איך אפשר למצוא מתחרים בגוגל אדס

איך אפשר למצוא מתחרים בגוגל אדס

תוהים איך למצוא את המתחרים שלכם ב-Google Ads? ישנן דרכים רבות לעשות זאת וזה יעזור לכם לבנות רשימת מתחרים מקיפה ולתכנן את הקמפיינים שלכם בהתאם. תוכלו לראות אילו מודעות הם מציגים ואילו יתרונות ותכונות הם מדגישים. וזה יעזור לכם לכתוב מודעות ייחודיות המשיגות שיעורי קליקים גבוהים וציוני איכות טובים של מילות מפתח. בנוסף, תוכלו לראות אילו מילות מפתח הם מציעים ואיזה מיקומים יש להם בממוצע. רשמתי כאן ארבעה דרכים שיעזרו לכם למצוא את המתחרים שלכם ב-Google Ads.

רוצים לפרסם את העסק בגוגל עם המומחים?
קבלו הצעת מחיר ללא עלות >>

בצעו חיפוש בגוגל

הדרך המהירה ביותר למצוא את המתחרים שלכם ב-Google Ads, היא לבצע חיפוש בגוגל. זה יציג רשימה של מתחרים עבור מילות המפתח שבהן אתם משתמשים לחיפוש. עם זאת, יש לזה כמה חסרונות והוא לא יציג לכם את כל מגוון המתחרים עבור כל הקמפיינים וקבוצות המודעות שלכם. כמו כן, התוצאות יותאמו להקשר שלכם וייתכן שלא יהוו תמונה מלאה של איך אתם מופיעים ומי המתחרים שלכם. לפעמים המערכת מראה לכם תוצאות שלדעתה רלוונטיות עבורכם באותו שלב, כך שכלי התצוגה והאבחון של המודעות יציג לכם תוצאות מדויקות יותר.

השתמשו בכלי תצוגה מקדימה ואבחון של מודעות

הכלי הזה נמצא בחשבון Google Ads שלכם תחת כלים והגדרות. זוהי הדרך הטובה ביותר לראות כיצד המודעות שלכם מופיעות ומי המתחרים שלכם. והחלק הטוב ביותר הוא שאתם יכולים לראות את זה עבור מיקומים שונים ולא רק היכן שאתם נמצאים. זה הרבה יותר טוב מאשר חיפוש בגוגל, כי חיפוש מראה לכם רק מספר מוגבל של מתחרים במיקום אחד. חלק מהמפרסמים למשל ממקדים רק בערים או עיירות ספציפיות, והם מתחרים בכם שם. לכן, שימוש בכלי התצוגה המקדימה של מודעות יראה לכם מי הם ואיזה עמדות יש להם באותם מיקומים.

כלי תצוגה מקדימה של גוגל

השתמשו בדוח Auction Insight

דוח Auction Insight מציג את המתחרים שאתם נתקלים בהם עבור כל אחד מהקמפיינים וקבוצות המודעות שלכם. והוא מראה את המיקום הממוצע שלכם במיקומים העליונים והמוחלטים ביחס למפרסמים אחרים. אתם יכולים לראות מדדים אחרים כמו אחוז הנתח שיש לכם עבור ההופעות שאתם מקבלים עבור קמפיין או קבוצת המודעות שלכם. דוח זה גם עוזר לכם להחליט באיזו אסטרטגיית הצעת מחיר להשתמש בהתבסס על הממצאים שלכם. לדוגמה, אם אתם רוצים לקבל יותר הופעות על ידי הופעה גבוהה יותר בתוצאות המודעה, אסטרטגיית הצעת המחיר של Target Impression תעזור מאוד.

Auction Insight

השתמשו בכלי למחקר מתחרים

כלי מחקר מתחרים טוב לשימוש נמצא בפלטפורמות וכלים חיצוניים כמו SEMrush, SERanking ועוד. כלים אלו מאפשרים לכם לחקור את כל המתחרים שלכם כדי לראות אם הם מריצים כעת קמפיינים של Google Ads וכמה הם מוציאים בחודש. בנוסף, תוכלו לראות אילו מילות מפתח הם מציעים וכמה הם משלמים על כל קליק עבור כל אחת מהן בממוצע.

רוצים לפרסם את העסק בגוגל עם המומחים?
קבלו הצעת מחיר ללא עלות >>

לסיכום

ישנם כלים ודוחות נוספים שיעזרו לכם למצוא מתחרים, אך השיטות שציינתי למעלה הן מהטובות ביותר. וזה יעזור לכם לבצע ניתוח מתחרים ולאחר מכן להגדיר ולנהל קמפיינים יעילים ב-Google Ads.

במידה ופספסתם משהו במאמר:

על הכותב

דביר נעמן, בן 27, יזם בנשמה, אוהב אתרי איקומרס ומתמחה בקידום אתרים (SEO). הבעלים של Merchant Center – אתר המרכז מידע על מערכות איקומרס ומערכות שיווק מתקדמות כדי להגדיל המרות בעסק בדגש על מכירות בחנות איקומרס. מרצ'נט סנטר גם מאפשר למנהלי חנויות להתחבר עם סוכן מסין לתפעול מלא של חנויות מסחר אלקטרוני מרחוק.

דביר נעמן

פוסטים נוספים:

קבלו מדריך SEO בחינם שיקפיץ את העסק שלכם למעלה!

בסוף המדריך אתם מקבלים במתנה 5 קרדיטים לשימוש עם ההרשמה למערכת הקידום האורגני LazySEO להוצאת קישורים וכתיבת תכנים – בחינם!
ללא הגבלת זמן שימוש!