איך להתאים את אסטרטגיית ה-SEO למטרות שלכם?

איך להתאים את אסטרטגיית ה-SEO למטרות שלכם

אם אתם רציניים לגבי ה-SEO שלכם, כנראה שהגדרתם יעדים לגבי מה שאתם רוצים להשיג. אולי אתם רוצים לקבל דירוג בעשרת תוצאות החיפוש המובילות עבור מילת מפתח ספציפית. אולי אתם רוצים שהתנועה האורגנית שלכם תגדל לכמות מסוימת. אבל מה אתם עושים אם אתם לא מצליחים לעמוד ביעדים שלכם? פשוט לאפס את היעדים שלכם? או שאתם מתאימים ומשפרים את אסטרטגיית ה-SEO שלכם? ואיך כדאי לעשות זאת? בפוסט זה, אספר לכם על כמה שיטות עבודה מומלצות באסטרטגיית SEO של תוכן שיעזרו לכם להשיג את יעדי הקידום האורגני שלכם.

למה בכלל להגדיר יעדי SEO?

רוצים להתחיל או לשפר את ה-SEO באתר שלכם?
קבלו הצעת מחיר ללא עלות >>

ראשית, הבה נבחן מדוע חשוב להגדיר יעדי SEO. אם תגדירו יעדי SEO, הסיכויים גבוהים בהרבה שאסטרטגיית SEO של התוכן שלכם תהיה מוצלחת. כי ציון המטרות שלכם ייתן לכם את המוטיבציה באמת לעמוד ביעדים האלה. הם נותנים מיקוד לאסטרטגיה שלכם. בנוסף, תוכלו למדוד את הצלחת אסטרטגיית ה-SEO שלכם אם תגדירו יעדים ספציפיים. אתם יכולים להגדיר יעדים לדירוג בטופ 10, בטופ 5, או אפילו במיקום מספר 1 במנועי החיפוש עבור מונחים ספציפיים. אתם יכולים גם להגדיר יעדים לכמות התנועה שאתם רוצים למשוך ממנועי החיפוש. רק אל תשכחו להגדיר את היעדים שלכם ספציפית ולפי זמנים ותאריכים. לאחר הצבת היעדים, אתם תהיו ממוקדים במיוחד ונחושים להשיג את יעדי ה-SEO שלכם.

יעדי SEO

לא לעמוד ביעדים שלכם זה לא כל כך נורא

זה יכול להיות מאכזב אם אינכם מסוגלים לעמוד ביעדי SEO שלכם. במיוחד אם אתם משקיעים מאמץ רב באסטרטגיית SEO התוכן שלכם. עם זאת, אל תדאגו. השלב הבא הוא לנתח מה השתבש. אם תנתחו ותעריכו כראוי, תחשפו מידע בעל ערך. מידע זה יעזור לכם להגדיר יעדים חדשים מציאותיים ולשפר את אסטרטגיית ה-SEO שלכם בכל החזיתות.

האם כל היבטי ה-SEO הטכניים מטופלים?

מומלץ לבדוק באופן קבוע שה-SEO הטכני שלכם תקין. למרבה המזל, התוסף לוורדפרס Yoast SEO דואג לדברים האלה בשבילכם. ובכל זאת, לא תהיו הראשונים שתג noindex/nofollow יהיה בטעות במקום הלא נכון. יכול להיות שאתם חוסמים את האתר או דפים מסוימים מסריקה – אולי אפילו בלי לדעת זאת. וכשהרובוט של גוגל סורק דפים מהאתר שלכם, הוא לא ימצא את הדפים הללו ולא תדורגו בגוגל.

3 שיטות עבודה מומלצות לקידום אתרים

1. השקיעו במחקר מילות המפתח שלכם

טעות נפוצה בקידום אתרים אורגני היא לכוון למילות מפתח שהן פשוט תחרותיות מכדי לקבל עליהן דירוג אותן. זה מובן שאתם רוצים להיות מדורגיםם עבור מונחים שמייצרים את מירב התנועה. עם זאת, התחרות בתנאים האלה בדרך כלל תהיה קשה. לא כולנו יכולים לקבל דירוג עבור אותם מונחים. אם אינכם מצליחים לעמוד ביעדים שלכם עבור מילות מפתח או ביטויי מפתח מסוימים,ייתכן שאתם מכוונים גבוה מדי.

