6 טיפים להניע המרות באתר ולהגדיל סכום רכישה בעמוד הצ'קאאוט

6 טיפים להניע המרות באתר ולהגדיל סכום רכישה בעמוד הצ'קאאוט

למרות כל הערך המהותי שהשיווק, ניהול המלאי והעובדים מביאים לעסק, ללא תהליך צ'קאאוט אופטימלי, המכירות לא יכולות לעבור את קו הסיום. מספרים גבוהים מאד של קונים אונליין מגיעים כל הדרך לדף התשלום, רק כדי לנטוש את העגלות שלהם. המחקרים קצת משתנים, אבל זה קורה בערך ב-70% מהמקרים. אם הייתם יכולים לצמצם את זה אפילו ל-50%, כמה הכנסות נוספות העסק שלכם היה מרוויח? פייפאל מצאה שאתר מסחר אלקטרוני גדול טיפוסי יכול להגדיל את שיעורי ההמרה שלו ב-35% באמצעות עיצוב טוב יותר לקופה וזה יהיה שווה מיליונים בדולרים או שקלים (תלוי מה קהל היעד בחנות שלכם). זה מייצג הזדמנות מדהימה עבורכם להגדיל את המכירות רק על ידי שיפור חלק אחד של החנות שלכם. בואו נסתכל על שש דרכים שבהן תוכלו להגדיל את ההכנסות שלכם ולהגדיל את המכירות על ידי אופטימיזציה של תהליך התשלום באתר שלכם.

1. הציעו תשלום בלחיצה אחת

קונים נוטשים את העגלות שלהם מכל מיני סיבות. אחת הסיבות היא שהתהליך ארוך או מסובך מדי. להוציא צעדים מיותרים. הסירו את הדרישות ליצירת חשבון במהלך תהליך התשלום. צמצמו שדות שאתם לא צריכים. השגת תשלום בלחיצה אחת אפשרית כאשר אתם משתמשים במעבד תשלומים שמציע זאת. התוסף החינמי של פייפאל צ’קאאוט הוא אפשרות מצוינת אחת.

רוצים להקים עסק איקומרס עם המומחים?
קבלו הצעת מחיר ללא עלות >>

2. תייעלו את חווית הקנייה בנייד

אותו מחקר שהוזכר קודם לכן מצא שלמרות שיות ממחצית מהגלישה באונליין מתרחשת במכשירים ניידים, שיעורי ההמרה לנייד נשארים נמוכים בהרבה מאשר במחשבים שולחניים או בטאבלטים. למה? זה יותר מאשר המסכים הקטנטנים שמקשים על הצפייה וההשוואה של פריטים וניווט בדפים. המרות בנייד יורדות גם בגלל זמני טעינת דפים איטיים יותר, יותר מדי שדות, אפשרויות תשלום מוגבלות, ובעיקר דאגות לגבי אבטחה. 42% מהצרכנים אינם מרוצים מחוויות התשלום בנייד, בין היתר בשל חוסר התאמה בין ציפיות הצרכנים בדפי התשלום לבין תכונות הסוחרים. סוחרים נאבקים עם נטישת התשלום עקב חוויות משתמשים לא אופטימליות. גם אבטחה היא גורם גדול, וזו הסיבה שקונים רבים מעדיפים לגלוש בטלפונים שלהם ולקנות מאוחר יותר. יש סיכוי גבוה ב-47% שהם יחזרו אם תספקו להם חוויה מקוונת טובה. עשו את זה קל, ואתם עשויים להרוויח יותר מלקוחות חד פעמיים.

אז מה אתם יכולים לעשות כדי לשפר את חווית הקנייה שלכם בנייד?

קבלו מספר אפשרויות תשלום. שפרו את זמני הטעינה על ידי מזעור מודעות, תוספים וגרפיקה. האיצו את תהליך התשלום עם אפשרות למלא אוטומטית כתובת ופרטי תשלום, שלעתים קרובות הם טרחה בנייד. על ידי זירוז התהליך וביטול הצורך בשימוש בכרטיס אשראי פיזי, אנשים עשויים להיות פחות מודאגים לגבי האבטחה.

3. הציעו אפשרות של קנה עכשיו, שלם מאוחר יותר כאפשרויות תשלום

צרכנים רוצים אפשרויות. הם רוצים גמישות. והם רוצים את היכולת לקנות את הדברים שהם צריכים תוך ניהול התקציבים שלהם. אם אתם נותנים להם סוג כזה של גמישות במהלך תהליך התשלום שלכם, ייתכן שלקוחות ישלימו את הרכישה שלהם. להציע להם את האפשרות לקנות עכשיו ולשלם מאוחר יותר היא דרך נהדרת לספק את הגמישות הפיננסית הזו. Pay later (שלם מאוחר יותר) היא הצעת מימון לטווח קצר המאפשרת ללקוחות לשלם עבור רכישות בתשלומים ללא ריבית, בעוד העסקים מקבלים תשלום מראש. עסקים שקידמו אפשרות תשלום זו באתר שלהם ראו עלייה של 21% במכירות בהשוואה לאלו שלא. 

