לנקוט בפעולה. כמו יעד של מכירות, יעד של לידים זמין עבור קמפיינים ל- Search, Performance Max, Display Shopping, Video, Discovery. ואתם יכולים גם להגדיר מעקב המרות כדי לעקוב אחר לידים שאתם מקבלים משיחות והגשת טפסים במודעות שלכם ובאתר שלכם. ואתם יכולים לעשות את אותו הדבר עם יעד המכירות שלמעלה ואפילו להגדיר מעקב אחר יעדים בגוגל אנליטיקס.

קמפיין לרשת החיפוש הוא כמעט תמיד סוג הקמפיין החשוב ביותר עבור יעד ההפניות. עבור עסקים רבים בשירותי B2B ו-B2C משמעות הדבר היא כי מיקוד לאנשים מחפשים באופן פעיל בגוגל ובשותפים ברשת החיפוש שלה. כדאי לבדוק גם קמפיינים של מקסימום ביצועים. המודעות שלכם ממוקמות באופן אוטומטי ברחבי האינטרנט בפלטפורמות בבעלות ובניהול של גוגל. וההצעות נקבעות כדי להשיג לכם את המספר הרב ביותר של לידים איכותיים.

קמפיין עם מטרת לידים

3. מטרת הקמפיין - טראפיק לאתר

עם יעד של תנועה לאתר, אתם מחפשים לגרום לאנשים הנכונים לבקר באתר שלכם. ואתם תשאפו להשיג כמה שיותר בתקציב שלכם. לכן, כדאי להתחיל עם אסטרטגיית הצעת מחיר אוטומטית כמו מקסום קליקים כדי לקבל תנועת קליקים מקסימלית. יעד זה זמין עבור קמפיינים ל- Search, Performance Max, Display Shopping, Video, Discovery

4. מטרת הקמפיין - לשקול מוצרים והיכרות עם המותג

מטרה זו נועדה לעודד אנשים לחקור את המוצרים או השירותים שלכם. זה זמין עבור קמפיינים בווידאו בלבד ומאפשר לכם להגיע לצופים ביוטיוב וברחבי האינטרנט ולעורר מעורבות בהם. יש לכם גם שני סוגים של קמפיינים לבחירה, הכוללים השפעה עם מודעות זורמות או מודעות וידאו בפיד שניתן לדלג עליהן. וגם שימוש ברצף מודעות על ידי הצגת הסטורי שלכם על ידי הצגת מודעות ברצף מסוים עם מודעות in-stream שניתן לדלג עליהן, שלא ניתן לדלג עליהן in-stream, bumper ads או שילוב של כולם.

5. מטרת הקמפיין - מודעות למותג וטווח הגעה

מודעות וטווח הגעה למותג מאפשרים לכם להגיע לקהל רחב ולבנות מודעות למותג, למוצרים או לשירותים שלכם. היעד הזה זמין עבור קמפיינים ברשת המדיה ובווידאו בלבד. ועם רשת המדיה תוכל ליצור מודעות רספונסיביות לרשת המדיה או להשתמש במודעות תמונה שאתם יוצרים בעצמכם או שתיהן כדי לפרסם ברחבי האינטרנט. עם וידאו, תוכלו להגיע ולעניין את הקהלים שלכם ביוטיוב ובכל רשתות גוגל באמצעות מודעות וידאו.

6. מטרת הקמפיין - קידום אפליקציה

למפרסמים שיש להם אפליקציות, מטרה זו עוזרת לכם להשיג יותר התקנות, אינטראקציות והרשמות מראש לאפליקציה שלכם. והוא זמין עבור קמפיינים לאפליקציות בלבד. ואתם יכולים להגדיר שני קמפיינים נפרדים עבור אפליקציות Android ו-iOS שלכם.

7. מטרת הקמפיין - ביקורים בחנות מקומית ומבצעים

עם מטרה זו אתם יכולים למשוך מבקרים לחנויות המקומיות שלכם כולל מסעדות וסוכנויות. לכן, אם אתם ממקדים לקהל מקומי בעיירה, עיר, מיקוד או שכונה, זו המטרה שבה תרצו להשתמש. מלכתחילה זה היה זמין עבור קמפיינים מקומיים בלבד, אךכעת היעד הזה זמין כעת גם עבור קמפיינים של פרפורמנס מקס.

קמפיין עם מטרה של מיקום פיזי

8. מטרת הקמפיין - קמפיין ללא יעד

אתם יכולים גם להגדיר קמפיין ללא הנחיית יעד כמפורט לעיל. תחילה אתם בוחרים סוג קמפיין, ללא המלצה על סמך היעד שלכם. זה זמין עבור כל 9 סוגי הקמפיינים, Search, Performance Max, Display Shopping, Video, Discovery, Local, Apps וגם Smart campaigns. זה מיועד למשתמשים מנוסים יותר, אז אם אתם חדשים בגוגל אדס, עדיף להשתמש באחד מהיעדים האחרים המפורטים למעלה.

רוצים לפרסם את העסק בגוגל עם המומחים?
קבלו הצעת מחיר ללא עלות >>

לסיכום

יעדי הקמפיינים של בגוגל אדס הם חלק חשוב מהפרסום בגוגל וברשתות הפרסום שלה. לכן, בחירת המטרה הנכונה היא צעד ראשון חשוב לתוכניות הפרסום שלכם והמערכת עוזרת לכם לבחור את התכונות הנכונות לקידום המוצרים או השירותים שלכם. אני מקווה שמאמר זה היה מועיל ואשמח לענות על כל שאלה שיש לכם.

במידה ופספסתם משהו במאמר:

על הכותב

דביר נעמן, בן 27, יזם בנשמה, אוהב אתרי איקומרס ומתמחה בקידום אתרים (SEO). הבעלים של Merchant Center – אתר המנגיש ספקים מסין לקהל ישראלי ומספק מדריכים למערכות שיווק מתקדמות כדי להגדיל המרות בעסק בדגש על מכירות בחנות איקומרס. מרצ'נט סנטר גם מאפשר למנהלי חנויות להתחבר עם סוכן מסין לתפעול מלא של חנויות מסחר אלקטרוני מרחוק.

דביר נעמן

פוסטים נוספים:

קבלו מדריך SEO בחינם שיקפיץ את העסק שלכם למעלה!

בסוף המדריך אתם מקבלים במתנה 5 קרדיטים לשימוש עם ההרשמה למערכת הקידום האורגני LazySEO להוצאת קישורים וכתיבת תכנים – בחינם!
ללא הגבלת זמן שימוש!