איך קידום ממומן בגוגל אדס עובד

איך קידום ממומן בגוגל אדס עובד

גוגל אדס היא פלטפורמת פרסום המשתמשת במודל הפרסום של תשלום לפי קליק (PPC). לכן, כל עסק שרוצה לפרסם בגוגל ולמקד את הפרסום ללקוחות שלו, משלם על כל קליק על המודעה שלו שמובילה לביקור באתר או לשיחת טלפון ישירה. המודעות שלכם יופיעו לצד מודעות אחרות במערכת מכירות פומביות (Auction) כאשר תגישו הצעת מחיר על מילות מפתח הקשורות למוצרים או לשירותים שלכם. מיקומכם בתוצאות תלוי במספר גורמים כגון מגבלת הצעת המחיר המקסימלית שלכם, התחרותיות של מילות המפתח שלכם, מספר המתחרים בגוגל, ציוני איכות למודעה וכן הלאה.

רוצים לפרסם את העסק בגוגל עם המומחים?
קבלו הצעת מחיר ללא עלות >>

בדרך כלל ככל שהמודעות שלכם גבוהות יותר, כך תקבלו יותר תנועה וסביר להניח שתקבלו יותר המרות. לכן, להיות במיקומים העליונים יש הרבה יתרונות למרות שזה יכול להיות יקר אם אתם מציעים יותר מדי. התשואה הממוצעת בגוגל אדס היא 200% וזה עוזר למפרסמים רבים להיות רווחיים. ויש הרבה עסקים שהשיגו תשואות הרבה יותר גבוהות כשחלקם הגיעו ל-2000%. זה אומר שחלק מהעסקים רואים תשואה מרשימה של 20 שקל על כל שקל שיצא. יש מספר דברים שנדרשים כדי שתוכלו לפרסם בגוגל ולקדם את העסק, המוצרים או השירותים שלכם ועליהם נעבור בפוסט הזה.

חשבון גוגל אדס

תחילה יהיה עליכם ליצור חשבון בפלטפורמה Google Ads כדי לפרסם בגוגל. אתם יכולים לעשות זאת תוך דקות ולאחר מכן להוסיף את הגדרות התשלום שלכם כולל כרטיס האשראי/החיוב שלכם.

יצירת קמפיין

לאחר מכן, יהיה עליכם ליצור קמפיין. שם תוסיפו דברים כמו התקציב שלכם, מיקומים שאליהם אתם רוצים למקד כולל שפות ותגדירו אסטרטגיית הצעת מחיר שתעזור לכם להציע הצעות על מילות המפתח שברצונכם להופיע עבורן. אתם תיצרו את קבוצות המודעות שלכם בקמפיין שיצרתם, שם תוסיפו את המודעות ומילות המפתח שלכם.

קמפיין חדש בגוגל אדס

יצירת מודעות

המודעות שאתם יוצרים בקמפיין לרשת החיפוש נקראות מודעות רספונסיביות לרשת החיפוש. הם מספקים לכם עד 15 מקומות לכותרות וארבע שורות תיאור כדי שתוכלו להוסיף מידע רב ככל שתוכלו על מה שאתם מקדמים. לאחר מכן המערכת יוצרת שילובי מודעות שרלוונטיים למה שאנשים מחפשים בגוגל. לגבי מספר המודעות שאתם יוצרים, זה בסדר להוסיף מודעה רספונסיבית אחת לרשת החיפוש בכל קבוצת מודעות. לאחר מכן המערכת מעבדת את שילובי הכותרת והתיאור הרלוונטיים למונחי החיפוש.

מודעה רספונסיבית

שימוש במילות מפתח

מילות מפתח הן תכונה חשובה בגוגל אדס. לכן, תצטרכו לבצע מחקר מילות מפתח כדי למצוא את אלו שרלוונטיות למוצרים או לשירותים שלכם ולמה אנשים מחפשים בגוגל. השתמשו בכלי לתכנון מילות מפתח בחשבון גוגל אדס שלכם כדי לבצע את המחקר. זהו כלי קל ותמצאו אותו בסעיף כלים והגדרות בחשבונכם.

רוצים לפרסם את העסק בגוגל עם המומחים?
קבלו הצעת מחיר ללא עלות >>

לסיכום

אלו הם המרכיבים העיקריים בחשבון גוגל אדס ומה שאתם צריכים כדי להיות מסוגלים לפרסם. והבנה שלכם לאיך המערכת עובדת תעזור לכם להגדיר ולהפעיל קמפיינים שעובדים היטב עבור העסק שלכם.

במידה ופספסתם משהו במאמר:

על הכותב

דביר נעמן, בן 27, יזם בנשמה, אוהב אתרי איקומרס ומתמחה בקידום אתרים (SEO). הבעלים של Merchant Center – אתר המנגיש ספקים מסין לקהל ישראלי ומספק מדריכים למערכות שיווק מתקדמות כדי להגדיל המרות בעסק בדגש על מכירות בחנות איקומרס. מרצ'נט סנטר גם מאפשר למנהלי חנויות להתחבר עם סוכן מסין לתפעול מלא של חנויות מסחר אלקטרוני מרחוק.

דביר נעמן

פוסטים נוספים:

קבלו מדריך SEO בחינם שיקפיץ את העסק שלכם למעלה!

בסוף המדריך אתם מקבלים במתנה 5 קרדיטים לשימוש עם ההרשמה למערכת הקידום האורגני LazySEO להוצאת קישורים וכתיבת תכנים – בחינם!
ללא הגבלת זמן שימוש!