שלם מאוחרי יותר

4. הציעו שירותי מנוי ושירותי תשלום חוזרים

בשנים האחרונות, מכירות המסחר האלקטרוני של מנויים הגיעו לכמעט 20 מילארד דולר לשנה בארצות הברית לבדה והמכירות צפויות לתפוח ליותר מ-30 מיליארד עד 2024. מציאת דרך להוסיף מנוי או אפשרות חברות לעסק שלכם היא מהלך חכם מאוד. אתם יכולים להגדיר זאת בקלות עם מנויי WooCommerce ופייפאל צ'קאאוט. חברות גדולות זיהו שלושה סוגים של מודלים של מנויים. מצאו את זה שהכי הגיוני עבור העסק שלכם:

  • התחדשות (Replenishmen) – למכור מוצרים בחנות אינטרנט שצריך לקנות שוב כל פעם מחדש כמו סכיני גילוח ומזון לכלבים.
  • אוצרות (Curation) – מציעים מגוון גדול יותר וזול יותר לחברים. זה עובד היטב בתחומי האופנה, ביוטי ואוכל.
  • גישה (Access) – צרו מועדון מיוחד או הזדמנויות והנחות בלעדיות.

במונחים של שיווק, התחדשות פונה לדחף "חסוך בזמן וכסף" שנכון כמעט לכולם. אוצרות פונה לריגוש של להיות מופתעים ושמחים ממגוון ופריטים ייחודיים. גישה פונה לרצון להרגיש מיוחדים.

5. הציעו מכירות משלימות ותוספות

הצבת הצעות מוצרים רלוונטיות, רעיונות למתנות, אביזרים והצעות מתוזמנות אחרות בעמוד התשלום היא דרך מצוינת לסגור את המכירה ואולי להגדיל את ההזמנה. הצעות משלוח מיוחדות הן דרך אחת ליישם אסטרטגיה זו. WooCommerce מציעה מספר הרחבות מעולות עבור חבילות של מכירות והרחבות, כגון הרחבות מוצרים והמלצות מוצרים.

6. הגברת האמון והביטחון של הלקוחות

82% מהצרכנים מאמינים שאבטחת מידע על תשלום חשובה מאוד כאשר בוחנים כיצד לשלם עבור רכישה אונליין מהמחשב או מהנייד. זה אומר שאתם צריכים לבחור את המילים שלכם בקפידה. שימוש במילים "תשלום מאובטח" עדיף על רק "תשלום". אתם "מאמתים" את כתובת הדוא"ל שלכם, לא "מזינים" אותה מחדש. חותמות אמון, תגים, מדיניות החזרה, ערבויות – דברים אלה יכולים לעשות את כל ההבדל בזכייה באמון ובמתן אמון לצרכנים באבטחת תהליך התשלום של האתר שלכם.

רוצים להקים עסק איקומרס עם המומחים?
קבלו הצעת מחיר ללא עלות >>

לסיכום - עשו מה שמקל על שדרוג תהליך התשלום שלכם

המטרה העיקרית שלכם בחנות איקומרס וגם בחנות דרופשיפינג היא לגרום לגולשים לבצע המרה ולהפוך בעצם ללקוחות משלמים. במאמר הזה עברנו על 6 טיפים שיעזרו לך לסלוק באחוזים יותר גבוהים וגם לגרום לגולשים להגדיל את סל הקנייה שלהם. שימו דגש על אבטחת התשלום כי זה חשוב מאוד ללקוחות ועשו מאמצים כדי לשמר לקוחות שרכשו בעבר ולגרום להם לרכוש שוב.

במידה ופספסתם משהו במאמר:

על הכותב

דביר נעמן, בן 27, יזם בנשמה, אוהב אתרי איקומרס ומתמחה בקידום אתרים (SEO). הבעלים של מרצ'נט סנטר – אתר המרכז מידע על מערכות איקומרס ומערכות שיווק מתקדמות כדי להגדיל המרות בעסק בדגש על מכירות בחנות איקומרס. מרצ'נט סנטר גם מאפשר למנהלי חנויות להתחבר עם סוכן מסין לתפעול מלא של חנויות מסחר אלקטרוני מרחוק.

דביר נעמן

פוסטים נוספים:

קבלו מדריך SEO בחינם שיקפיץ את העסק שלכם למעלה!

בסוף המדריך אתם מקבלים במתנה 5 קרדיטים לשימוש עם ההרשמה למערכת הקידום האורגני LazySEO להוצאת קישורים וכתיבת תכנים – בחינם!
ללא הגבלת זמן שימוש!