במקום זאת, שקלו לדרג מילות מפתח עם זנב ארוך. מדוע זו השיטה המומלצת לקידום אתרים אורגני? מכיוון שככל שמילות המפתח שלכם ארוכות וספציפיות יותר, כך הן יהיו פחות תחרותיות. למעשה, אתם יכולים ליצור תנועה רבה עם מילות מפתח עם זנב ארוך. ולאחר זמן מה, תוכלו לדרג גם עבור יותר שורט טייל, מכיוון שהסמכות שלכם בתעשייה שלכם תגדל. עם זאת, חשוב לציין שדירוג של מונחי חיפוש תחרותיים הוא חלק מאסטרטגיית SEO לטווח ארוך. אני לא אומר שאסור להגדיר ביעדים להיכנס ל-5 המובילים בגוגל בטווח תחרותי. פשוט תנו לעצמכם קצת זמן כדי להשיג את המטרות האלה. בינתיים, הגדירו את יעדי קידום האתרים שלכם על כניסה ל-5 המקומות הראשונים בגוגל עם יותר מילים של זנב ארוך ופחות מילות מפתח תחרותיות. תוכלו לחגוג הצלחות תוך כדי עבודה לקראת מטרת הדירוג הסופית שלכם.

2. השקיעו בתוכן שלכם

סיבה נוספת שאתם לא ממדורגים גבוה (עדיין) יכולה להיות שבאתר שלכם חסר תוכן מדהים וידידותי לקידום אתרים. אסטרטגיית SEO מוצלחת דורשת המון תוכן איכותי. כמה דפי מכירה בעלי תוכן מצוצמם לא יכניסו אתכם ל-10 המובילים של גוגל. זו הסיבה שאחת השיטות המומלצות לאסטרטגיית קידום אתרים טובה היא לשלב כמה דפי תוכן מדהימים ואינפומרטיביים. אם תכתבו מאמרים ופוסטים בבלוגים מעניינים, ייחודיים ומותאמים היטב, הדירוג שלכם בהחלט ישתפר.

אז מה זה תוכן איכותי? הצעד הראשון הוא לכתוב מספר מאמרים ארוכים או פוסטים בבלוגים המותאמים למונחי החיפוש הנכונים. אל תשכחו לקחת בחשבון נגישות. אתם רוצים שכולם יוכלו לקרוא את התוכן שלכם. אפילו ברשתות החברתיות. ולבסוף, אתם תמיד צריכים לעדכן את התוכן הישן שלכם. שמרו את זה רלוונטי ואינפורמטיבי עבור המבקרים שלכם. כתיבת תוכן ידידותי לקידום אתרים אולי נשמע כמו הרבה עבודה, אבל זה ישתלם בטווח הארוך.

שיפור מיקומים קידום אורגני

3. עדכנו את מבנה האתר שלכם

סיבה שלישית לכך שאתם לא מדורגים טוב או מושכים תנועה רבה כמו שאתם רוצים יכולה להיות בגלל מבנה האתר שלכם. אם האתר שלכם עוסק בנעלי בלט, סביר להניח שכתבתם מאמרים רבים בנושא נעלי בלט. זה נהדר, אבל אתם צריכים להגיד לגוגל איזה מהמאמרים האלה הוא החשוב ביותר. אחרת, בסופו של דבר תתחרו עם התוכן של עצמכם בתוצאות החיפוש. מה שעלול לגרום לדירוג נמוך יותר עבור כל המאמרים שלכם.

השיטה הטובה ביותר היא לשפר את מבנה האתר שלכם על ידי בחירה בגישה של היררכיה נכונה. קבעו איזה מאמר חשוב ביותר עבור כל נושא מרכזי עליו אתם כותבים. קישור מכל שאר הפוסטים בבלוג בנושא זה לפוסט החשוב ביותר שלכם יעזור לגוגל להבין איזה דף באתר שלכם הוא מרכזי יותר ואתם רוצים שהוא יקבל את הדירוג.

רוצים להתחיל או לשפר את ה-SEO באתר שלכם?
קבלו הצעת מחיר ללא עלות >>

לסיכום

אם אתם משיגים את המטרות שלכם או לא זה לא הנושא העיקרי; אתם רק צריכים להגדיר אותם. המטרות יתנו מיקוד לאסטרטגיית SEO שלכם. גם אם לא תצליחו להגיע ליעדים הללו, הם מהווים נקודת התחלה טובה ומקור מידע חשוב. גלו מדוע לא עמדתם ביעדים שלכם. לאחר מכן, שפרו את אסטרטגיית היקודם האורגני שלכם.

במידה ופספסתם משהו במאמר:

על הכותב

דביר נעמן, בן 27, יזם בנשמה, אוהב אתרי איקומרס ומתמחה בקידום אתרים (SEO). הבעלים של מרצ'נט סנטר – אתר המרכז מידע על מערכות איקומרס ומערכות שיווק מתקדמות כדי להגדיל המרות בעסק בדגש על מכירות בחנות איקומרס. מרצ'נט סנטר גם מאפשר למנהלי חנויות להתחבר עם סוכן מסין לתפעול מלא של חנויות מסחר אלקטרוני מרחוק.

דביר נעמן

פוסטים נוספים:

קבלו מדריך SEO בחינם שיקפיץ את העסק שלכם למעלה!

בסוף המדריך אתם מקבלים במתנה 5 קרדיטים לשימוש עם ההרשמה למערכת הקידום האורגני LazySEO להוצאת קישורים וכתיבת תכנים – בחינם!
ללא הגבלת זמן שימוש!